3/30/15

Kako napraviti org - tumblr sliku? ❤

Heej društvo! ♥
Hvala vam na komentarima iz prošlog posta. :)♥
U ovom postu sam odlučila da pišem o tome kako napraviti pravu org - tumblr sliku. :)♥
Saznaćete da li vam je potrebna profesionalna kamera ili ne,kako da vam slika izgleda osvetljeno,kvalitetno... ♥ Pa da počnemo... ;)



• NA KOJE NAČINE MOŽETE SLIKATI?

Obavezno ali obavezno morate da stanete ispred prozora a takođe i pozadina iza vas treba biti lepa. Možete ovako slikati,pozadina baš VI da budete.Meni su ovakve slike baš simpatične i tumblr. :-)

Možete slikati i na ovaj način.Ali ovo je slikano noću i nećete imati prirodnu svetlost ako slikate telefon,noću slikajte samo ako imate dobru kameru! Ali na ovaj način možete i danju slikati.Slikanjem org slika mnogi su postali popularni. ^^ Naravno morate da izaberete lep predmet koji slikate. Može to biti neki deo obuće ili odeće,vaš nakit ili ukras! :-*

Jako lepe slike su kada slikate u prirodi. U prirodi kada slikate slike izgledaju kao da ste slikali profesionalnom kamerom a ustvari slikali ste telefonom.Možete slikati travu,drveće,pupoljke,grane,životinje,insekte... :)

DA LI TREBATE IMATI PROFESIONALNU KAMERU ILI I NE MORATE? :)

Naravno da će slike izgledati bolje kada slikate sa prof aparatom. Ali ako imate dobru kameru i na telefonu možete s njom slikati. Stanete ispred prozora i biće osvetljena i dobra slika. Kada slikate ispred prozora slikajte na ovaj način:

Naravno i sa profesionalnom kamerom možete ovako slikati. A i ne treba vam osvetljenje ako slikate sa prof kamerom. 
Evo kako još možete slikati. Znači ispružite ruke i predmet koji držite u vašoj visini i mora neko drugi da vas slika. ^----^


Eto to bih bilo to. :)
Nadam se da vam se post sviđa. ❤



62 comments:

  1. Sjajni saveti, hvala.♥
    http://ninaw123.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nista. ♥♥
      Hvala tebi. :)

      Delete
    2. Nista. ♥♥
      Hvala tebi. :)

      Delete
  2. Odlican i vrlo koristan post. ♥ Ja imam ogromne probleme sto se tice slikanja... :'( Tvoj post mi je premnogo pomogao! :D *_*
    poseti moj blog i zaprati me ako zelis:
    sandrin-kutak.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno! ♥
      Drago mi je sto sam uspela da ti pomognem. ♥♥
      Pratim te odavno. ♥

      Delete
  3. Anonymous9:55 AM

    Divan post Miljana. ♥♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sta da ti kazem, hvala ti punoo! ♥

      Delete
  4. Odlican post!♥

    http://myworldmyrulees.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Super post. Zaista si sve lepo objasnila. I hvala ti na divnim savetima. :) ♥

    P.S. Novi post na mom blogu:
    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala tebi jako puno! Znaci mi ovo sto si rekla. :)♥

      Novi post je tu, volela bih da cujem vase misljenje u komentaru; http://miljanadimitrijevic.blogspot.com/ ♥

      Delete
  6. Anonymous10:06 AM

    lepo♥

    ReplyDelete
  7. Miljana hvala ti puno. Mnogo si mi pomogla. ♥♥♥

    ReplyDelete
  8. Odlični saveti! Moraću da isprobam ovaj poslednji način za slikanje. :)

    jasminadi.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Anonymous10:20 AM

    Post je savrsen! ♥♥♥

    ReplyDelete
  10. Anonymous10:20 AM

    Odlicno jee♥♥♥♥♥♥♥

    ReplyDelete
  11. Odličan post :) Jako dobre teme za pisanje.
    Bilo bi mi drago da posjeiš moj blog:
    http://justbewhoyouwantbe.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno! ♥
      Pratim tvoj blog, odlican je. :)

      Delete
    2. Hvala ti puno! ♥
      Pratim tvoj blog, odlican je. :)

      Delete
  12. Odličan post! Bavim se fotografisanjem tako da znam neke stvari. Veruj i, post ti je odličan i pomogla si svim devojkama koje sanjaju da nauče kako da naprave ORG sliku!

    justforgirrl.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao,Milice hvala ti puno! ♥
      Pratim tvoj blog,odlican je zaista. Videla sam da si jako dobra cura i postala si mi draga u kratko vreme. ♥

      Delete
  13. Hey yo tumblr zavisnici svi se lepimo za ove divne slike na tumblr-u :)
    http://lamiastoria018.blogspot.com/2015/03/stiglo-nam-je-prolece.html

    ReplyDelete
  14. Anonymous10:55 AM

    jako dobar post. :)

    ReplyDelete
  15. Odličan post.I dobri su saveti.Neki ljudi trebaju shvatiti da ORG slike ne mogu biti mutne :) i da super blog. ♥

    Učlani se u moj blog i ja sam se u tvoj: lovelifewithemma.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno! ♥
      Uclanicu se. :)

      Delete
  16. Odličan post, pokušaću da se pridržavam svega što si rekla.❤☺

    ReplyDelete
  17. Post je superr!
    Posetite moj blog,mnogo bi mi znacilo !!

    girlsstuffblogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Odlicna ideja za post,samo moram da dodam
    1.Trebate da znate sta da fokusirate
    2.Uglavnom osobe na tumblr-u zamute ono sto je nebitno i vise nego sto treba
    3.Mnogo ljudi nije talentovano za fotografiju,tako da pored svih slika uz savjete koje naprave ima na zalost nece izaci dobro
    Na tumblr-u su uglavnom poznati i primjeceni oni talentovani,kao i na instagramu...
    Za tb sve pohvale:* ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. U potpunosti se slazem sa tobom! ♥ Uglavnom neki slikaju sliku koja nije org a misle da jeste. U tome je problem jer nisu iskreni prema sebi! Pre svega neko treba nauciti sta je ustvari org slika,kako ona potice i koje su tajne njene savrsenstvosti. :)♥

      Inace hvala ti. ♥

      Delete
  19. Anonymous3:34 AM

    Super ideja,odusevljena sam. ♥♥♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno! ♥
      Ne znam da li sam se ja prva setila za ovaj post i nisam ga videla ni na jedan blog koji pratim ali u svakom slucaju hvala ti. ♥

      Delete
  20. Dobra ideja :-) I veoma korisna:-)

    ReplyDelete
  21. Jao, super saveti♥
    maketheworldbetter9.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Sjajan post, dopada mi se ideja. :)

    ReplyDelete
  23. Super post.

    Flyovanje.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. zanimljiv post :))

    New post here! Visit if you like, I'd be thankful :) xoxo

    http://neellzzstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Super su ti savjeti:)
    http://nessielicious.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Predobar ti je post...
    Ako zelis pogledaj moj novi post na blogu :) :*

    ReplyDelete
  27. Odusevljena sam tvojim postom draga.Bas su ti lepe slike!

    xoxo, M

    http://www.perfectlyimperfect.info/

    ReplyDelete
  28. Anonymous2:56 PM

    Supac <33

    ReplyDelete
  29. Great blog.
    Follow for you! Can you follow me, too?

    Laura-ss CLICK

    ReplyDelete
  30. Thank you!
    Okey,I can follow you.

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥