3/28/15

Spring. ♥ ♥

Proleće je već tu. :) Sve je počelo da se menja i dobija nov' izgled. U ovom postu sam odlučila pisati o nekim kombinacijama koje bih mogle nositi,frizurama i o nekim diy (uradi sam) idejama. :) Pa da počnemo...
• OUTFIT IDEAS • √

Ovog proleća su moderne cvetne stvari. Ova haljinica je lep primer za to.Bilo bih stvarno kull da imate ovako nešto u ormanu. Što se tiče ovih cvetnih haljinica ako njih obučete dole onda gore imajte nešto jednobojno. :) Evo još par sličnih haljinica/haljina. <3
Evo još jedan malo drugačiji model ali ipak cvetni. Naravno ako je proleće ima i onih hladnijig dana pa bih bilo poželjno da imate i neki džemperić u ormanu. Ovaj na slici je baš onakav prolećni jer kao što vidite ima nekih otvorenih rupica.Za naočare da ne pričam,naravno da vam trebaju ali ne još uvek.
Evo ovo je haljinica onako baš slična prvoj. Možete je skombinovati uz ovakvu bluzicu. Meni se ove bluzice jako sviđaju.:)
A sada evo i neki šorc. Za mene nije proleće ako nema šorceva.Ja njih obožavam,omiljena stvar tokom ovih toplih dana.A tu su i ove kraće majice.Ova kombinacija me dočarala. Veliki + ;)
Naravno postoje i farmarke. :) Tokom zime ste ih nosili uz dukseve i bluzice a sada možete i uz majice.Naravno čizme prekrižite sa liste,dobro bih došle i starke. :)
Teksas jakne = favourite! <3 Još jedna prelepa kombinacija a starke i ova teksas jakna je čine božanstvenom. <3
I poslednja kombinacija. :)
Karirane košulje moram kupiti! <3 One su odličan dodatak svakoj kombinaciji. :)

- HAIRSTYLE - 

Došli smo i do frizura konačno. Čupave punđe obožavam i često pravim. Ako želite da izgledate ženstvenije onda su najbolje za vas ove punđe. A mašnica ih čini još lepšim. :) 


A tu su i ove pletenice. Vrlo lagana frizura i bila je jedna od mojih omiljenih. :)
Konjski rep je velik + ovog proleća. :) 
Obična a lepa frizura.

Ovo je jedna od mojih omiljenih frizura i vrlo često pravim ovako nešto. Elegantna je i predivna. :)

- DIY IDEAS FOR ROOM -

Odličan dodatak ovog proleća bih bilo cveće u vašoj sobi. To je po meni OBAVEZNO. Možete kuliti neku vazu i staviti cveće i takođe neke ramove za slike. :)

Pored toga možete ovako ukrasiti vaš jastuk ili na kraj krajeva kupiti. Možete kupiti neku lepu cvetnu posteljinu za vaš krevet.

To bih bilo to u ovom postu.
Nadam se da vam se svideo. :)

27 comments:

  1. Anonymous1:52 PM

    Miljana napravila sam nalog samo zbog tebee♥♥♥♥
    Post je prepresupeeeer

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Anonymous1:54 PM

    SUPP POST <3333
    KAD CE SLEDECII I KAKO DA PISEM NEANONIMNO PLS ODGOVORI PLSS

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno! <3
      Sledeći post pišem možda sutra ili u toku ove sedmice.
      Imaš postavke da biraš da li ćeš anonimno ili ne,pre nego što objaviš komentar. :)

      Delete
  4. Anonymous1:54 PM

    ne svidja mi se samo diy ali su kombinacije dobre

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti,nisam mogla naći bolje. :/

      Delete
  5. Miljana mozes li me zapratiti ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moraš dodati gadžet za čitaoce. :-)

      Delete
  6. Odličan post Miljana :)

    http://saveti81.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Odlican post:-)
    Poseti moj blog i uclani se i tu je novi post
    http://everytteens.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Bojana.
      Pratim tvoj blog i zaista je predobar.
      Učlaniću se kad budem na kompjuteru :)

      Delete
  8. Odličan post, baš mi se sviđaju ove kombinacije, naročito ove cvetne, a i frizurice su super♥

    maketheworldbetter9.blogspot.com - još malo će novi post :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno! Najviše sam stavljala cvetne kombinacije jer će takve biti u modi ovog proleća. :)

      I moram pohvaliti tvoj blog,zaista je fantastičan. :)

      Delete
  9. Super post. Sviđa mi se kako si ga napisala , imaš odličan stil pisanja. Svi outfiti su predivni , ali meni se svidja najvise onaj drugi. :)

    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Oh.. I just love March and Spring and Flowers <3 and it's my bday month too eheh. In the meanwhile, what do you think of following each other, maybe inspire each other? Please let me know! Have a great weekend :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank dear. And my favourite season is spring and I also love march and may - my birthday. :)

      Delete
  11. Nice blog.Follow me and get followed .
    http://findshopping.blogspot.in/2015/03/list-of-online-shopping-websites-in-usa.html

    ReplyDelete
  12. Super ti je post❤

    Ja sam danas objavila svoj prvi ( http://evasamazingworld.blogspot.com ) i bilo bi mi jako drago ako mi kazete šta je u redu a sto ne:)

    ReplyDelete
  13. Jako dobar post :)
    Ako imas vremena pogledaj moj post, nova sam treba mi misljenje. Hvala unapred!❤ http://jovanacorner.blogspot.com/2015/04/moj-prvi-post.html

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥