4/11/15

Favourite Youtubers♥

Heej svima! ♥
U ovom postu sam odlucila da pisem o svojim omiljenim youtuberima. Ja mislim dace biti 10-ak njih.U kratkim crtama cu reci nesto o njima. Pa da pocnemo. ♥


Bethany Mota. ♥
Kanal; OVDE

Pre je vise snimala vide-e ali kako je postajala popularnija snimala je sto manje i manje iz nekih privatnih razloga. Inace ima novi video. Snimila ga je pre 3 dana pa pogledajte ako niste. ♥
Sigurno svi znate za nju pa ne bih vise nista dodavala. Savrsena je ! ♥

Anastasia Anchy Srbljanin 
Kanal;  OVDE

Takodje i ona nije bas redovna u snimanju. :)♥ Nije mnogo popularna ali su joj vide-i super. :)♥
Ima 13 godina i inace je srpkinja ali snima vide-e na Engleskom jeziku. :)


 
Alisha Marie
Kanal; OVDE

E Alisha je redovna u snimanju i vide-i su joj savrseni. Jako je zanimljiva & engleskinja je. :)♥
Nju pratim zaista dugo. :)♥ Pogledajte joj par vide-a i verujte mi zavolecete je. :)

Mylifeaseva
Kanal ; OVDE
Mylifeaseva; luda,zabavna,smesna, najbolja.
U svakom videu me oraspolozi njenim ponasanjem. Zaista je prava youtuberka i vredi da joj pogledate sve vide-e. ♥ Kraljica, nema sta. Alisha Marie i ona su jako dobre drugarice i imaju dosta zajednickih videa. 


Niki and Gabi
Kanal; OVDE

One su sestre i zajedno snimaju videe, snimaju video svake nedelje/ subote uglavnom.
Vide-i su im zanimljivi i predobri. One dve su engleskinje i dobre su prijateljice sa Mylifeasevu i Alishu Marie. ♥ 

SierraMarieMakeup
Kanal; OVDE

Prelepa je,zar ne? Videi su joj savrseni i redovna je. Takodje je jako dobra drugarica sa Niki And Gabi, Mylifeasevu i Alishu Marie, one su gotovo nerazdvojne i imaju dosta zajednickih videa. ♥
Pogledajte joj vide-e , sigurno ce vam se svideti. :)

MayBaby
Kanal; OVDE

Predobra je,jako zanimljiva i ima savrsene vide-e. Ima sestru bliznakinju. ♥
Redovna je u snimanju. :) ♥ Koji god njen video pogledate necete zazaliti. :)

Marija Zezelj. 
Kanal; OVDE

Snima vide-e na srpskom jeziku. Predobra je. Nije bas redovna. Videi su joj super. :)♥
Pogledajte njen kanal, nadam se da ce vam se svideti. :)

Ann Drea
Kanal; OVDE

Videi su joj predobri samo ne snima bas cesto. :)
Ne znam sta bih vise dodala ali mogli bi ste da pogledate njene prosle vide-e. ♥ I daa, vide-e snima na srpskom. :)


Jana Dacovic. ♥
Kanal; OVDE

Snima vide-e na srpskom jeziku. Jedina joj mana sto ne snima redovno vide-e. Mozete pogledati njene prosle vide-e, sjajni su! :)♥


Eto to bih bilo to. Jaoo jadni moji prsti od kucanja haha.
Nadam se da vam se post svideo, bye bye! :*







31 comments:

  1. Great blog and interesting post, dear!
    I love your design!



    NEW POST CLICK

    Can you click on the link to the coat?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you. :) And I love you blog too . <3

      Delete
  2. Super post. Ja vecinom gledam iste jutjuberke kao ti. Drago mi je da si pomenula i srpske jutjuberke. I sve cu ih zapratiti. :) ♥

    P.S. Novi post na mom blogu:
    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Gledam skoro sve njih. Inace post je super i svidja mi se sto nisi izostavila srpske jutjuberke. :)

    http://kingdomfordreamers.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno! :)♥
      Pa one su uglavnom popularne i uglavnom svi znaju za njih. :)

      Delete
  4. Odlican post,dosta youtuberki koje si predstavila gledamAli nisam znala za Mariju Zezelj,sigurno cu poceti da je gledam.
    Poseti moj blog,uclani se ja sam se uclanila kod tebe --- http://sofija1837.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala , uclanicu se sigurno. :)♥

      Delete
  5. Anonymous5:52 AM

    Odlican post Miljana, nisam znala za ovu Janu Dacovic. ://

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno. ♥
      I ja sam skoro saznala za Janu Dacovic ali devojcica je zaista super! :)

      Delete
  6. Anonymous5:54 AM

    Prvi put cujem za Anastasiju Anchy Srbljanin, kada je pocela snimati??????

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam kada je tacno pocela snimati ali mozes videti na njenom prvom videu. Ima 4 meseca sigurno. :)

      Delete
  7. Pratim skoro sve naborjane djevojke.Betj mi je najbolja iako ne snima cesto,ali ja sam svjesna da je ona vec popularna osoba,da ima dosta svojih obaveza pa tako da...
    Jana,Ann Drea i Marija su mi odlicne.
    Sjajan post.

    ReplyDelete
  8. Jana Dacovic i Bethany Mota su najbolje :-)

    Ja sam se prijavila na tvoj blog pa ako zelis mozes i ti na moj katherinefashion24.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bethany je jako dobar youtuber samo sto ne snima redovno.
      Okej. ♥

      Delete
  9. Odlican post. Ja od njih najvise volim Beth i Janu.❤

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  11. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  12. Jao, pa da li je moguce da gledamo potpuno iste youteberke? :)
    Inace sjajan post, kao i uvek.♥


    Novi post, komentarisi ako zelis i prijavi se na moj blog!♥
    http://ninaw123.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Odličan post! :)
    Većinu njih pratim, a one koje ću svako sada, ukoliko mi se svide! :)

    Novi post! Poseti, komentariši i, ako ti se svidi, učlani se! :)

    ReplyDelete
  14. milicinkutak123.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Odlican post, obozavam Bethany. :D

    ReplyDelete
  16. Odličan post draga.Samo čini mi se da Andrea snima na hrvatskom,ili sam ja nešto pomešala? Uglavnom,da ne dužim i da ne pametujem super ti je post kao i uvek,mislim šta reći hah♥♥♥

    http://beautyandfashiondiaryblog.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma ne znam , uglavnom razumemo se! xd
      Hvala ti puno!

      Delete
  17. Jana Dacovic i Bethany Mota su jedine koje ovdje pratim. Ona mi se mnogo dopadaju.
    http://dajnelaqueen.blogspot.com/2015/04/queen-on-weit.html . Pogledaj moj novi post♥

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥