4/7/15

Jos malo pa spremni za pravoslavni Uskrs! ♥

Hej drustvo! U ovom postu sam odlucila pisati o tome sta sam kupila za Uskrs a i o nekim diy idejama koje nisam ja napravila ali su kjut's. Zakasnila sam za katolicki Uskrs,izvinite nisam imala vremena ali je pravoslavni u Nedelju! Mozda sam poranila ali u svakom slucaju nista to nije lose. Zar ne? Hajde da pocnemo. ♥♥

Awic, kako je sladak! ♥
Diy ideas; ♥ 
- diy1Evo kako mozete ukrasiti svoje nokte ako zelite. Vrlo je lako da ovo uradite a izgleda bas fantasticno. ♥ Ne znam sta bih mogla jos pricati o ovom diy-u... Slika govori vise od reci. Zar ne? ♥


DIY 2♥
Kako su mi slatka ovakva jaja. I ja sam nacrtala neku facu na jaje koje treba ici u humanitarne svrhe a nosimo u skoli! Pokazaci vam sliku mog jajeta dole. ♥ Ovako mozete i vi nasarati vasa jaja. Bas izgleda interesantno a i vrlo lako mozete nacrtati. ♥

Evo kako mozete jos nasarati jaja. Nisam ni pomislila da ovako izgleda lepo crno jaje. Bas je dobra ideja,zaista odusevljena sam! Ili ovo poslednje jaje mi se zaista svidja. Lepe nijanse i sigurno cu probati nesto tako da uradim. Inace  sva jaja na slici su jako jako lepa a i vrlo laka za ukrasavanje! ♥


A sada cu vam pokazati sta sam kupila. 
Pokazacu vam neke stvari koje sam kupila i ako jos dosta toga hvali i jos dosta toga trebam kupiti.Hajde da ne duzim vec da odmah pocnemo! ♥

Ove slicice su jako lepe za jaja.Kada skuvate jaje stavite ove stikere i izgledace lepo i nema tu nekog posla zar ne? ♥ Mada ja vise volim kada ja licno saram jaja , ovo je previse jednostavno ali izgleda ipak lepo. 
Ove boje su obavezne.. ♥ Moja mama uvek kupi neke svetlije boje. I vise volim kada su jaja sarena nego kada obojimo 20 jaja istom bojom ili slicno! ;D A o slamcici cu vam nesto reci dole gde se bolje vidi. ♥ Uglavnom znate svi kako se ove boje koriste ali za svaki slucaj ako neko nezna... Stavite vodu da se greje na sporetu ili gde vec i odmah sipite ovu boju, posle par minuta stavite i jaje i drzite dok voda ne uzavri. ♥ Ili mozete pre toga skuvati jaja i posle samo zadrzati jaje u vodi minut- dva cisto da bih primilo boju. ♥

Ove slicice su jako dobre za jaja. Samo ih zalepite i zavrsili ste posao. ♥ Inace izgleda jako lepo kada se zalepi na jaje. ♥ Preporucujem vam da kupite ovako nesto ako vec niste. :)

I ovo je moje jaje. Napravila sam ga iz tog razloga jer trebam da ga nosim u skoli i oni tamo daju za humanitarne svrhe,kao sto sam vec gore napisala. Inace nisam se nesto previse trudila ali baram lici na nesto. xd
I ova slamcica se koristi za jaja. Znaci ona se vise rasiri i stavite jaja na njoj i sve u kompletu izgleda zaista savrseno! ♥

Eto to bih bilo to u ovom postu.♥
Nadam se da vam se svidja. ♥


26 comments:

  1. Super post Miljana. ☺♥

    http://fashionholicyeahh.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Anonymous12:01 PM

    Odlican post. ♥

    ReplyDelete
  3. Anonymous12:02 PM

    Super post. :)

    ReplyDelete
  4. Sjajan post, divni saveti. :)
    Pogledaj novi post, i komentariši ako želiš.♥
    ninaw123.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Sjajan post, divni saveti. :)
    Pogledaj novi post, i komentariši ako želiš.♥
    ninaw123.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Tvoje jaje je super! :*

    aseninecarolije.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Crno jaje baš izgleda divno, ali tek tvoje - predivno je! ♥♥

    Novi post: jasminadi.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Super post, svidja mi se kako ti je ispalo jaje! :) <3

    Novi post na blogu: girlyworld07.blogspot.com
    - Danijela

    ReplyDelete
  9. Ne znam kako i ja mogu da napravim crrrno jaje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam da mozes to uraditi ali ja nisam ni sanjala da obojim bas u crno jaje i nisam mislila da ovako dobro moze izgledati. ♥

      Delete
  10. Odličan post i divne ideje. :-) Nokti mi se naročito dopadaju. :-)

    http://pozelitemisrecu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Sjajne ideje, odlican post

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥