4/3/15

Mart favoriti. ☀

Heej društvo. Izvinite što nisam pisala postove par dana. Od sada ću postove pisati svaki treći dan. Uskoro će mali raspust za praznike pa ću biti aktivnija. Mart je prošao i izvinite na zakašnjenju. I izvinite na lošem kvalitetu sliku fotić mi se pokvario a sad sam slikala telefonom i to uveče... Hrana + neke stvarčice. Sutra će biti novi post i bolji kvalitet slika... :)


Ovu sliku sam slikala pre 3 dana. To su kuglice koje rastu u vodi... Asss obožavam ih. ^--^

Banane su moje omiljeno voće ali maline su ipak vrh! 
Gumene bombone malo je reći da obožavam.
Omiljena žvaka. Slikano pre 3 dana. Ova slika mi je jako dobrog kvaliteta. A vama?
A tu su polupotrošene Orbit žvake xd
I tortice obožavam. Bile one od jagode,maline,višnje,vanile predobre su. :)
Omiljeni sok! :)
Baklavu je pravila moja mama pa sam je uslikala. Inače jela sam je još par puta u toku marta meseca pa sam je stavila u favoritima haha.
Krem Bananica!! Obožavam ih. Kupujem pakovanje i mislićete da sam luda ali ih jedem samo kad sam u krevetu. Tada  mi se uvek uslade! :3





A sada nakit i druge stvari....



Ovu narukvicu sam dobila od najbolje drugarice za rođendan. :) Nosim je i u školi. Malo mi je velika ali nije bitno! 
Bezbojan sjaj za usne.
Obožavam ga i stavljam ga u školi. Ostavlja samo šljokice na usnama.
Traka za kosu. 
Koštala je 2 eura.

Privezak.
Kupila sam ga na Zlatiboru.
Ogrlica sova.
Kupila sam je na planini Tari na ekskurziji. :)
Minđuše. (Ne nosim ih u školi)
Ovo su moje omiljene minđuše koje nosim u školi. :D
Ovu kutiju za nakit sam kupila na planini Tari. Stvarno je zanjmljiva i dobro služi za nakit.
Papirići u boji!
Jako mi pomažu tokom učenja a i za dopisivanje na časovima (kada drugi odgovaraju za ocenu mnogo mi je dosadno pa se dopisujem sa BFF koja sedi iza mene xd)
To bih bilo to. 
Ljubim vas!! 

34 comments:

  1. Anonymous12:16 PM

    Super post

    ReplyDelete
  2. Anonymous12:17 PM

    Savrseni proizvodi. Svidja mi se!

    ReplyDelete
  3. Super post, uvek su mi se sviđali postovi ovakvog tipa, i uvek sam razmišljala o nečemu ovakvom. :-) <3

    http://maketheworldbetter9.blogspot.com/ NOVI POST :-)

    ReplyDelete
  4. Super proizvodi , i super post.♥
    Imam novi post , pogledaj. :) http://ninaw123.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Super proizvodi , i super post.♥
    Imam novi post , pogledaj. :) http://ninaw123.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Svidja mi se što si stavila toliko omiljene hrane u ovaj post :) I ja sam veliki fan gumenih bonbona :) xx Maja
    Moj blog: http://majasmuffin.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala.. :)
      A bombone su FANTASTIC

      Delete
  7. Hvala. :)
    Bombone su FANTASTIC

    ReplyDelete
  8. Anonymous9:34 AM

    Odlican post! ♥♥

    ReplyDelete
  9. Anonymous9:35 AM

    Svidjaju mi proizvodi. kad ce nov post?

    ReplyDelete
  10. Anonymous9:35 AM

    Nicee♥

    ReplyDelete
  11. Anonymous9:36 AM

    savrseenooo! nigde nisam videla ovoliko favorita cxd

    ReplyDelete
  12. Anonymous9:37 AM

    Svidja mi se post! ♥♥♥

    ReplyDelete
  13. Anonymous9:39 AM

    Super postic. ♥♥

    ReplyDelete
  14. Anonymous9:39 AM

    Predivnooo

    ReplyDelete
  15. Malo si previse kako da kazem,stavila ne bitnih stvari.Razumem da si ti u tome uzivala,ali jednostavno,ne znam...Imas i jako malo teksta tako da je i to mali minus,malo je reci da je mali.Imas dosta dobrih izostrenih i fokusiranih slika,i stvarno sam odusevljena tvojim slikama,samo sledeci put neka bude bolje svetlo :D ♥
    Hajmo da kazemo da je post super :*


    Poseti moj blog,uclani se,komentarisi♥: selenatorwoeld.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala na savetu! Slikala sam u mraku pa zato. :)

      Delete
  16. Super ti je blog.Jedino pozadina malo bode oci :-),ali okej.

    http://dnevnikjednetinejdzerkee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Mnogo lepo,ona sovica je mmogo slatka. :-)

    ReplyDelete
  18. Super favoriti, takodje su i meni banane omiljeno voce :D

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥