4/24/15

Slike za spuštanje nafuranih osoba.

Pa ćao svima! Odavno nisam pisala post. Uf,jel ste me zaboravili?


No,hajde sada da pričamo o današnjoj temi. U ovom postu sam odlučila da postavim par slika za spuštanje nafuranih osoba. Ništa specijalno od posta ali obožavam ove slike! 


Svako od vas sigurno ima osobu koju nepodnosi i sa kojom niste u najboljim odnosima. Isto tako nekad vam se desi da se svađate sa nekim ali ne znate pravu reč koju bi ste mogli iskoristiti a da nekoga ne uvredite previše već da kažete istinu o njemu. Istina ume nekad da boli. Možda niste osoba koja voli da se svađa ali ne trebamo nikome dozvoliti da nas spušta i vređa a mi da ćutimo. 

Pogledajte par ovih slika:









Dobro,ovo nije neka kul reč. Ali slika je prejaka,samo da ne bude ova reč posle ajmo... Bila bi i super - kul slika da samo piše ' Ma smaraš...'











Odlična slika za muške/ženske alapače kako ja to kažem. :3

I to je to od ovog' posta.
Nadam se da vam se slike dopadaju.(:

Ako vam se sviđa moj blog učlanite se.:*

15 comments:

  1. Hahah a pregotivne su mi ove slikice majke mi. Inače mislim da su osobe koje nisu u svadji ni sa kim,su veoma rijetke haha.Imam novi postic inace,kiss <3

    ReplyDelete
  2. Slike su ti vrh, haha. Nominovala sam te za The Liebster Award Tag, nadam se da ćeš prihvatiti nominaciju.:)♥

    ReplyDelete
  3. Haha, slike su super, bas onako da ''spustis'' nekoga, a nazalost u mojoj skoli ih je previse. :) Inace nominovala sam te ranije za neki tag, pa pogledaj ako nisi.♥

    Novi post!
    http://ninaw123.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Anonymous4:49 AM

    Odlične slikice

    ReplyDelete
  5. Anonymous4:50 AM

    mnogo su dobre slikee

    ReplyDelete
  6. mnogo jedobar post posetite moj blog
    blogspot.comkatarinaljubovic

    ReplyDelete
  7. Super post <33 Ako mozes pogledaj moj blog i preplati se uzvracam
    llis9.blogspot.com :)

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥