4/10/15

The Versatile Blogger Award. :)





Paaa cao svima. :)♥
Pre svega hvala na nominaciji Nini. ♥ U ovom postu imam zadatak da napisem 7 stvari  o sebi i da nominujem 7 blogerka. Napisacu neke malo licne. Ali pre nego sto krenem hvala vam na 27 clanova, mnogo mi znace! :)♥ Ja zaista imam mnogo omiljenih blogova koje citam i nominovacu one koje se setim. :)

Hajde da pocnemo. ♥

                           Sedam stvari o meni. ♥
- 1. Matematika mi je jako dosadna, verujte mi dosadnija od Istorije. ♥
- 2. Omiljeni youtuberi su mi MayBaby, Jana Dacovic, Marija Zezelj, Ann Drea, Mylifeaseva, Alisha Marie, SierraMarieMakeup,Niki and Gabi .... ( ovako cu ceo raspust xd )
- 3.Ne volim da citam knjige ali volim da citam postove na blogu xd♥
- 4. Mrzim da reklamiram postove koje napisem na blogu ali ipak...
- 5. Omiljeni predmet mi je Engleski, hu-hu. ♥
- 6. Najvise volim da nosim helanke.
- 7. Omiljena hrana ----------------> PALACINKE. ;3



Izvinite nije mogao bolji font,upravo sam pravila xd
Nisam se setila ranije da napravim
Hajde da pocnemo. ♥

1. Nina 's Word. (Nominovala sam je zato sto je zaista predobra, ne znam da li ce da ucita link,skoro sam saznala da moze ovako da se kopira )
2. Anja - Savet samo za tebe.  ( Super je, skoro sam saznala za njen blog, savrsen je )
3. Fashionholic yeah. ( Predobra je )
4. Just For Girls. (Predobra )
5. Style On First Place ( Savrsena ) 
6. Girly World ( Predobra )
7. Anja's Diary ( Savrsena )

To je to! ♥ Cao, do sledeceg posta.. ♥ 







21 comments:

  1. Anonymous10:04 AM

    Odlican post.

    ReplyDelete
  2. Anonymous10:04 AM

    zastoo mene nisi nominovalaa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa pre svega ne znam zasto bih bas tebe nominovala. Ti nemas ni jedan post na blogu a jos i anonimna/an. :/ Ja cu nominovati one koji mi se svidjaju. <3

      Delete
  3. Super post. Čitajući ovaj post shvatila sam da si super osoba. I meni je omiljeni predmet engleski. :)
    P.S. Hvala ti na nominaciji i na divnom opisu. Ali već sam pisala Versatile Blogger Award. <3
    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Super post

    Poseti moj blog: http://myworldmyrulees.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Anonymous3:22 AM

    Odlican post

    ReplyDelete
  6. Anonymous5:55 AM

    Savrsen tag

    ReplyDelete
  7. Anonymous5:56 AM

    bas si uredno sve napisala. ;p

    ReplyDelete
  8. Već sam uradila TAG, ali hvala ti na nominaciji! ♥

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥