4/8/15

What's on my phone? ❤

Heej devojke/momci/dečaci/devojčice.... xd. Pre svega da iskoristim sada priliku da vam se zahvalim na 20 čitalaca. Možda za neke to je poprilično malo ali meni je dovoljno. U ovom postu sam odlučila da napišem "Šta se nalazi na mome telefonu? " ^----^


Paa hajde da počnemoo.... ;3


Prva i druga strana izgledaju ovako.. :)

A kroz detalje ćemo ići kroz post. Uglavnom ovi folderi,pozadina i ovakav oblik ikonica sam instalirala u play prodavnicu. Naziv jeste glup,ukuca se 'izgled ikonica za telefon srca' i imate razno razne pozadine i sve ostalo...Inače sve ove slike sam slikala pre par dana. ;)



Pa pričaću vam samo o onome što sam ja instalirala. Facebook nisam ja instalirala - fabrička aplikacija i mislim da svi znate šta je facebook.Ask.fm sam ja instalirala u preprošlom postu sam pisala nešto o mome asku. Ako ne znate šta je Ask.fm na toj društvenom.mreži vama - druge osobe,prijatelji postavljaju vama pitanja i vi odgovarate.Ja imam ask o savetima koji obožavam. :) Za blogger svi znate xoxo.I za google svi znate,google je fabrička aplikacija. :)
Messenger je za dopisivanje,povezan je sa facebook-om. Clean Master čisti vaš telefon od virusa,čisti nepotrebne aplikacije i ubrzava & hladi telefon.Kul zar ne? Cm Security slično kao clean master ali Cm Security može sačuvati vaše privatne podatke. Samo postavite šifru i označite šta želite da sačuvate & to je to! I ako neko želi da sazna vašu šifru ili pretura po vašem telefonu on će vas obavestiti. :)


U drugom folderu nema ništa posebno.Jedino sam instalirala ovde " Free Mp3 ". Ovaj program je za stranu muziku. Ja slušam isključivo samo stranu muziku pa je ovaj program jedan veliki +. Možete slušati muziku i bez wifi.

Ovaj folder je moj " favourite ".Ma da ,instalirala sam još jedan program za slike ali ovo sam slikala pre par dana a taj program tada nije postajao u mom telefonu. Galerija je puna slija,imam oko 600+ slika a i ovaj fon mi je novi. Kamera kao kamera ;3 Photo Grid je aplikacija koju obožavam.Preko tog programa sam uređivala ove slike i tekst.Za retricu svi znate,ima predobre efekte za slike.We heart it jedna od omiljenih aplikacija,tu tražim slike za postove. ;)

U ColorNote pišem neke stvari da ne zaboravim.Naprimer lozinke,linkove nekih blogova i neke privatne stvari. Prevodilac je savršena app,samo slikate i prevede vam tekst na koji želite jezik.Ili možete da kucate,savršeno jednom rečju.Symbols je jedna divna aplikacija. Imate ukrašena slova tu,smajli i još mnogo toga. Samo izaberete šta želite,stisnete na copy to... i pošaljete ili zalepite gde hoćete tako što prstom zadržite malo duže na ekran telefona i stisnite na " paste". 
To bih bilo to. Nadam se da vam se sviđa post. :)

33 comments:

  1. Anonymous2:53 PM

    Odlično

    ReplyDelete
  2. Zanimljiv post. Moraću da isprobam tu aplikaciju za muziku i još ako ne treba wi-fi. :D
    Inače, dala si mi ideju. Uvek kada sam htela da uradim 'Šta je na mom telefonu' post, mislila sam da nema drugog načina osim snimanja, ali ti si mi pokazala sada da može da se naprave snimkovi. Nadam se da se nećeš ljutiti ako i ja uradim ovakav post? :D

    Novi post + giveaway: jasminadi.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne , naravno da necu. ♥
      Slobodno napravi ovako nesto. ♥ Mozes slikati tako sto ces stisnuti tamo gde se gasi telefon i tamo gde se smanjuje i eto slike. ♥

      Delete
    2. Da, znam kako se radi. Jednostavno mi nikad nije palo na pamet da može i ovako. :D Hvala u svakom slučaju.
      Inače. nominovala sam te za Versatile Blogger Award. Nadam se da ćeš ga uraditi. :)

      Delete
  3. Predivan post..
    Novi post na mom blogu,ako ti se svidi uclani se
    http://girlsmakeupbysanjah.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Super post Miljana.
    Sviđaju mi se aplikacije na Tvom Telefonu.

    Flyovanje.blogspot.com

    Kiss

    ReplyDelete
  5. Anonymous2:00 AM

    super post miljana. <3

    ReplyDelete
  6. Kako ti je kul telefon. ♥
    Poseti moj blog i uclani se ako ti se svidi.
    onmywaybyivana.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Super post, imamo slicne aplikacije. :)

    Imam novi post, komentarisi ako zelis i pridruzi se mom blogu! <3
    http://ninaw123.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Super post. Zaista mi se dopada slika u pozadini telefona , kao i izgled svih ikonica. Ja od svih tih aplikacija koje ti imas najvise koristim Retricu i Youtube. ♥

    P.S. Novi post na mom blogu:
    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Lovely post and photos, dear. I follow you, could you follow back, pls. Kiss and pls keep in touch ;).

    http://mylovelyfashionbih.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Nominovala sam te, pogledaj:
    http://ninaw123.blogspot.com/2015/04/the-versatile-blogger-award_89.html

    ReplyDelete
  11. Anonymous10:00 AM

    super post. :)

    ReplyDelete
  12. Anonymous10:01 AM

    odlicno

    ReplyDelete
  13. Anonymous10:01 AM

    SVIDJAJU MI SE APLIKACIJE

    ReplyDelete
  14. Anonymous10:01 AM

    ♥♥♥♥♥

    ReplyDelete
  15. Anonymous2:42 PM

    super!! ♥♥♥♥♥

    ReplyDelete
  16. Da li zelis da uradimo collab?<333333333

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥