6/17/15

Diy ideas



Ćao svima. Pa evo i nakon dužeg vremena neki lagani diy. Veoma je kreativna ideja i danas sam odlucila da je napravim na svoj način a i da je podelim sa vama. :-)


Trebaće vam 5-6 rolne papira. Rolne izrežite ovako sa jedne strane da bi mogle lako da uđu jedna u drugu. 
Trebaćete napraviti jedan stalak od 2 rolne. Znači samo jednu rolnu onako izrežite ( predhodna slika) i taj deo gurnite u drugu rolnu. Pa ćete dobiti ovako jednu veću rolnu iz dva dela.

Tu rolnu isecite ovako gore. A zašto to da uradite biće vam jasno dalje. Nastavite čitati. 

Kada završite sve ovo sa rolnom iz dva dela onda spojite 3 rolne. Isto onako isecite jednu stranu da bi mogli lakše da ih spojite. 
Zatim kada ste spojili one tri rolne trebate u sredini napraviti dva reza u kojima ćete ubaciti onaj stalak od dve rolne. Slika sve govori.Ovaj kraći tj. dvodelni stalak od rolni možete pričvstiti za neku tacnu koju isto možete obojiti & zalepiti za taj donji deo. 

Zatim sve lepo obojite po vašoj želji. 
Kako izgleda kada se dodaju narukvice možete videti na sliku 1. 



Eto to je sve od ovog diy-a. Nadam se da vam se sviđa i da sam vam lepo sve objasnila. :)

20 comments:

  1. Super post, baš si se lijepo potrudila :)

    ReplyDelete
  2. Odličan DIY projekat...Jedva čekam pokušati napraviti ♥
    Najjj sii ♥

    ReplyDelete
  3. Anonymous11:14 AM

    odlican diyy napravicu gaa

    ReplyDelete
  4. Anonymous11:14 AM

    Ekstra post

    ReplyDelete
  5. Odličan post, trebaće mi ovako nešto. :)

    ReplyDelete
  6. Odlican post!Bas interesantan diy,iako nisam neki ljubitelj posto nisam bas spretna sa tim haha. :D
    Pratim te,nadam se da ces se ti uclaniti na moj blog --- http://sofija1837.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha hvala. Ja mislim da sam učlanjena na tvoj blog.

      Delete
  7. Jaoj pa preslatko izgleda. Sigurno cu ga probati, bas je interesantan. :) ♥

    ReplyDelete
  8. Odličan DIY! Znala sam ovo, ali nije na odmet da se podsetim!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam gledala na jutjubu ali oni to prave od plastike. A ja sam na ovaj nacin to uradila. U svakom slucaju hvala

      Delete
  9. Baš mi se sviđa ovaj DIY. Veoma originalna ideja. Mislim da ću napraviti ovo jer sam sakupljala rolne za neke stalke za olovke, ali sam odustala od toga i sada imam višak. :*

    http://styleonfirstplace.bligspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao i ja sam tako sakupljala za one olovke i ostale su mi jos 6 i kažem haj da iskoristim ovo i da napravim nešto korisno. Šta ćemi obične rolne? Oduvek sam htela da napravim ovako nešto pa sam se prisetila ovoga. :) Hvala ti. :*

      Delete
  10. Sviđa mi se ♥ Naravno da ću napraviti, barem neću bacati role u smeće xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha tacno tako, sto bacati kada mozemo iskoristiti. ;3

      Delete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥