6/29/15

New sunglasses | Nove naocare.

♥♥

Heeej. ♥
Daa, izbrisala sam onaj post ' Moji planovi ovog leta ' aaaa. Kako sam.... (pametna)
Okej, bar ste dosta vas videli taj post i valjda procitali. :3 Sve u svemu ove slike sam slikala pre 4-5 dana i ne znam zasto ali u blog nisam mogla da udjem i da napisem ovo. 


Narucila sam 3 nove naocare preko stranice Adja Accessorize .

Znam i da je Katarina sa bloga Fashionholic - yeahh napisala post na ovoj temi i njene naocare su stvarno preslatke ali ja sam odlucila da vam pokazem i moje naocare. 

Uglavnom imam neke slicne njenim pa sam htela da probam ove sada i jos neke. Boja mi se i nesto ne dopada kod mojih naocara ali imam dosta da menjam. Na toj stranici imate sve i svasta, od nakita pa do naocara. ♥ Ima i mnogo lepih torba. Sta god da narucite necete se pokajati. ♥



Naocare su mi stigle u ovakvim kao ' kesicama ' ♥ Bas sam bila uzbudjena kada sam otvarala. Pitala sam se da li ce mi dobro stajati ili ne. 



Prve naocare su ove plave i boja i nije nesto ali mogu skombinovati uz belu ili plavu kombinaciju. Kostale su 990 dinara i zapravo imale su i ovakve zlatne ali posto vec ima moja sestra zlatne nisam htela i ja kupovati zato sto nas dve uglavnom zajedno nosimo naocare. 











Uzela sam i ove roze, nekako su mi zapale na oko. Boja je stvarno lepa. Ove mi se vise svidjaju nego ove gore i da,ista je cena. 








Ove se razlikuju od ovih gore. Ove su kostale 880 dinara. Nije uopste skupo. I bas mi se svidjaju. ♥








Nadam se da vam se svideo ovaj post. ♥
MiljanaEasySkillful :-)

23 comments:

  1. Naočare su baš slatke!!

    Flyovanje.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Jaoj, divne su. Sigurna sam da ti predivno stoje. I ja imam dvoje naocara u istoj marci. ♥

    http://ninaw123.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Prelepe su...
    Follow me back http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Mnogo su slatke naočare.Jako mi se dopadaju i verujem da su zaista kvalitetne.
    P.S ja sam ti se odavno učlanila u blog (Dobro,ne baš odavno već nedavno ☺)

    elyandyou.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Anonymous12:58 AM

    Nice sunglasses.

    ReplyDelete
  6. bas su ti slatke naocale kao i post kao i blog haha nadam se da ces i ti posjetiti moj blog http://justbeyourselfa.blogspot.com/ <3

    ReplyDelete
  7. Predivnee naocare !!! ali one roze su mi nekako najlepse haha :)
    inace pratim tvoj blog i hvala sto si posetila i ti moj :*

    http://majaanchevska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Anonymous5:44 AM

    Divan post

    ReplyDelete
  9. Anonymous5:53 AM

    preprepreprepreprelepeeee su

    ReplyDelete
  10. Anonymous5:54 AM

    Super post

    poseti moj blog i zaprati me

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da,da samo se ti javi neanonimno i potrudi se da procitas post do kraja. ♥ :D

      Delete
  11. Odličan post i mnogo mi se sviðaju naočare i imam slične ;)


    Giveaway : tinadreamer.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Ovo je super ,naocare su bas lepe. <3

    Ako zelis poseti i moj blog,hvala <3 http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.com/#_=_

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥