6/30/15

Ocekivanja vs Realnost

♥♥

More,plaza,sladoled,knjiga i ja - OCEKIVANJA
Automobili, spavanje, telefon , slusalice u usima - REALNOST
Pa CAO SVIMA! ♥ 


Kao i sto vam sam naslov kaze u ovom postu cu pisati o ocekivanja i realnosti.
I daa PROCITAJTE POST DO KRAJA! 
Nemojte komentare poput ' super si  a dole zaprati me, pracenje za pracenje i tako dalje.
Molim vas dajte iskreno misljenje o postu u komentarima pa posle dole ostavite link svoga bloga i sta vam treba.

Da ne duzim vec da krenemo!




BAZEN - OCEKIVANJE
Ovo se misli na prvi put u bazenu ili u moru sta god.

Ma ja, cim dodjem na bazen cu uci u vodi, nema potrebe da se prvo malo pokvasim i slicno. Odmah idem na gnjurenje. I ako mi je ovo prvi put da sam u vodi. 


REALNOST!
Bice bolje da prvi put samo kvasim noge. Voda je jako hladna , nece mi ni guma pomoci. 



OCEKIVANJA
Sara; Meni ce mama kupiti samo jednu gumu
Ti: Pa ja cu sigurno dobiti vise. 

REALNOST!
Ti; izgleda da je i kod mene tako.:3 


OCEKIVANJA! - breakfast
Sutra cu ovo da jedem. ♥ Sve cu lepo dekorisati bice onako kako treba. A zatim slika ide na instangram hoho. 


REALNOST!
Ipak moj dorucak izgleda ovako. Tanjir za 10 a dekoraciju da ne pominjem. Mislim da sam ipak trebala da nacrtam srce sa kecapom. :3


OCEKIVANJA! - trcanje
Od sutra idem na trcanje, da,da!!

REALNOST!
Ali BFF me je pozvala kod nje. Kako da odbijem najbolju drugaricu.Moram tamo odmah!! Vezbanje ce sacekati.

TRI SATA KASNIJE
Pa dobro,sada je lose vreme, neka saceka do sutra. 


OCEKIVANJA - izlazak sa prijateljicama
Ma pozvacu dve drugarice da idemo na kafu,definitivno ce pristati. Jakooo je dosadnooo. 

REALNOST!

OCEKIVANJA - PRVI PUT NA ROLERIMA!
Ma ja cu razbiti znamm!

REALNOST!!
Zovite HITNU POMOC!





I to je to od ovoga posta ,nadam se da vam se svideo.

Ocekivan i realan hamburger. ;D xd



MISLJENJE O POSTU U KOMENTARIMA. ♥
HVALA NA 50 + CITAOCA!

MiljanaEasySkillful. :*









28 comments:

  1. Prekrasan post, jako mi se sviđaju slike i tekst :)

    ReplyDelete
  2. Hah....Svaka čast...Realno si prikazala sliku svega... :)
    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Post je odličan!Predobora tema!
    Učlani se na moj blog : (naravno ako želiš!)
    http://iamclaudiaxoxo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Anonymous4:39 AM

    Odlicaan post miljkaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Predpostavljam da si sa moga aska, tako me vi tamo zovete xd haha
      Hvalaa. ♥♥

      Delete
  5. Anonymous4:41 AM

    Preprepreprpeprepreprepreprepreprepredddddddooooobaaaaarrrrr poooooooooooost

    ReplyDelete
  6. Anonymous4:42 AM

    Aaa najbolje ovo sa burgerom. Aaa post je dosta dugacaaak

    ReplyDelete
  7. Super post♥
    http://thewhiteandgold.blogspot.com/2015/07/summer-tag.html

    ReplyDelete
  8. Baš zanimljiv i originalan, post drukčiji od drugih. Inače jako volim gledati ovakva videa na YT-u, a također i čitati o tome na blogu poput tvojeg, :-)

    http://angieslittlesecrets.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Post je odlican. I ja sam pisala ovakav post. Super blog. ♥

    ReplyDelete
  10. Hei volela bih da saradjujemo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej, javi mi se na gmail ; isidoradimitrijevic77@gmail.com ♥♥

      Delete
  11. Odlican post!Sve sto si napisala je tacno,a kod mene je ono za trcanje uvek zastupljeno...Hahaha...Super blog! <3!
    Volela bih da pogledas moj blog i uclanis se ako ti se svidi perfecthigh136.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Odlican post!Sve sto si napisala je tacno,a kod mene je ono za trcanje uvek zastupljeno...Hahaha...Super blog! <3!
    Volela bih da pogledas moj blog i uclanis se ako ti se svidi perfecthigh136.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Super je post i ja sam htela da napravim nesto slicno.
    http://aleksandrascorner.blogspot.com/
    Ako mozes uzvrati folow.

    ReplyDelete
  14. hahahha sjajno :)))
    najaci deo a dorucak :D
    Isidora
    http://highheelpoodl.blogspot.com

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥