7/20/15

Special cold coffe - refreshing :)



Tntrnt ... Konaačnoo novi post,jeej. 
Kompjuter je u kvaru ,zato nisam baš aktivna. Ali evoo,snalazim se na fonu uhh.Baš teško. 

No,hajde da počnemo. 
Za vas sam pripremila jedan malo drugačiji post. U pitanju je "Special Cold Coffe" . 

Jutros sam odlučila da malo smućkam nešto.I dobila sam inspiraciju za ovo yap.

Sastojci; 
• pola čaše mleka 
• kašičica kafe (bilo koje) 
• više od pola vode 
• kašičica ipo šećera 
• kockice leda




Priprema 1: 
Sipite više od pola čase vode u džezvu. Zatim ostatak popunite mlekom (pola čaše) i stavite na plin ili šporetu. Sačekajte da se skuva (kada se podiže na gore znači da je gotovo) 


Sledeće što ćete uraditi jeste da dodate kafu i da promešate i stavite opet na plin ili šporet da se to lepo prokuva. :)

Posle dodajte šećer po želji.Ja sam stavila kašičicu ipo. Kada stavite šećer kafu sa džezvom stavite u frižider na 10/15 minuta. 

Dok je kafa u frižideru pripremite čašu i napunite je sa ledom. :-)


Posle samo sipite kafu i sačekajte da se led istopi i dobićete cold coffe :)

Nadam se da vam se post svideo. 
Komentarišite i ako vam se sviđa blog učlanite se. 

Moj ask za savete: @ModniSaveti22

15 comments:

  1. Odličan post. Ideja mi se baš sviđa. Ja ću pokušati sa 3 u 1 nescafe kafon, sa obzirom da ne pijem ovu običnu.
    I da, vruće namirnice kao i pića se ne smeju stavljati u frižider u vrućem stanju, sve dok se ne ohlade prirodno, pa zatim u frižider gde će se dodatno rashladiti :))

    ReplyDelete
  2. Jako zanimljiv post,pokušaću napraviti. Izgleda da je super osveženje za vruće dane. :-)
    http://natalijabeauty.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Čini se preeedobro! :D Morat' ću probati :D

    mypolishbook.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Izgleda mi izvrsno. Probat ću napraviti, ne izgleda teško. Super ideja za post ♥

    justbewhoyouwantbe.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Izgleda a i jeste ukusno.Hvala puno :*

      Delete
  5. Mnogo volim nes kafu, a ovo je kao nesto slicno. Super post, odmah idem na probam. ♥

    ReplyDelete
  6. Odličan post honey. ❤

    Posjeti moj blog → mybeautyamazon.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Odlican post,dobre ideje! :)
    Ako zelis postani i ti clan mog bloga <3 <3 <3
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.com/#_=_

    ReplyDelete
  8. Super post.Baš mi se svidja post,probaću da ovo uradim.😍💋💖

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥