8/9/15

#Back to school | Hairstyles


Ćao društvo!! U ovom postu sam odlučila da vam pokažem koje fruzure možete praviti za školu.Prve 3 slike su moje a ostale nisu. :) 

Sama sam kod kuće danas i jedva sam uspela da islikam ove slike. Prvo sam snimala pa ih slikala onako i mnogo se namučila hehe.  

Nadam se da će vam se frizure svideti pa hajde da krenemo.

Prva frizura je ova pletenica,zvana žitarica. Baš je lepa i elegantna za školu.Slika govori više od reči.


Sledeća frizura je za pravljenje prelaka kao što možete i sami zaključiti. Tako da nisam pravila tutorial. :)

Ova frizura je takođe laka za pravljenje. Nadam se da ste shvatili kako se pravi pomoću slike. :) Ovo je jedna od mojih omiljenih frizura.




Sledeće frizure nisam ja pravila tako da nemam šta da dodam i uživajte gledajući ove frizure! :)

 

- punđa mašna



- zanimljiv rep 


- evo ista pletenica kao i ona moja gore (ova je na repu) 




To je to što se tiče ovog posta.Nadam se da su vam se frizure svidele.

Mišljenje o ovom postu napišite u komentarima. 

Pitanje: Koja frizura vam se najviše sviđa? 

Ako želite čitati još back to school postova sa mog bloga učlanite se (join this site) <3 




30 comments:

  1. Odlicne slike, divne su sve frizure. ♥

    ReplyDelete
  2. Predobre frizure, naročito mi se sviđa prva, mada sam ja anti talenat za kikice tako da će mi to malo teže pasti, ali je i druga preslatka i jednostavna, tako da ću je dosta praktikovati.
    Takođe posetite moj blog i učlanite se ako želite, novi post sutra.
    livemworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Super je post. Najviše mi se sviđa pletenica jer je preslatka i opet jako je jednostavna za napraviti!

    Novi post je na blogu. Pisala sam na temu TheTalk with Ema gdje sam pričala o bitnim stvarima (Rasizam,Problemi Današnjice,Moje Ljeto + ostale). Ako bi mogla ostaviti komentar ispod posta na blogu puno bi značilo. Hvala unaprijed. Link: http://mojetinejdzerskeavanture.blogspot.com ❤❤

    ReplyDelete
  4. Predivan post!
    kada bih znala sve ove diivne platenice da napraviim <3
    Molim te lajkuj moju novu fejsbuk stranicu
    Isidora
    https://www.facebook.com/highheelpoodle?ref=hl

    ReplyDelete
  5. Odlicne su mi frizure . Najbolja ova masnica i rep ispod ;)

    Pogledaj moj blog :)

    http://myfirsttextvm.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  6. Anonymous10:11 AM

    Predivne frizure

    ReplyDelete
  7. Anonymous10:12 AM

    Kako zaradjivat preko bloga?
    sskp

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam, stvarno! ♥ Ni ja ne zaradjujem

      Delete
    2. Ne znam, stvarno! ♥ Ni ja ne zaradjujem

      Delete
  8. Najviše mi se sviđa prva frizura. :)

    mylifeasmilaxoxo.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Odličan post! Posjeti moj blog i učlani se. Uzvračam!

    http://mybeautyamazon.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Odlicne i preslatke frizurice ! :)
    Novi post: http://rivinsvijet.blogspot.com/2015/08/haul.html

    ReplyDelete
  11. Preslatke i jednostavne frizurice ♥

    ReplyDelete
  12. Anonymous12:03 PM

    Odlican post *======*

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥