8/12/15

Back to school | Outfits


Cao svima, kao sto vidite naslov u danasnjem postu cu pisati o nekim outfits idejama za skolu♥
Pa ne zelim da duzim,hajde da pocnemo! 



1. Outfit 

Prvi outfit se sastoji od karirane kosulje, obicne majice, farmarke , sesira , cizmice sto u ovom slucaju mogu zameniti patike , torba , naocare , narukvica i to je to. Prvi dani septembra nisu tako hladni i kisoviti.Zapravo su topli tako da ne morate odmah neke dzemperice i tako dalje, ne morate odmah cizme i slicno. Za pocetak su vam dovoljne neke duboke patike♥ Morate u svom ormanu imati bar jednu kariranu kosulju, ja ih obozavam. Mnogo lepo izgledaju kada se zavezu oko struka, ulepsavaju celu kombinaciju. ♥    

2. Outfit
Ovaj outfit je predivan. ♥ Sastoji se od jedne obicne kosuljice i farmarke. A dole mozete obuti plitke starke ili patike. Ova kombinacija je bas jednostavna a lepa. Pa bilo bi super da imate ovako nesto u svom ormanu. Odmah ovo stavite u korpu! ♥  


3. Outfit
Sledeci outfit je previse jednostavan. Znaci sastoji se od obicnih farmarki i bluzice, mozete dole obuti vansice ako imate a ako ne dobro ce doci obicne plitke patike. ♥  


4. Outfit
Sledeci outfit se sastoji od teksas farmarki i ove kako mi se cini bluzice. ♥  Dole mozete obuti duboke patike a i starke bi lepo izgledale ♥ Kako ja volim ove ranceve *---*

5. Outfit

  Peti outfit se sastoji opet od farmarki, u ovom slucaju crnih,od obicne kako mi se cini crop top majice ali to nije za skolu pa obucite gore neku malo duzu belu majicu sa crnim printom ili obrnuto a dole obujte starke ili vansice. ♥

6. Outfit

Ova kombinacija je jako zanimljiva i lepa. Znaci sastoji se opet od crnih farmerki, bele majice i teksas jakne. Da, ako mozete kupite teksas jakne / kosuljice jer izgledaju predivno i mozete ih skombinovati uz mnogo toga. I umesto stikli mozete obuti duboke patike ili starke ♥

7. Outfit
Ovaj outfit mi se najvise svidja. Mozete nesto slicno obuci za prvi dan skole, predpostavljam da ce biti toplo jos uvek.♥
 

To je to sto se tice ovog posta. Nadam se da su vam se kombinacije svidjale i da sam vam pomogla u odabiru kombinacije za prvi dan skole, kao i drugi, treci, cetvrti i tako dalje ♥

Koja vam se kombinacija najvise svidja? ♥
O cemu zelite da pisem u sledecim postovima? ♥

Ako vam se svidja moj blog uclanite se. I hvala vam mnogo na 77 clanova. ♥ :*


MiljanaEasySkillful
 

24 comments:

  1. Najvise mi se svidja peti outfit :)

    novi post na mom blogu: tijanaqueenoffashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Super post! A najvise mi se svidjaju 3. & 5. outfit.☺❤

    ReplyDelete
  3. Odlicne ideje, najvise mi se svidja 3 i 4 kombinacija.
    Imate novi post na mom blogu koliko toliko originalni study tips, pogledajte i uclanite se na moj blog ako zelite

    ReplyDelete
  4. Anonymous4:43 AM

    odlicne kombinaacije

    ReplyDelete
  5. Četvrti outfit je prelep :) Inače odličan post :)
    Novi post :) http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Predobar post! Najviše mi se sviđaju 4. i 5. kombinacija! :*
    http://blogforcoolgirls.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Anonymous10:01 AM

    super post <33

    ReplyDelete
  8. Outfiti mi se bas svidjaju,nisu bas jednostavni,a nisu ni napadni,sve sa ukusom uklopljeno!

    flyovanje.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Svi outfiti su lepi a najviše mi se sviđaju 4 i 5 outfit. :)

    http://saveti81.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Sve je prelepo Miljana ! Obozavam svaki outfit xD NAJVISE mi se svidja prvi , a kad kazem najvise u Caps Lock-u to znaci da sam zaljubljen xDD

    PS : Ja sam tvoj osamdeseti citalac :3 Ako zelis , ucalni se na moj blog :
    ilordogaming.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, ipak su to zenske kombinacije. Nisam znala da i decaci prate moj blog ali okej, #back to school postovi ce biti od koristi svima haha. Hvala ti sto si se uclanio u moj blog i evo danas sam primetila da sam dobila 3 nova citaoca. ;) Uclanicu se u tvoj blog

      Delete
  11. Super post <33 Ako mozes pogledaj moj blog,uclanila sam se u tvoj blog ako mozes uzvrati :)
    llis9.blogspot.com

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥