8/8/15

Goodbye summer,hello school


I tadadamm, molim trube,crveni tepih i još šta? Od danaas počinjem pisati o novoj temi a tema je # back to school ! 

Ne znam za vas ali meni su ova dva meseca jako brzo proletela. Sećam se dana kada smo u svojoj učionici pravili žurku a par nas su bili da kupuju grickalice koje su ostali nestrpljivo dočekali.Tužna vest je što je ispalo da žurka može trajati 1h jer je tako direktor naredio a mi smo nakupovali grickalice za 5 dana. I kada smo izašli i škole nisu nam dozvolili da se prskamo u školskom dvorištu uff. Ali dečaci su nas jurili po ulicama i prskali. Kući sam došlaa okupanaa,znači haoos!! 

Čekaj,upravo sam primetila da sam skrenula s ' teme. Aplauzz moliću! Hihih

Ovako, sada sam već ozbiljna. 
Ovu sliku što vidite gore će biti početna sve dok su u toku #back to school postovi. Od mene možete u ovim novim back to school postovima svašta očekivati. Biće mnogo saveta ovde i na mom asku ( @modnisaveti22 ). Nadam se da ću vam biti od pomoći i trudićh se da moji saveti budu različiti od drugih blogova. Nikom se ne čitaju jedni isti tekstovi. Ono ' važno je da vaš radni prostor bude čist ' , ' sklonite mobitel ' i tako dalje. To svi znate i sami zar ne? 

Sada ću da vam napišem prve tri teme o kojima ću pisati. A ostale će biti već neočekivane i tajne :)

• Hairstyles for school ... (Još nešto se krije iza ovih tačkica hehe) 

• Kombinacije za školu , šta obući prvih 5 dana u školi ,kako izgledati moderno a istovremeno i kulturno obučeno , kako da se vaše kombinacije razlikuju od drugih... (uglavnom sve to će se naći u tom drugom postu) 

• Haul - šta sam kupila za školu (nije najverovatnije,možda će ovo biti kao treći post a možda će biti i četvrti ili peti. 

Znači to je to što se tiče ovog posta. Eto upoznali ste se nešto malo sa mojim temama i o čemu ću pisati. :)



18 comments:

  1. Jedva cekamm <3 odlican post :) uclani se u moj blog ako zelis,ja sam uclanjena u tvoj :)

    tijanaqueenoffashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Odličan je uvod,jedva čekam ostale postove♥

    http://nevergiveup656.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Hahaha, stvarno su vam polivali po ulici?:D ❤️
    Odlican uvod :)
    Novi post: http://rivinsvijet.blogspot.com/2015/08/5-best-from-balea.html

    ReplyDelete
  4. Jedva čekam buduće BTS postove :)
    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Svidaju ni se ova slova. I volim citati bts postove :) samo naprijed :D

    Pogledajte moj blog :) <3

    http://myfirsttextvm.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  6. Huhu super ti je blog i ova slika je stvarno odlično uređena. Jedva čekam da krenu novi postovi.

    VRATILA SAM SE NA BLOG - Pogledaj novi post i ostavi komentar, puno mi znači. - http://mojetinejdzerskeavanture.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. obozavam back to school postove bas mi je drago sto si poocela da ih pises i jedva cekam sledeci post

    ReplyDelete
  8. obozavam back to school postove bas mi je drago sto si poocela da ih pises i jedva cekam sledeci post

    ReplyDelete
  9. Super post, jedva čekam savete za učenje, jer su sada svi potpuno isti.
    Učlanite se na moj blog i ostavite komentar, ako želite.

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥