8/3/15

My SUMMER morning routine


Ćao svima ! 
Znam da nisam odavno pisala ali bila sam na moru. Nadam se da ću češće biti aktivna dok ne krene škola. Ali 21 avgusta opet idem na more tako da jeej xd 

No,da ne dužim već da krenemo. :)


Pre svega moram reći da sam strašno lenja ali poslednjih par dana od kako sam se vratIla sa mora ustajem ranije, ležim ranije,sve je to navika jer sam u hotelu za doručak trebala ustajati oko pola 9 - 9 uff


Kada odlučim da ustanem iz kreveta otvorim orman i tražim nešto što ću obući tog dana i izabrala sam šorc i majicu tog jutra kada sam slikala ove slike. 


Zatim operem zube,nekad pre,nekad posle doručka i koristim colgate pastu.Colgate pasta mi je nekako najbolja zaista.


Za doručak pojedem nešto lagano. Uglavnom krofnice,jaje,hleb i marmeladu  i tako dalje. 

Zatim ako imam neki kolač ili nešto slatko obavezno uvek pojedem. A i ja ne mogu izdržati ni dan bez slatkiša i nemojte misliti da sam debeljuca,naprotiv baš sam mršava

Posle uzmem telefon i pogledam šta ima na društvenim mrežama.Malo odgovaram na svome asku ( modnisaveti22). Ask imate sa desne strane.

Kada završim sa telefonom očešljam se i stavim neki rajf a najčešće zavežem gore punđu ili skupim rep zato što je prevruće.

Ako mi se baš zamrsila kosa i ne mogu da je očešljam tj. ako mi teško ide onda isprskam jedan od ova dva spreja. Zapravo ovaj prvi je da ti kosa sija i bude mekša a ovaj drugi za rasčešljavanje


Onda nekad stavim ovu ogrlicu. Baš je volim. Slatka mi je.


I onda konačno opet uzmem telefon i listam ga nekih sat vremena,sat ipo i tako. Dok malo budem na fb,malo na ask,malo na blog za čas prođe vreme :)


Onda pošto su mi i usta pocrnela na moru da bi mi bila crvenija stavim labelo cherry me baby lips a i onako je baš super,baš mi je divno za usne. Ulepšava ih.

I onda se naprskam sa ovim mirisom iz avona i prošetam malo napolju. :) 

Ovde se završavaju moje jutarnje obaveze. Iznesite vaše mišljenje o postu u komentaru,ako vam se sviđa blog učlanite se i ako želite napišite u komentaru šta želite da pišem u sledećem postu. ♥

28 comments:

  1. Odličan post :)
    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Jako lep post, u sledecem postu bih mozda zelela da vidim neki DIY projekat, ili mozda neki outfit post ♥

    ReplyDelete
  3. Odlican post, bas mi se dopadaju slike. Imamo jako slicnu rutinu. ♥☺

    ReplyDelete
  4. Odlican post. Mnogo mi se svidja sorc iz H&M, ali krofnice su ipak zakon. ;)

    ReplyDelete
  5. Odlican blog <3
    uclanila sam se u tvoj ,uclani se u moj ako zelis <3

    tijanaqueenoffashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Anonymous5:19 AM

    Odlican post

    ReplyDelete
  7. Anonymous5:21 AM

    Imamo slicnu rutinu

    ReplyDelete
  8. Имамо сличну рутину, једино што ја устајем тек око поднева па се то код мене не рачуна хаха :)

    ReplyDelete
  9. Svidaju mi se ova slova, bas su super :)

    Pogledaj moj blog ako zelis :)

    http://myfirsttextvm.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Boa tarde
    Amei este post e me encantei em conhecer o seu blog. Ele é cheio de estilo, ótimas dicas e tem uma aparencia espetacular! Fiquei muito feliz em te conhecer.
    Beijos!!!

    viciadasemlivros911.blogspot.com.br

    ReplyDelete
  11. Lijep post♥
    katesdiyblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Super ti je post, no i cijeli blog. :) Imaš moju podršku, samo tako nastavi. <3 Ako želiš pogledaj moj blog i stisni follow ako ti se sviđa :) http://fdiarybyz.blogspot.com/

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥