8/13/15

Summer TAG ;)


Zdravo drustvo! ♥ U ovom postu sam odlucila da uradim SUMMER TAG. Znam da na mom blogu nikada nije bilo tagova pa zato danas hocu jedan da uradim. I da , ovaj post nije vezan za skolu. Slike su sa we heart it-a, pitanja su neka sa google-a,neka sam sama smislila. Sastoji se iz dva dela. Da ne duzim, hajde da pocnemo. ;)




Question : Koji je tvoj omiljeni lak za nokte?
Answer:  Svetlo plavi ( nesto ovako )



Question: Koja boja ruza ti je najlepsa ovog leta?
Answer: Pa nesto roze ( nesto poput ove boje )




Question; Koji je tvoj omiljeni letnji dodatak?
Answer; Hajde neka budu to narukvice




Question: Da li ti se svidja garderoba koja je moderna ovog leta?
Answer; Naravno, obozavam ove cvetne stvari kao i sve ostalo sto je moderno ovog leta.




Question: Koji je tvoj omiljeni baby lips i parfem ovog leta?
Answer: Ovog  leta sam najvise koristila cherry me baby lips a parfem little black. ♥


Question: Koje vreme vam najvise prija?
Answer: Pa volim kada je suncano i onako kada malo,skroz malo duva vetar




Question: Koji su tvoji planovi ovog leta?
Answer; Pa moje ' zelje ' su bile da odem 2 puta na more i ostvarile su se. Prvo sam isla jula a sada idem sledeceg petka, mislim da pada 21,22 ♥ I bila sam na takmicenje u plesu i vise nemam nekih planova.




Question: Sta najvise volis da pijes ovog leta?
Answer: Limunadu



Question: Koju vrstu odece si najvise nosila ovog leta?
Answer: Uglavnom haljinice i sorceve i naravno uz sorc majicu ♥




Question: Koju frizuru si najvise pravila ovog leta?
Answer: Meeesssiii pundjuu oh daa


Sada ide drugi deo taga ♥  


More  VS Bazen? 

- Definitivno moree


Sladoled VS Kolac ?

- Sladoled. ♥


Lubenica VS Jagode?

- Kada je u pitanju voce ne biram hehe.






Sesir VS Naocare za sunce?

- Naocare za sunce vise nosim tako da cu izabrati naocare



Vatromet VS  prskalice ?

- Vatromet mi je lepsi. ♥



Kosarka VS Odbojka ?

- Uff, pretesko pitanje


Vodeni baloni VS Vodeni pistolj ?

- Vodeni pistolj je zanimljiviji xd



Naprsnice VS Sandale ?

- Naravno sandale. ♥



Kuvani kukuruz VS peceni kukuruz?

- Ne mogu se odluciti hihi. ;p



To je to sto se tice ovog posta. Nadam se da vam je tag bio zanimljiv. ♥
Misljenje o postu napisite u komentarima. Ako vam se svidja moj blog pridruzite se! ♥

Ask; @modnisaveti22</div>             Baay ♥♥♥♥





















45 comments:

  1. Volim da citam tagove , a malo manje da ih pisem xD Super odgovori ! Bas mi se svidjaju i slike , sve u svemu odlican post :D

    ilordogaming.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Odličan post! Vrlo zanimljiv tag. Koristimo indentičan parfem, haha!

    Posjeti i moj blog i učlani se ukoliko želiš. Uzvračam. Love yaa.

    http://mybeautyamazon.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Bom dia!
    Gostei muito de conhecer o seu blog e da dica também.
    Eu estou achando que ele é muito estiloso, tem uma visualização muito bonita e é cheio de informação útil.
    Dé uma passadinha no meu blog, você vai adora ele tanto quanto eu adorei o seu.
    Se gostar, me siga. Mas se você não gosta.......
    ME SIGA mesmo assim!!! rsrsrs
    Beijos!!

    http://viciadasemlivros911.blogspot.com.br

    ReplyDelete
  4. Super post!
    Mnogo volim da čitam tvoje postove i odgovore na asku,ly ♥

    myworldajla.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Odličan post! Zanimljiva pitanja kao i tvoji odgovori! Maloprije sam otkrila tvoj blog i jako mi se dopada sve - od načina pisanja do izgleda bloga, pa sam se i učlanila! 😘

    P. S. Bilo bi mi drago da posjetiš moj blog i učlaniš ukoliko ti se dopadne. 😚

    zarinkutak.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno, mnogo mi znace ovakvi komentari♥

      Delete
  6. Jako zanimljiv post! Dopao mi se jako tvoj blog i odmah sam se učlanila!♥

    ReplyDelete
  7. Sjajan post :D uzvratila sam follow ❤️

    ReplyDelete
  8. Anonymous11:50 AM

    divann tag

    ReplyDelete
  9. Post ti je super, i ja sam ovog leta vrlo često nosila narukvice. Poseti moj blog.
    http://littlepinkheaven.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Dopadaju mi se odgovori, mada smo bas razlicite. Zavidim ti sto imas smisla za ritam! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nismo svi isti, inace hvala ti <3

      Delete
  11. Tag je zaista fenomenalan :)
    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Super post kao i sami odgovori.
    Postala sam clan tvog bloga ako zelis uzvrati.
    aleksandrascorner.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Nice post. Lets follow eachother on GFC. Please follow me and leave a comment . Then I will come back and follow you asap, l oves

    www.nilgunozenaydin.com

    ReplyDelete
  14. Divan post! Odlično si odradila tag, ni ja se ovako dobro nisam snašla! ♥

    Novi post -----> allforyou23.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odlican ti je post, hvala ti ♥

      Delete
  15. Bilo mi je bas zanimljivo da citam ovaj post ! Sve si odlicno napisala :) Jako mi se dopada tvoj blog !!

    girlsstuffblogg.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala <3 Mnogo mi znace ovakvi komentari ♥

      Delete
  16. Baš je nekako opuštajući, ljetni post dobro došao. Odličan ti je i post i cijeli blog, super je sve! :*♥♥
    http://anniesecret24.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Dopada mi se tag,jer su pitanja vezana za leto.Post je opuštajući,volela bih ako nadješ još neki tag da ga odradiš

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti, nece sada biti skoro jos neki tag ♥

      Delete
  18. Stvarno super post, super pitanja za tag ;) Samo tako nastavi predobra si...ako ti se da pogledaj moj blog http://ivyfashionbeauty.blogspot.com/ hvala ♥

    ReplyDelete
  19. Super post <33
    Ako mozes uzvrati pracenje
    llis9.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  21. Super post,jako zanimljiv tag :)


    http://www.littlethingsbyjana.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  23. Odlican post! Jako zanimljivo. Samo naprijed ♡
    Ako zelis pogledaj moj blog i novi post http://anafcorner.blogspot.com/2015/08/makeup-favorites.html?m=1

    ReplyDelete
  24. Definitivno se tesko odluciti izmedu lubenice i jagoda. Obozavam i jedno i drugo :)
    I ja volim roze ruze, predivne su. Najmanje volim zute, nekako me podsjecaju na starost, ne znam zasto haha :)
    Super si <3

    Pogledajte moj blog ;) :*

    http://myfirsttextvm.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥