9/6/15

Moje nove patike za skolu |Uskoro GIWEAWAY




Cao svima, konacno novi post. Svi znate da je skola pocela i da se sve promenilo. Dakle od sada ce postovi biti samo subotom ili nedeljom. Mozda ce biti nekad i tokom radnih dana ali naravno ako budem imala slobodnog vremena. 


Fokus nije uradjen zato je mutno - ali namerno

Patike sam kupila preksinoc uvece u jednom fashion sport ogromnoj radnji. Ovako izgledaju. Tamo znaci imas 5,6 radnji za patike i sve su original, pored patika ima 2 posebne radnje za devojke, za devojcice i uglavnom decu zenskog pola , tako imas i par radnji za muskarce.Ima mnogo igraonica i tako dalje. 



 Ima samo najpoznatije marke reebok, adidas , nike , geox i jos mnoge. ( mozda sada slova izgledaju previse mala zbog opisa ispod slike ). 
Moje patike su reebok, tamo su patike sve preko 100 eura ali sam uhvatila snizenje i platila sam ih manje. Kostale su 89 eura.


- Dole mozete videti jos slika, uzivajte! 









To je to sto se tice ovog posta.

Pitanja; 
- Sta mislite o ovim patikama?
- Sta zelite da vidite u sledecem postu?


Ako vam se svidja moj blog uclanite se ♥
Ko zeli collab post moze da se javi na gmail

Gmail; isidoradimitrijevic77@gmail.com















18 comments:

  1. Divne su patike, sviđaju mi se jer su plave boje :)

    http://sarahmakeupp.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Prelepe su ti patike! Iako si ih bas skupo platila, isplati se. ♥:)x

    http://georgiarose5.blogspot.rs/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ali bolje da dam toliko nego da svake godine kupujem po 3/4 patika. Ove ce bar trajati.
      Hvala ti inace ♥♥

      Delete
  3. Patike su prosto prelepe ! Boje mi se mnogo sviđaju , predivne su !

    http://janacornerfashion.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  4. Patike su jako lepe. Vidjela sam slične i željela sam ih kupiti, ali nažalost nisam. :/ Mnogo mi se sviđaju.
    Pogleaj i ti moj blog, učlani se kao što sam i ja u tvoj značilo bi mi.

    http://adnnaacorner.blogspot.ba

    ReplyDelete
  5. Koliko imas pratilaca na blogu nece da mi se nesto ucita postu hocu da postan pratilac jer mi se mnogoooooooo svidja tvoj blog jedva cekam giveaway<33

    ReplyDelete
  6. Predivne patike, presavršena boja.
    livemworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Preslatke su patike,jedan iz razreda je imala iste i dugo ih je nosila i uvek izgeldaju kao nove:-D
    beyourself2003.blogspot.com

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥