9/19/15

Proglašenje pobednika / School giweaway


Iii ćaoo svimaa. Poranila sam jedan dan ali sutra ne bih mogla proglasiti zato što imam takmičenje iz hip hop.

Što se tiče bloga niste se mnogo prijavili , nisam to očekivala (mada nisam nisam se reklamirala uopšte na bloguu,uopšte ,dok na asku jesam) ali  na asku ste se dosta prijavili,oko dvadesetak ( @modnisaveti22 ). Ovaj giweaway je bio samo za okolinu Srbije. 






Da ne dužim hajde da proglasimo pobednika 













Daklee pobednica je pod brojem 10. Da znate sve brojeve sam spojila i sa bloga i sa aska i ovo je konačan pobednički broj. Znači samo sam kliknula tamo gde treba i izašao je broj 10. 


Čestitam ti.Poklone ću sada poslati pa se nadam da će stići sutra,prekosutra kad god. 


Biće još puno giweaway-a tako  da ostanite uz moj blog ♥ Sa 200 čitalaca će biti internacionalan. :)

16 comments:

  1. Čestitam pobjednici! :)

    novi post -> http://sarahmakeupp.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Cestitam pobednicima :)
    Ako mozes pogledaj moj blog i uclani se ja jesam na tvoj :)
    llis9.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Čestitam pobednici :)
    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Cestitam pobednici.
    Novi post na mom blogu livemworld.com

    ReplyDelete
  5. Anonymous3:56 AM

    Cestitam pobednicama

    ReplyDelete
  6. Anonymous3:56 AM

    volela sam da osvojim ove poklone ali dobro nema veze sada

    ReplyDelete
  7. Anonymous4:37 AM

    Cestitam

    ReplyDelete
  8. Anonymous4:38 AM

    <3 <3 <3

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥