9/27/15

Q & A | Postavljajte mi pitanja + Blogovi koje posecujem svaki dan


Ovo ce biti bas kratak post. Znaci ovo je najava za Q& A koji ce biti za par dana. ♥
                               Objavicu Q & A samo ako bude vise od 20 pitanja ♥


Zamolila bih vas da mi postavite neka pitanja u komentarima koja vas zanimaju u vezi mene i moga bloga.
Uskoro ocekujte i jedan collab post.


#Ko zna kako se ono u komentarima stavlja adresa, ne da nije ono obicno vec kao sto u postu stavljamo ' klik ovde ' i onda ocita link. Znaci ko zna neka mi napise u komentaru 


                                               Blogovi koje posecujem svaki dan ;
                                                    - All for you
                                                              - Fashionholicyeahh
                                                              - Anja's diary
                                                              - Runa - Luna
                                                              - Tijana's diary
                                                              - Beauty by Alex
                                                              - Fashion is my middle name
                                                              - Teodora's small world


           To su od prilike blogovi koje posecujem uvek. Kojima redovno citam postove. Oni mi daju inspiraciju. Naravno sve blogove koje pratim su super i svaki post koji mi izadje na pocetnu stranu procitam. ♥

25 comments:

  1. 1. Zašto si napravila blog?
    2. Omiljeni film?
    3. Omiljena knjiga?
    Ovdje ti piše kako to napraviti :) http://bloggeruniversity.blogspot.hr/2007/01/post-link-in-comments.html

    GIVEAWAY --> http://sarahmakeupp.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  2. 1.Misljenje o mom blogu?
    2.Da li pratis Milicu sa bloga Style on first place?
    3.Omiljeni glumac?
    4.Omiljena knjiga?
    5.Omiljena zivotinja?

    ReplyDelete
  3. Iskreno , zadovoljna si postignucem bloga ?
    Ko je prvi saznao da si uplovila u blogerske vode?
    Da li si pomisljala na brisanje blogger profila zbog citalaca ?
    Koliko si citalaca imala u prvih mesec dana blogovanja ?

    Eto to je otprilike to ako se setim jos necega sto me bude zanimalo napisacu jos jedan komentar<333

    http://mojnacindaletim.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  4. Pratim slicne blogove kao i tii...A sad pitanja:
    1.Casopis koji citas?
    2.Koje vrste postova najvise volis?
    3.Sta za tebe znaci prijateljstvo?
    4.Omiljena prodavica(H&M,Terranova...)?

    Na mom blogu je GIVEAWAY----------------->perfecthigh136.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. 1. Da li voliš da učiš?
    2. Omiljena pevačica?
    3. Omiljeni glumac?
    4. Da li razmišljaš zarađivati od bloga?
    5. Omiljena maskara/karmin
    6. Omiljeni brend šminke?
    7. Treniraš nešto?
    8. Kako provodiš slobodno vreme? ☺

    http://natalijabeauty.blogspot.rs/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, pitanja mi se jako dopadaju

      Delete
  6. Hvala ti puno, stvarno mi je drago što voliš da čitaš moj blog :) ♥
    Moja pitanja za tebe:

    1. Koje postove najviše voliš da čitaš na drugim blogovima?
    2. Koje postove najviše voliš da pišeš?
    3. Pet stvari koje su trenutno na tvojoj wish listi?
    4. Omiljeni predmet(i) u školi?
    5. Imaš li brata/sestru i kako se zove/u? :)

    Anja's diary

    ReplyDelete
  7. Hvala ti mnogo, baš mi je drago da sam ti inspiracija, da voliš da čitaš moj blog i sve ostalo. I da, posebno sam se obradovala kada sam videla da sam prva na listi. :D♥

    Pitanja:

    1. Koliko imaš godina?
    2. Koji su ti omiljeni youtuberi?
    3. Pratiš li yasser-a?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ♥ Redosled nije vazan ali sam se tebe prvo setila ♥

      Delete
  8. Anonymous9:22 AM

    Omiljeni jutjuberi ?
    Sta radis u slobodno vreme?
    Koliko vremena provodis na kompjuteru kada su radni dani ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala sto si postavio/la pitanja

      Delete
  9. Hvala ti, Miljana. Mnogo m ije drago sto ti se svidja moj blog :)
    Inace, Andrijana sa bloga Kapege je skoro pisala o tome sto te zanima :)
    Evo i par pitanja:
    Koja je tvoja omiljena vrsta postova za pisanje, a koja za citanje?
    Omiljeno jelo?
    Omiljeno pice?
    Sta koristis od sminke i kozmetike u opste na dnevnoj baze? Sta za specijalne prilike? :)

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  11. Hah citam sve blogove koje si navela:-)
    Pitanja:
    1.Koliko imas godina?
    2.Strana ili domaca muzika?
    3.Da li bi radije volela da imas spojene i debele(oh ne,ne debele u dobrom smislu,nismo svi Cara Delavigne:()kao majmun ili dlakave noge kao Jeti?Obrve ne mozes da pocupas a noge ne mozes da obrijes xd
    4.Da li bi radije imala slona ili zirafu za kucnog ljubimca?
    5.Da moras da biras,da li bi pre bila u 'Parovima' ili na 'Farmi'?
    6.Da moras ceo dan da slusas jednu pesmu od Jelene Karleuse,neprestalno,koja pesma bi to bila?
    beyourself2003.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. hey super post pogledajte i nas blog theitgirlss.blogspot.com <3

    ReplyDelete
  13. Nove smo! Možeš pogledati naš?♥
    Puno bi mi značilo da se učlaniš kod mene :) uzvraćam svima.
    Jako dobar post sviđa mi se!♥

    http://anastazijaiemma.blogspot.hr/2015/09/kombinacije-za-skolu.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) A pitanja ne zelis postaviti?

      Delete
  14. Jako mi se svidja tvoj blog,pa ako bi mogla da pogledas i ti moj,i zapratis,ako ti nije tesko ! :-)♥
    ----------------> http://brankicakovacevic.blogspot.rs/

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥