9/12/15

School GIWEAWAY | 100 prijavljenih


Ii konačno GIWEAWAY i na mom blogu. Znam da sam zakasnila malo ali hemijske,markeri,sjajne hemiske će vam uvek biti potrebne. 

Sveske ako ste kupili može vam koristiti za rezervu, nastavite čitati...♥

Ovaj post pišem preko telefona tako da,ne zamerite mi na samo crnim slovima. 

Pobednik će biti izvučen preko ' random.org ' 

Možete učestvovati ako ste iz Srbije.Izvinite ali za ovaj giweaway je tako.Ako imate nekog u Srbiji mogu i vašim rođacima poslati. 




Ovo sam vam kupila: 

Nije ništa specijalno ali daa, ipak je ovo povodom 100 čitalaca.Uskoro će biti još jedan giweaway 


DA BI UČESTVOVALI MORATE: 

• Biti učlanjeni na moj blog ( obavezno)

• Follow moj ask ako ga imate ( @modnisaveti22) 

• Podelite ovaj post na svojim društvenim mrežama ( nije obavezno ali bila bih vam zahvalna kad bi to uradili) 

• Komentarišite ovaj post i odispod ostavite svoj mail ili ime fb profila. Napišite šta vam se najviše sviđa 

• U koliko nemate blog a ovo čitate možete anonimno komentarisati ali morate obavezno gmail ostaviti. Ili možete da se javite neanonimno na mom asku ( @modnisaveti22 ) 





MOŽETE SE PRIJAVLJIVATI DO PETKA. 
U Subotu proglašavam pobednika 

26 comments:

  1. Ja sam oduševljena nagradama.Nadam se da cu ih ja osvojiti, jer planiram da kupim markere pošto su mi se potrošili. :) Srećno svima!

    elenajovic2004@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Ne mogu sudjelovati jer nisam iz Srbije, ali pokloni su divni! Čestitam ti na 100 pratioca. ♥

    http://sarahmakeupp.blogspot.hr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biće uskoro i za Hrvatsku,Bosnu :)
      Hvala ti ♥

      Delete
  3. Pokloni su predivni i dobitniku će biti od koristi. I da, čestitam na 100 čitalaca, sigurna sam da će ih biti duplo više za nekoliko meseci♥
    Facebook profil: Мала Бранкица :)

    ReplyDelete
  4. Pokloni su presavrseni,zaista bih bila presrecna kada bi ih dobila <3!
    E-mail:adjithequeen01@gmail.com

    ReplyDelete
  5. evo ja nisam iz srije, ali sretno onima koji jesu <3
    pročitaj moj blog i pretplati se http://veronicafashioncorner.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  6. Čestitam ti na 100 pratilaca....Meni su najlepše ove sveščice sa Hello Kity :D
    e-mail:branka.370833@gmail.com
    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Cestitam na 100 pratilaca zasluzujes i vise tvoj blog mi se svidja jer si jedinstvena i imas odlicne postove e-mail:anabundalo3@gmail.com predivni pokloni

    ReplyDelete
  8. Čestitam na 100 pratilaca draga! Super su poklončići. ♥
    - email : fashionholicyeahh@hotmail.com ☺

    ReplyDelete
  9. Miljana pokloni su prepreprepreprelepi nemam reci ♥
    Pratim te vec dugo na blogu kao i na ask-u i super si uvek resis neki moj problem ♥♥♥♥

    ReplyDelete
  10. meni se dopada darivanje, najvise sveskee :)))
    mislim da je sjajno sto si organizovala ovako nesto!
    Pratim te preko gfc-a
    srecno svima!
    moj mail je zmajjovina@rocketmail.com
    poseti moj blog i uclani se ako zelis :)
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  11. Pokloni su prelepi, mnogo mi se sviđaju. Čestitam na 100 čitalaca! Samo napred! Volela bih da osvojim sve ovo, ali nemam ja sreće u tome. Ipak vredi pokušati. Nadam se da ću osvojiti. Želim sreću svima.. <3 :*
    Facebook: Anastasija Radoicic
    E-mail: nemam


    http://tasilittleworld.blogspot.com/

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥