10/15/15

Autumn - winter wishlist | must haves





Zdravo svima. Trebalo ovaj post zapravo biti diy post - collab alii jos nisaam napravila ono sto zelim napraviti tako da ce taj diy ici najverovatnije posle ovog posta.

Jaa sam u ovom postu odlucila da pisem o nekoj mojoj listi zelja ii o onome sto bi svako trebao imati u svom ormanu tokom ovih dana. Ovim stvarcicama cu definitivno svoj orman napuniti i vise mi nista nece trebati, nadam se.


Kapa

Kapu naravno svako treba imati. Ja najvise volim ovakve kape i kupicu 1/2 da imam.
- Kakve kape vi najvise volite?
- Da li vam se svidjaju ovakve kape?





Karirane kosulje

Ovooo je sigurno nesto najlepse. Savrseno idu uz mnogo toga i sa njima kombinacije izgledaju prelepo. Tokom toplih dana ( mada sada ce ih retko biti ) mozete je vezati oko struka, obujete starke, helanke i neku majicu. Jednostavna a tako lepa kombinacija.  Crvenu kariranu kosuljicu nemam tako da je ona sada na mojoj wishlisti




Farmarke 

Nista ne prolazi bez ovih farmarki. Imam ih dosta ali sada trenutno zelim kupiti ovakve ( slicne).
Njih najvise dole nosim, helanke i nemam bas toliko kao sto imam farmarke. Leti imamo veci izbor, tu su tricetvrt, sorcevi, minici i razna cuda. A tokom zime i ovih jesenjih dana sta ima? Helanke i farmarke, zar ne?




UGG cizme

Imam kanadjanke i znam da one nikad nece izaci iz mode. Jos uvek se nosee ali daa, prelepo idu uz sve. Ja imam kao prljavo krem nzm.  Alii trenutno zelim UGG cizme, neke belee ili prljavo bele. Mozda i neke sa sljokice, bas kao na slici.



Salovi i marame

Naravno najlepsi modni detalj , bar meni jesu salovi i marame. Uzeci ih u svim mogucim bojama zato sto stvarno ih jako volim i dosta ih nosim.





Jakne

Imam belu i maslinasto zelenu slicnu jaknu. Ali sada zelim uzeti nesto kao ovo na slici. Ovakve jesenje boje. Bas mi se dopadaju i videla sam ih na sajtu Romwe



To je to. Nadam se da vam se ovaj post svideo. Komentarisite gaa i ako zelite napisite mi neke ideje za postove u komentarima.


Ako vam se svidja moj blog uclanite se ;)




28 comments:

  1. Ja kosulje ne mogu prestati da kupujem, a sto se tice kape i sala, i meni su potrebni novii :)

    ReplyDelete
  2. Farmerke su svima potrevbne posebno u prelaznom periodu jesen-zima.Odlican post.

    janadiary777.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Kosulje su odlicne
    http://tajfunblog.blogspot.hr/?m=1

    ReplyDelete
  4. Odlican post:-)Uglavnom su nam iste stvari na listi,zaljubljena sam u ove kosulje*-*
    beyourself2003.blogspot.rs

    ReplyDelete
  5. Divan post,volela bih da imam sve ove stvari sa slika:D

    ReplyDelete
  6. Super ti je post! :D
    Meni su tijekom hladnijih dana najdraži šalovi i veliki demperi :))

    ReplyDelete
  7. Super post, kapa je mnogo lepa :)

    Bacite pogled na moj blog i zapratite me, nova sam. Uzvraćam svima :)
    http://dejzi23.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  8. Sve neophodne stvari za jesen si stavila u jedan post. Sviđa mi se ☺☺☺
    Meni je lično kapa i karirana košulja favorit od ovih svih stvari <3

    Girly world

    ReplyDelete
  9. Predivan post! Uvijek volim čitati ovakav tip posta :)
    http://vidastefic.blogspot.hr/

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥