10/21/15

Blog tips: How to make a gif?


Cao. Mnogo vas me je pitalo kako sam napravila gif u proslom postu. Pa da ne bih svakom posebnom objasnjavala resila sam da napisem jedan post na tu temu. 


Ovako, ja koristim photoscape (instalirajte ovde


Prvi korak: Prvo kada udjete pojavice vam se ovde. I vi stisnite na animated GIF



Drugi korak:Pojavice vam se ovo. Sa leve strane (ako je to leva strana xd ) imate foldere i vi udjite u folder gde vam se nalaze zeljene slike tj. slike od kojih zelite napraviti gif.

Kliknite na jednu sliku, zadrzite , i prebacite je na ovo belo. I tako uradite sa svim slikama koje zelite da spojite.



Treci korak:Znaci kada ubacite ovako sve slike koje zelite trebate da podesite nesto.

-  Ovo change time je vreme, znaci tu podesite koliko zelite da vam gif traje, da li slike da se menjaju brzo- sporo itd. 
- Ovo change effect je da odredite kako zelite da vam gif ide, na primer gore-dole,levo-desno i tako dalje.
-
Background color sluzi da promenite pozadinu. Pozadina je inace bela a vi mozete da stavite plavu,zutu,rozu,crvenu , kakvu god zelite.




Cetvrti korak:  I kada sve to odradite onda trebate da sacuvate gif. Ako imate na primer 2/3 slike to ce vam se brzo sacuvati, ako imate vise slika to ce ici malo sporije. Znaci odete na save u gornjem desnom uglu, zatim to ubacite u koji zelite folder i stisnite save. Zatim ce to da se ocitava, 1 % , 2 % ... Kada se sve to zavrsi stisnite na okej. 


To je to.
Nadam se da sam vam pomogla.

Komentarisite sta zelite za sledeci post. 




16 comments:

  1. E too mi trebaa,hvalaa ♥

    ReplyDelete
  2. Hvala puno na ovom postu,divan je.... :)

    Fashion Awake

    ReplyDelete
  3. Jako koristan post,hvala ti na tome <3!Ja vec duze vreme trazi pravi program za instaliranje,a to je sve vreme ustvari bio pogresan...Hvala puno :).

    perfecthigh136.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Super post :) Ceo blog ti je stvarno prelep i vidi se koliko si truda ulozila u njega <333
    P.S. Uclanila sam ti se na blog :) Ako zelis, molim te mi postavi neka pitanja na mom blogu za moj prvi Q&A post. I jos jednom stvarno si sjajna <333
    http://neramisic.blogspot.rs/2015/10/najava-za-o.html

    ReplyDelete
  5. Bas mi je ovakav post trebao. Hvala sto si detaljno ovo objasnila :)

    www.alijindnevnik.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Anonymous1:22 AM

    NAJBOLJA UBEDLJIVO

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥