10/18/15

Diy ideas | Collab + Kupila sam novi fotoaparat




Cao svima. Dobrodosli u moj novi post. Ovaj post je collab sa Carlom . Iii da , kupila sam fotoaparat,bolji , uskoro ocekujte kvalitetnije slike, trebam samo da mu pronadjem odgovarajuce baterije


Izvinite na kvalitetu slika, bilo je jako lose vreme kada sam slikala, nece se ponoviti, ove prve su najgore. Ove ostale nisu tako lose. 





Prvi diy: Sveska
(Sigurna sam da je ovaj diy vec nekima poznat. Nije ovo nesto originalno ali zelim da vam pokazem kako je meni ispala sveska)

Trebace vam:
- lenjir
- olovka
- lepak
- lepljiva traka
- casopis
-  makaze





- Prvo sto cete uraditi jeste skupiti vise stranica i na prvoj iscrtati trouglove. Zatim uzmite lepak i pocnite da ih lepite na svesku. Jedan gore, jedan dole (bice vam jasno kada vidite sliku dole)



To ovako izgleda na mojoj svesci. Diy je jako prost a pritom sveska izgleda odlicno.
Lepljiva traka ce vam biti potrebna da bih preko cele sveske prosli sa njom kako bi vam se ne bi pocepali ovi trouglovi kada vadite, gurate knjige u ranac. I kada pipnete imacete osecaj kao da dirate markiranu svesku. 






Drugi diy: Olovka
Trebace vam:
- makaze
-  lepljiva traka
- markeri / flomasteri
- naravno drvena olovka




- Prvo sto cete uraditi jeste uzeti marker/ flomaster i pocnite da sarate olovku kako god zelite. Ja sam izabrala dve nijanse i podelila olovku na 4 dela. Pa je to izgledalo: pink,ljubicasto,pink,ljubicasto


Da ne bi svaki put umazali prste kada bi pisali sa tom olovkom uzmite lepljivu traku ili nesto slicno a providno i celu olovku odmotajte sa njom. 

Ispace vam od prilike ovako

Treci diy: Skolske obaveze
Trebace vam:
- list bloka
boje za kucu ( na papire)
 - makaze
- raznobojni markeri

- Prvo sto cete uraditi jeste uzeti lepak i zalepiti ove trake. Ako nemate iste mozete se posluziti necim drugim, na primer kolaz papirom ili drugacijim papirima u boji. Rasporedite ih po zelji. Jedna traka oznacava jedan dan u nedelji.



- Zatim markerima/ flomasterima iznad napisite skolske obaveze ili sta vec zelite.



To ovako izgleda:


To je to sto tice ovog diy collab posta. Izvinte jos jednom, slike nisu dobro ispale. Kada sam slikala bilo je jako lose vremee i bas sam se razmisljala da li da objavim ili ne post ali ipak sam ga objavila. Opet sam promenila izgled bloga, sigurno cu ga opet promeniti, nije sigurno♥







27 comments:

  1. Divni Diy-i,slike su bozanstvene kako si stavila da u jednoj slici ima vise naprimer ovaj planer?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je gift. Napravila sam ga na photoscape. Ako zelis napravicu jedan post o tome. ♥

      Delete
    2. Photoscape imam tako da ako želiš napravi post o tome,sigurna sam da će biti super btw (ovaj) post je savršen,DIY-evi su predobri Miljana(mogu te zvat' Mila tako je kraće xD)

      Delete
  2. Super! Vidi se da si se baš potrudila :)

    http://saskascloud.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  3. Odličan post

    Svrati do mene ponekad ivinsvet.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Anonymous2:55 AM

    super diys

    ReplyDelete
  5. Super je to sto si kupila novi fotoaparat sada ce ti postovi biti preprepredobri

    ReplyDelete
  6. Super je to sto si kupila novi fotoaparat sada ce ti postovi biti preprepredobri

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. DIY-evi su odlucni. Vec sam ukrasavala svesku i zaista ej prelijepo ispalo. Ostalo nijesam nikada pravila :)

    Ako želiš posjeti moj blog i učlani se na njega- http://alwaysbepositiveee.blogspot.com/ :-)

    ReplyDelete
  9. Odlicni DIY-evi ! Stvarno mi se dopada. Pogotovo planer *Q*

    ilordogaming.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Wow odlican post i bas su super DIY-evi.

    oneloveonestyle.blogspot.com -- novi blog stvarno mu znaci podrska ❤

    ReplyDelete
  11. Odlucan je post i sve je supeeer,volela bih da sam kao tiiii♥
    podrzi me nova sam na blogu

    ReplyDelete
  12. Odlican post!

    Pratim te na GFC i Google +

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ReplyDelete
  13. Post je sjajan i veoma koristan!Vidi se ta si se bas potrudila,bravo!
    https://ilanna07.wordpress.com/2015/12/05/what-to-to-do-this-weekend/

    ReplyDelete
  14. Post je sjajan i veoma koristan!Vidi se ta si se bas potrudila,bravo!
    https://ilanna07.wordpress.com/2015/12/05/what-to-to-do-this-weekend/

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥