10/23/15

My favourite blogs | Misljenja


Zdravo♥
Nikako da mi dodju neke ideje za pisanje postova...

Samo mi je ova pala na pamet,mislim da nisam pisala o svojim omiljenim blogovima. Jeste da sam ih samo u jednom postu spomenula ali to nije bilo detaljno. Mozda sam slucajno nekog zaboravila,no , hajde da pocnemo...

Redosled nije bitan...


Fashionholic-yeahh (klik na ime)


Svima nama je dobro poznata blogerka Katarina sa bloga Fashionholicyeahh. Ima vrhunski blog po meni. Slike su joj tumblr, original, kvalitetne i to me je prvo privuklo i po tome se izdvaja od mnogih. Jeste da mnoge blogerke imaju dobre,kvalitetne slike ali ona jednostavno zna da napravi pozadinu i sve to.  Svidjaju mi se vecinom njene teme i jako su interesantne. Katarina pozz ako citas ovo! ;)


Naravno necu davati ocene od 1/10 zato sto svi ovi blogovi su mi omiljeni i naravno svi zasluzuju i vise od 10



Kapege ( klik na ime )

Pre Andrijana mi nije bila nesto zanimljiva blogerka i nisam citala njene postove. Noo, sada moram reci da mi je medju omiljenima, postala je mnogo bolja i dobila sto vise citalaca naravno. Postovi su originalni, svidja mi se njen nacin pisanja i slike. Teme su jako zanimljive i dizajn je simpatican. Pozdrav i za Andrijanu! ;)

Anja's diary ( klik na ime )

Anja je jako divna cura. Znam za nju od kako je napravila svoj ask koji nazalost sada vise nema. Bila je vrhunska savetnica i drago mi je sto mogu da je pratim bar na blogu. Vidim da je uspesna u blogovanju. Ovaj jesenji dizajn je presimpatican. Postovi su odlicni i nema jedan koji nisam procitala na njenom blogu. Dobila sam jako puno saveta od nje i sta da kazem, sve najbolje, pozdrav sa Anju!

IvaFashionDiary (klik na ime)

Iva pre i nije bila nesto aktivna na svom blogu ali u poslednje vreme je sklopila puno saradnja i dobila mnogo citalaca. No, ona je poznata na svom ask profilu na kome daje savete. Meni je ona jako draga,lepa i ima odlican blog. Vise je ono fashion blog. ♥ I usput imate giweaway na njenom blogu pa prijavite se ako vec niste.

All For You ( klik na ime )

Aminu pre nisam bas pratila ali sada je bas dosta pratim. Mislim da je moje godiste i postovi su joj jako dobri. Izgled bloga joj je fantasticaan. Ne znam sta jos da dodam, sve najbolje o njenom blogu. Samo tako nastavi Amina!

Tijana's diary (klik na ime)

Meni je ona kraljica. Njen blog pratim od kako sam otvorila svoj. Nista ne bih menjala kod nje. Dizajn je bas girly i predivan. Ima veliku publiku koja je prati i sama vec ona zna sta je dobro a sta ne.Svaka cast Tijani! 

Teodora's small world (klik na ime )

U vise ponestale su mi reci haha. O svim ovim gore blogerkama pa i o Teodori mislim sve najbolje. Dizajn bloga joj je preprepresladak. Svidja mi se nacin na koji pise pa ii zato se ona sada nalazi medju mojih omiljenih blogova. 

Girly world (klik na ime)

Danijela je veoma originalna, puna ispiracije... Nedavno je napravila collab sa Katarinom a tema je bila jako dobra i svaka cast zaista! Obozavam da citam njen blog, bas je onakav kakav ja volim. Jesenji dizajn je preskadakk! 


Runa-Luna (klik na ime)

Ja tako slikala ove gore blogove i kada sam krenula da pisem post setila sam se Lune, kako sam mogla nju da zaboravim?! Haha, no , odmah sam otisla na njen blog i slikala ga. Naravno Luna mi je omiljena i nedavno sam saznala  za njen blog i procitala sve postove koje sam propustila. Luna je jako dobra blogerka i jednog dana bice mnogo,mnogo uspesna. Mislim da zasluzuje mnogo vise citalaca, mnogo! Slike su joj tumblr i prepredobre kao i od Katarine. Pozdrav Luna!!♥♥ :*

Iii to su moji omiljeni blogovi. Mislim da nikog nisam zaboravila ali nisam sigurna. Ne znam da li je dobro sto sam par vas izdvojila alii iskrena sam i uvek cu biti.

Kao sto i sami mozete primetiti ove blogerke imaju vise od 100 citalaca i nemojte misliti da sam ih zato izabrala.Nee, one imaju toliko citalaca koliko imaju zato sto su zaista dobre! ♥


Koji su vasi omiljeni blogovi?
Ocenite moj blog od 1/10


22 comments:

  1. Iva je zakon
    tajfunblog.blogspot.hr/?m=1

    ReplyDelete
  2. Sve blogove pratim i odlični su.

    ReplyDelete
  3. Zaista odličan izbor blogova :)

    Fashion Awake

    ReplyDelete
  4. Jao hvala puno na ovako lepim rečima! Divna si! Odličan izbor blogova. :)<3

    ReplyDelete
  5. Hvala ti puno Miljana! Divna siiiii! Ljubim teeee <33333

    ReplyDelete
  6. Odlican post i odabir! Neke od ovih cura vec i ja odavno pratim,bas su dobre! :)

    Pratim te na GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ReplyDelete
  7. Divan post! Hvala ti na preedivnim riječima, ljubim tee <3333

    ReplyDelete
  8. Anonymous3:40 AM

    i ja pratim fashionholicyeahh i jos neke odavde

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, Katarina je kao sto sam gore rekla jako dobro svima poznata. ♥♥

      Delete
  9. Divan post,navela si divne blogere sve ih pratim,jedva cekam sledeci post:D
    Pogledaj moj novi blog uclani se i komentarisi ako zelis:http://mojsvet44.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  10. Sada vidim ovaj post - hvala ti puno stvarno! ♥

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥