10/1/15

Q & A | Pitanja i odgovori + Moje fotografije 01


I odlucila sam se da u ovaj post odgovorim na neka vasa pitanja koja ste mi postavili. Da napomenem da su sve slike moje i da su skoro sve sa mora a ima jedna koja je bas odavno.Slike sam slikala svojim telefonom i ne izgledaju nista posebno. Ali da, htela sam da ipak to budu moje slike!  To je jedna slika sa cvecem koju cete videti dole. Iii HVALA PUNO za 107 citalaca. To za neke nije puno. Ali meni mnogo znacee! :) Obzirom da blog nemam nesto puno to je i vise nego dovoljno. No, hajde da se mi vratimo na post i pocnemo! 











Cookie Monster: Strana ili domaca muzika?
- Pa vise volim stranu. Playlista mi je puna sa stranim pesmama. A ove domace mozda imam najvise 10




                                           Sara H.: Zasto si napravila blog?
- Preko svog aska za savete sam videla da par cura imaju blog. I prvo nisam znala ni sta je to. Nisam znala da je ova drustvena mreza  tako zanimljiva, puna razlicitih stvari. Blog je kao neki drugi svet, kao raj bukvalno. Ovo je mesto gde se ja opustam, gde izbacujem sve iz sebe. Jednostavno u pocetku nisam znala smisao bloga. Jedan citalac je meni znacio kao 100. Desavalo se vise puta da ga obrisem. Ali ove godine sam ga opet otvorila i vec redovno pisem 4 meseca. :)




                                                        Sara H.: Omiljeni fiilm?
                        - Definitivno The Duff. Mozete ga odgledati  na FILMOTOPIU 



                                          Ana Bundalo : Misljenje o mom blogu?
   - Znam da ovo pitanje nije vezano za mene ali nece mi biti tesko da odgovorim na njega.Tvoj blog je   odlican. Mozda ima nesto sto bih promenila ali dobro. Necemo sada o tome. :)




Ana Bundalo: Da li pratis Milicu sa bloga Style on first place?
- Da, naravno da je pratim i nju sam zaboravila da napisem u onaj post ' Q & A + blogovi koje stalno posecujem '. Tako  da , sorry !


Ana Bundalo: Omiljena zivotinja?
                                                               - Zec i pas. ♥




Sara H.: Omiljena knjiga?
- Moja omiljena knjiga je ' Knjiga za svaku devojcicu ' . Verujte mi tu mozete pronaci svega i svacega. Sve o zenskim problemima i stvarima. Verujte mi , ta knjiga ce vam olaksati zivot. Zaboravila sam pisca ali da, takve knjige su odlicnee!!




                                    BestSmile: Iskreno zadovoljna si postignucem bloga?
- Pa ne mogu reci da nisam. 107 citalaca nije mali broj. Ali mislim da svakako mogu vise i da cu vremenom biti sve bolja i bolja. ♥




                             BestSmile; Koje prvi saznao da si uplovila u blogerske vode?
- Pre svega moram reci da je pitanje odlicno! Prvo su saznali oni koji me prate sa aska i uglavnom komentari su bili anonimni zato sto nisu svi imali blog tada, ti koji su me pratili sa aska.





                                              Andjela Micic: Casopis koji citas?
                         - Hej mi je jedan od najzanimljivijih i redovno ga citam.



Natalija Cvejic: Da li volis da ucis?
- Jao, a ko voli? Naravno da ne volim. Ali znam da moram i da ako ne ucim nista necu postignuti u zivotu , sta se mora - mora se.




                     Luna Popovic: Koja je tvoja omiljena vrsta postova za pisanje a koja za citanje?
- Najvise volim da pisem o tome sta sam kupila ( haul ) , dakle morning routine, back to school postove volim da pisem ali kada svi jedno isto pisu meni to uopste nije zanimljivo niti originalno pa to i izbegavam da pisem. A volim da citam na primer Q & A , photography post , My day , Life hacks , School life hacks, Obozavam sve tvoje postove, imas dosta originalnih tema za pisanje.





Luna Popovic: Omiljeno pice?
- Slika odispod. Inace volim i kafu sa mlekom i slagom ili sladoledom ahhh




Anonimac: Omiljeni youtuberi?
- Imam dosta, uglavnom pratim vise stranih. Tu su Alisha Marie, Mylifeaseva, Aspyn Ovard, Bethany Mota... Srpski: Marija Zezelj, Jana Dacovic , Irina ...



                                                Amina Bahovic: Pratis li Yasserstain-a?
                               - Naravno da ga pratim. Bas je originalan i zanimljiv.



Anja Minic: Pet stvari koji su na tvojoj wish listi?
- Jos kariranih kosuljica, nove ugg cizmice , hmmm... Nema vise niceg sto ono zelim. Ostalo sve imam... Mozda postoji nesto sto sam zaboravila ali daa, znaci karirana kosulja i ugg cizme.



                                            Anja Minic: Omiljeni predmet(i) u skoli?
                                                      - Engleski i Biologija.



                                       Anja Minic: Imas li brata / sestru? Kako se zovu ?
                                  - Imam jednog brata, jednu sestru / Pavle i Isidora.




                                       Natalija Cvejic: Da li mislis zaradjivati od bloga? 
               - Nije mi do sada do padalo na pamet a i za sada ne zelim. Mozda malo kasnije, ali sada ne! 




                                          Natalija Cvejic: Treniras li nesto?
                                           - Hip hop & kosarku.





                                  BestSmile; Koliko si citalaca imala prvih mesec dana?
                          - Mozda 15, nisam sigurna. Ali mislim da je bilo tu 15-20





                            Andjela Micic: Omiljena prodavnica? ( H & M , Terranova )
                                                   - H & M i Bershka




Natalija Cvejic: Omiljena pevacica?
                   - Selena Gomez strana a domacaa nzm , myb Jelena Karleusa ali nee , ne znam. :./



                                          Natalija Cvejic: Kako provodis slobodno vreme?
                                               - Obicno sam na blogu.



                                    CookieMonster: Da li bi radije imala zirafu ili slona za kucnog ljubimca?
      - Haha, tesko pitanje, zirafa mozda mi ne bi stala u kucu, zavisi koja je. Mozda manju bih volela imati.                                            A slonn, mozda smesno ali da bojim se slonova.




  CookieMonster: Da li bi radije bila u parovima ili u farmi ?
- A ne znam, haha , maldivi najbolji nekako. Ali pre bih otisla u parovima.



          CookieMonster: Da moras ceo dan da slusas neku pesmu od Jelene Karleuse. Koja pesma bi to bila?                                       - Ona krimirad                                        
                 






Natalija Cvejic: Omiljeni glumac?
- Zika najjaci. A od strani Martina Stoessel , Angelina i imam jos ali ne mogu imena da im se setim.



                   Anonimac: Koliko vremena provodis na kompjuteru tokom radnih dana?
- Ako imam mnogo da ucim 10 / 15 min, malo manje pola sata, a ako nemam nista ono sada puno da ucim onda sam i do sat vremena na kompjuteru.





To je to! :)
                      Nisam bas na sva pitanja odgovorila, ukocila sam se vise od sedenja.
           Hvala svima na pitanjima! Zaista, sva pitanja su bila jako zanimljiva.


                                                     Pogledajte njihove blogove:
                                                           CookieMonster
                                                            Luna Popovic
                                                            Amina Bahovic
                                                            Anja Minic
                                                            Natalija Cvejic
                                                        Andjela Micic ( perfecthigh136.blogspot.com)
                                                           BestSmile (
http://mojnacindaletim.blogspot.rs/ )
                                                           Sara H. ( 
 http://sarahmakeupp.blogspot.hr/ )
                                                           Ana Bundalo ( http://anasworld7.blogspot.com/ )

                                                            

19 comments:

  1. Super post, sviđa mi se kako si opisala BLOG :)

    http://dejzi23.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  2. Odlicni odgovori i hvalaaaaaa punooo sto si odgovorila na moja pitanja izvini sto prvo nije bilo vezano za tebe,sad se kajem sto sam ga postavila,ali nema veze i hvala do nebaaaa sto si rekla da pogledaju moj blog pozzzz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema na cemu. Ja sam na to pitanje odgovorila svojom voljom, bez brige! ;)

      Delete
  3. Predobri odgovori :D

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  4. Odličan post! poseti i ti moj blog <3

    http://thinkpinkpeoples.blogspot.rs/2015/10/instagram-tag.html

    ReplyDelete
  5. Odlični odgovori a slike su prelepe :)
    Fashion Awake

    ReplyDelete
  6. Predobar post,i ako si ovo sve ti slikala,svaka cast curo,pree su slike,a i dobro da si napravila tag pa da te drgui mogu sto bolje upoznati.

    Novi post je kod mene,bolje receno #OOTD pa posjeti ako mozes :) I uclani se i prati ako nisi,uzvracam ! <3
    beautyshapes3.blogspot.hr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, ja sam sve ovo slikala i hvala ti puno! ♥

      Delete
  7. odličan post <3

    pogledaj novi post na blogu i follow me veronicafashioncorner.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Odlični odgovori! :D Haha, nitko ne voli učiti, ali moramo... :)

    New post: http://justbewhoyouwantbe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Jako lijep post i odgovori :)))
    I HVALAAA ŠTO SI MI ONO OBJASNILAAAA...Kako ja tebe obožavaaam <e

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥