10/10/15

ROMWE | Stvari koje mi se dopadaju sa ovog sajta


Cao svima, u ovom postu cu da vam pokazem par stvari koje mi se dopadaju sa sajta ROMWE
Hajde odmah da pocnemo. ♥♥ 



BACKPACK 

Ovaj ranac mi je bas sladak i nije nesto ono savrsen ali mi se jako dopada. Link gde ga mozete poruciti sam izgubila i trenutno ne mogu da ga pronadjem.. Ali mozete poruciti drugacije ranceve OVDE



BLOUSES
poruciti: OVDE

Ovu kosuljicu sam pronasla u page BLOUSES. ♥
Bas mi se svidja i mozete je skombinovati uz mnogo toga. Bas je elegantna. ♥


PANTS
poruciti: OVDE

Jako su slatke, sada se nose ove prugaste stvari, karirane itd. Ovo bih bas volela da imam. Mozda cu ih poruciti. Ali ne znam da li salju u Srbiji. :/ Ako neko zna neka mi napise u komentar


T-SHIRT
poruciti: OVDE




JACKET
poruciti: OVDE


BLOUSES
pogledajte nesto slicno OVDE


KNITWEAR
poruciti: OVDE</



PANTS
poruciti: OVDE


SWEATSHIRTS
poruciti: OVDE


PANTS
poruciti: OVDE



To je to sto se tice ovog posta. ♥♥
Nadam se da vam se dopao.

Komentarisite & uclanite se u moj blog ako vam se svidja :)

22 comments:

  1. Anonymous4:09 AM

    Odlicne stvari

    ReplyDelete
  2. Jako mi se dopadaju sve stvarcice. Posebno one teksas farmarke

    ReplyDelete
  3. ona druga slika , kosulja je jako lepa i porucicu je, dopadaju mi se sve stvari ali posebno ta.
    Hvala ti na poklonima za giweaway,odusevljena sam i koristim ihh.

    ReplyDelete
  4. Stvari su zaista preslatke! Ja sam oduševljena ovim sajtom! ♥

    allforyou23.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Ranac je totalno shik :D mnogo divan <3

    Bacite pogled na moj blog i učlanite se, nova sam. Uzvraćam svima :)
    http://dejzi23.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  6. Košuljica je diiiivna! :)

    http://vanesaotional.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  7. Post je odličan i sve mi se dopada. Molim vas posetite moj blog,komentarišite i pratite me :) http://nevervigeup78.blogspot.ba/p/amazing-pictures.html

    ReplyDelete
  8. Stvari su baš slatki :)

    Poseti moj blog http://allforgirls14.blogspot.rs/ zaprati moj blog i ja ću tvoj

    ReplyDelete
  9. Stvari su savrsene,najvise mi se svidja crveni duks i dzempercic na prugice sa onim plavim cudom:D
    beyourself2003.blogspot.rs

    ReplyDelete
  10. Ranac je naaj

    janasdiary77.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Hvala ti na lijepim komentarima.
    Divan blog.
    Pratim te #114, zaprati me ako zelis. ❤

    bekleveer.blogspot.com

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥