11/20/15

5 outfits for school | Romwe




Nikada nisam pisala o outfits idejama. Mislim,jesam jednom ali te slike sam poskidala sa we heart it-a,pinteresta,tumblr-a i slicno. A u ovom postu cete videti sve kombinacije koje sam ja licno pravila. Uglavnom sva odeca koju cete videti je sa sajta romwee paa... :D



Ponedeljak
Ova kombinacija se sastoji od ovih farmarki, karirane kosuljice,ugg cizme (mozete i neke druge) i trake za kosu sa zicom. Mislim da je crvena karirana kosulja pun pogodak ovoj kombinaciji. Ne znam, nekako mi bas ide sa ove boje po mom ukusu. Mozda sive ugg i ne idu bas ali te su mi prve zapale na oci, ali moze ih zameniti i neke druge cizme, na primer crne. ♥


Farmarke KLIK KLIK KLIK
Kosuljica KLIK KLIK KLIK 




Utorak
Ova kombinacija se sastoji kao sto i sami mozete videti opet od nekih farmarki i ovog dzempera i ugg cizmi.
Ovo mi se jako svidjaa i porucila sam ovaj dzemperr, sada ne znam kada ce mi stici ali... jedva cekamm

Farmarke KLIK KLIK KLIK
Dzemper KLIK KLIK KLIK




Sreda
Najvise me privlace crne ili crno bele kombinacijee.Najvise imam crne i bele odece u svom ormaru ii nekako mi te boje idu uz licee i ne znam kako da vam objasnim. Znaci ovde imamo jedan vrlo zanimljiv duks, dalje crne farke, crna kozna jakna i neke cizmice.

Duks KLIK KLIK KLIK
Farmarke KLIK KLIK KLIK
Cizmice KLIK KLIK KLIK
Kozna jakna KLIK KLIK KLIK 


Cetvrtak 
Okej,ovde mi je malo inspiracija ii sta jos odlutala. Malo sam pozurila, ne znam sta me je nateralo da pozurim, ove kombinacije sam sinoc pravila paa zato (ocigledno je da sam bila pospana).Okej,salu na stranu. Mislim da ovu kombinaciju koju sam napravila nije tako lose ali moram je svrstati na zadnjem mestu,najmanje mi se dopada.

Znaci tu imamo ovu jako lepu jaknu, bas mi se dopada boja, dalje imamo nutella duks (sigurno ga porucujem), tu su i one farmarke koje ste mogli videti gore i ugg i ove neke druge cizme koje ste takodje videli gore.


Jakna KLIK KLIK KLIK
Duks KLIK KLIK KLIK 



Petak 
Za petak sam pripremila neku (kako da nazovem) kombinaciju za toplije dane koja je onako malo elegantnija od ovih ostalih. Videla sam da dosta stranih youtuberka nosi ovako nesto a pogotovo tokom jeseni pa sam jaa nestoo zbrkala i napravila ovo.. :3

Znaci tu imamo jednu suknjicu koja bi trebala da bude crvena ali nisam pronasla crvenu, mada i ova je odlicna, imamo duboke carape i cizme i jednu crnu bluzicu. Meni ovo uopste nije lose i svakako bih nosila.

Suknjica KLIK KLIK KLIK
Duge carape xd KLIK KLIK KLIK
Bluzica KLIK KLIK KLIK 







Ja sam porucila: 
KLIK

Ovaj post mi je pomogao. Dugo sam trazilla kozne helanke ali nekog malo bolje materijala i kada sam videla ove skakala sam od srece. Jako mi se svidjajuuu :DD Kada mi stignu ide jedan outfit post♥






Pitanja: 
- Koja kombinacija vam se najvise dopada?
- Da li ste malo uplaseni zbog ovoga sto se desava u Francusku i zbog tih napada? :/

20 comments:

  1. Outfit za utorak mi je presavršen :) Odličan post... :D
    Iskrena da budem izbegavam vesti i sve vrste medija...Kada su ove godine u Kumanovu bili napadi,čitala sam svakodnevno novine,gledala TV i strahovala i nisam mogla noćim da spavam,zato sada uopšte ne pratim šta se dešava pa zato i ne strahujem.... :)

    Fashion Awake

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaoo ja sam mnogo citala o ovome pa se zato plasim... :/
      Inace hvala ti

      Delete
  2. Sve je presavrsenoo,pa ne mogu da se odlucim za najlepsi :)!Ovo sto se desilo u Parizu me potreslo,jer sam odmah pomislila na nas <3 :(!Mada sve ce proci,ne treba se potresati i nervirati.

    Novi post perfecthigh136.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, slazem se sa tobom... :)

      Delete
  3. Najviše mi se dopada kombinacija za sredu. Nisam uplašena zbog dešavanja u Francuskoj. To se dešava apsolutno svuda u svetu, ali nigde nije toliko medijski eksponirano. Oko Francuske se digla tolika frka samo zato što je članica EU. Žao mi je jako svih nastradalih. Takav događaj se skoro desio i u Turskoj, a dešava se i u Palestini. I verujem da do Srbije teroristi neće doći.

    http://milicasdiary389.blogspot.rs/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno.. :)
      Iskreno se i ja nadam da to toga u Srbiji nece doci ♥

      Delete
  4. Super post♥
    Pogledaj moj blog ♥
    http://dorissbeautycorner.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  5. Super post!
    Svidaju mi se outfiti. Najljepsi mi je za ponedjeljak. Obozavam kosulje, a pogotovo karirane. Takoder volim nositi traperice. Crvena traka je zbilja super. Ja ih imam brdo i cesto ih nosim.

    Outifit post kod mene XD : beimagi.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Super post!Pogledajte novi post na mom blogu i prijavite se ako zelite☺Inače si odlična♥
    bojananedeljkovic.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Super post!Pogledajte novi post na mom blogu i prijavite se ako zelite☺Inače si odlična♥
    bojananedeljkovic.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da si bar procitala... :D

      Delete
    2. Ako si joj rekla, svima to komentariše haha. :)

      Delete
  8. Anonymous2:07 AM

    super post

    ReplyDelete
  9. Romwe sajt ima vrh stvarčice. Kombinacije su odlične. Imam iste farke iz druge kombinacije. ☺♥

    http://fashionholicyeahh.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  10. Odlicne ideje!Divan post :)
    Dva nova kod menee..
    http://thinkpinkpeoples.blogspot.rs/

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥