11/12/15

Miljana prica:One ordinary day in my life + good book



Zdravo drustvo♥
Pre svega nisam znala kako da nazovem ovaj post. Juce mi je bilo toliko dosadno da sam slikala sve i svasta i odjednom mi je dosla ideja za post alii naslov je manje vise nebitan i evo, citajte sta vam pisem,gledajte sta vam pokazujem i uzivajte!


Uzela sam jednu knjigu na sajmu knjiga. Zapravo uzela sam 2 knjige.
Ove knjige od Amande Hoking su savrsene.

Procitala sam prvi deo knjige i zaista je predobar. Prva knjiga se znaci zove  ,,Podmetnuta" Amanda Hoking.Druga knjiga koju ja sada trenutno citam zove se ,,Rastrzana" a treca ne znam, ali ako pronadjete ove dve posle samo trazite treci deo te knjige i taj sto radi tamo ce vam dati.
 Knjiga je vrhunskaaa, tinejdzerska i ne znam,mnogo mnogo mi se dopadaaa.

A pazite sto mi siske gore izasle hahaha

O cemu se radi; 
Ovako, u prvom delu ona je podmetnuta znaci. Ima majkuu koja zivi na nekom carobnom mestu, malo cudnom i bukvalno kao san je (ferening). A ima oca koji je zao '' vitre ''. Vitre i ovi u fereningu su godinama ratovali i Vendina (ime te devojke) baka je rekla njenom majci da treba da se uda za njega kako bi sve to sprecili. Medjutim kada je rodila dete,Vendi, ona je znala da nece biti dobro za nju ako ostane kod nje i ona je podmetnula. Kako to? Pa kada se porodila njena majka je zamenila i uzela drugo dete od neke bogate porodice. A zasto? Pre svega kao sto sam rekla gore, a druga stvar je ta da oni nisu imali dovoljno uslova da bi je nahranili i podigli i zato su je dali toj porodici. Medjutim Vendi , ta devojka je naravno zenskog roda a onaj decko je muskog haha. I ta majka je znala da ce roditi musko dete ali Vendinu majku nije bilo briga za to jer ona je tacno znala sta ce se unapred desiti  i sve je to prikazivala na slici. Vendi u toj porodici kojoj je bila podmetnuta nije bilo bas najj. Naravno od te zene koje se zove Kim pa njen sin je mnogo voleo i bio joj je kao brat i takodje tetka se jako lepo ponasala prema njoj. Dok je ta Kim htela da je ubije vise puta i zavrsila u neku klinku. Ona se kasnije preselila negde sa Metom i sa njenom tetkom Megi. Nije ona tada znala da je podmetnuta, jer nemoguce je, bila je mala. Nije znala ni za vitre ni one u fereningu. Zivela je normalno 15 godina sve dok se u njenoj skoli nije dosao decko Fin koji je radio u fereningu kao tragac i dosao je po Vendi.Njemu se ona upocetku nije svidjala ali je posle zavoleo. Ulazio je u sobu preko prozora i Vendi se takodje zaljubila u njega. Pokusavao je vise puta da joj objasni sta je uopste Ferening ali ona nije htela da krene. Desavalo se mnogo toga izmedju njih dvoje. I jednom je kao navodno Fin otisao ali nije, i ona je rano ujutru izasla napolje i napale su je Vitre ali Fin je posle par minuta dosao i spasio je, rekao je da vise nije bezbedna zato sto su je Vitre otkrile i nece da je ostave na miru. Ona je jedva krenula sa njim jer nije joj bilo lako da ostavi Meta i Megi, ali je morala za njihovo dobro... Tamo se odvija svasta. Napadale su je vise puta Vitre, tajno se ljubila sa Finom jer njena majka je htela da je uda za bogatu porodicu. Kada je Vendi dosla tamo nije znala ni kojoj je otac jer njena majka nije htela da joj kaze. Sve joj bilo cudno i sta vec znam.Dva puta je bezala i dosta puta su ih napadale Vitre.... UZMITE JE, NECETE SE POKAJATI!




Obicno sto radim znaci ili citam neku knjigu kao sto je ,,Rastrzana" ili ucim nesto. Uglaavnom da.
Ali ovih 5 dana na raspustu sam citala ,,Rastzanu"  




Kada mi je bilo dosadno obicno sam nesto fotografisala,sredjivala sobu, pravila nesto novo.
Obicno to radim i ovako kada je skola ali retko kada zato sto nemam vremena i vracam se dosta kasno kuci. No,srecna sam sto sam imala dosta prilika na raspustu da fotografisem,da se setam i zabavljam.




Tokom ovog raspusta sam mogla provoditi dosta vremena na drustvenim mrezama sto nije bilo bas najbolje zato sto sam skoro pola dana provodila tako sto sam bila na telefonu haha. 




Napravila sam bas dosta selfija. I poprilicno volim da se slikam, ubija dosadu!



Kada sam na telefonu ulazim na facebook,ask.fm,youtube,instagram a kadda sam na kompjuteru dosta paznje posvetim blogu i pinterestu. I kada ostanem malo duze obicno tada pisem post,citam druge postove i jos mnogo toga zanimljivo


Mogla sam dosta kao sto rekoh gore da se setam tokom ovog mini raspusta, jeej. Obicno sam bila sa drustvom po nekim poslasticarama. 
Obicno kada tako idem da setam ne stavljam puno toga na lice i ne sredjujem se puno.
Obicno ispeglam kosu sa mojom peglom. 

Marka CORAL ELECTRIC. Ja sam odusevljena ovom peglom,narucila mi je drugarica preko nekog sajta, ne znam kog, platila sam je 4.000 dinara. I smatram da nije mnogo skupa,zapravo bas je jeftina ali za ove pare je ekstra!!

Ne znam zasto ali meni baby lipsovi najlepse ispadaju na slike haha.
A ja sam konacno otkrila belu pozadinu u svojoj kuci haha. To je bila zadnja polica na ormaru sa desne strane u uglu. ;D 


Obicno stavim baby lips kada setam,najvise stavljam electro role rose. Meni je ovaj baby lips savrsen.Kupila sam ga u Lily




Onda stavim malo maskare Big false lash.Ja sam je kupila u Avon. 


I stavljam parfemcic koji sam dobila za rodjendan i ne znam mu ime. Nije napisano na bocicu ali meni prelepo mirise zaista. 


Nadam se da vam se dopao ovaj post, pozdrav! ♥

34 comments:

  1. Divan post, imaš super blog, učlanila sam se ☺

    katieslittlecorner.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Odlican post!Bas zanimljivo,originalno i kreativno!☺
    http://lovelivelaugh2015.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Predivan post i slike! I ja imam ovaj crni baby lips i odličan mi je :D <3

    ReplyDelete
  4. Predobar post <3 Baby lips i maskara su savrseni :D
    www.neramisic.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Predivan post,slike su fantasticne.Pegla za kosu mi se jako dopada,a imam isti baby lips i prezadovoljna sam <3 :)!

    ReplyDelete
  6. Odlican post! Ja cu na sajam knjiga tek u subotu, i nadam se da cu pronaci nesto zanimljivo. Ova knjiga kou si ti kupila se cini bas zanimljivom. Cherry me je definitivno najbolji baby lips, savrseno mirisi, a ovaj electro role rose nisam probala. Posjeti moj blog i pretplati se, uzvracam: beautybyshoppingholicgirl.blogspot.hr

    ReplyDelete
  7. Odlican post! Ja cu na sajam knjiga tek u subotu, i nadam se da cu pronaci nesto zanimljivo. Ova knjiga kou si ti kupila se cini bas zanimljivom. Cherry me je definitivno najbolji baby lips, savrseno mirisi, a ovaj electro role rose nisam probala. Posjeti moj blog i pretplati se, uzvracam: beautybyshoppingholicgirl.blogspot.hr

    ReplyDelete
  8. Anonymous7:14 AM

    svidja mi se post ali moj savet ti je da ne pises romane

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vidim da nisi procitao/la post zato sto bas ovde nema romane. To sto sam opisala knjigu malo duze to nisam uradila za sebe vec za vas, sto je bolje opisem vi cete bolje shvatiti tu knjigu i znacete da li je to prava knjiga za vass tkd... ;D

      U svakom slucaju hvala

      Delete
  9. Bas mi se dopao ovaj post <3

    ReplyDelete
  10. Veoma zanimljiv i originalan post!Mozda cu kupiti ovu knjigu,izgleda mi zanimljivo :)
    Odlican post!

    girlsstuffblogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Veoma zanimljivo! Maa odličan jee...<33
    http://thinkpinkpeoples.blogspot.rs/2015/11/preporucujem-vam.html

    ReplyDelete
  12. Super post,svaka cast ♥Jako mi se svidja tvoj blog :) Ako zelis pogledaj i moj(i komentarisi ako heces)izbacila sam svoj prvi post,mnogo bi mi znacilo ♥ https://ilanna07.wordpress.com/2015/11/13/simple-school-outfit/

    ReplyDelete
  13. Slike su ti perfekt.Verovatno kupujem tu knjigu,deluje mnogo zanimljivo :*

    Novi post:
    http://lickadiary.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  14. Odlican post i slike. Amanda Hoking iam odlicne knjige. ♥

    ReplyDelete
  15. What lovely products! Coral Electric seems like a really interesting hair product!

    Rae | Love from Berlin

    ReplyDelete
  16. Super post i knjiga se čini zanimljivom :D

    Novi post:http://myworldajla.blogspot.ba/2015/11/blogger-sensation-fashionholic-yeahh-1.html

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥