12/21/15

Diy: christmas decorative jar | ukrasna tegla




Cao svima, da, da , nisam ostavila blog, nikako! Samo sam napravila malu pauzu jer mi se ocene malo pogorsale pa sam morala da ucim i sve to da popravim. Ali dobroo, bicu aktivnija sada  jer sada cemo imati mali raspust tako da sigurno ce postovi ici svaki drugi dan. :) Pratila sam sve vase postove koje ste pisalii, stvarnoo mi razbijete dosaduu i jednostavno me inspirisete i dobila sam mnogo ideja od vas za moju sobu. A pogotovo ona Hana koja izbacuje postove svaki dan. ♥


Za ovaj post sam pripremila jedan diy, ukrasna teglaa, kao sveca... Sve cete videti u nastavku.

Potrebno je; 








moze i vestacka





1.Prvo zalepite ukras na poklopac od tegle. :D 


2.Zatim ubacite ''lanac'' ili neku staru ogrlicu ...




3.I onda zavezete masnicu gore.
To ovako izgleda kada se sve spoji. 



Kada upalite svecu skinite gore poklopac da se ukras slucajno ne bi istopio hihi. 




Eto to je to sto se tice ovog posta, nadam se da vam se dopada.
Baay ♥

18 comments:

  1. Super post ♥
    odlična ideja ♥
    Pogledaj moj blog ako želiš http://dorissbeautycorner.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  2. Odlican diy!Jako si kreativna,bas mi se svidja!
    joxykutak12.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. aaa pa ovo je prelepo,savršeno..prvi put vidim ovo,originalno...pokušaću napraviti i videćemo na šta će ličiti,i slike su prelepo ispale.. :D
    http://natalijabeauty.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  4. Prelepo je sve,tegla je savrsena!<3!Drago mi je sto si se vratila :).

    perfecthigh136.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Odlican post!
    Teglica ti je ispala pre slatko ♥
    I slike su ti odlicne kvalitete.

    Xoxo

    beimagi.blogspot.comp

    ReplyDelete
  6. Odlican post, prelepo je ispalo. ♥

    ReplyDelete
  7. Pdličan DIY!Imaš jako kreativne ideje!Odličan post!Slike su prelijepe.Posjeti moj blog i učlani se,ukoliko ti se dopada:
    http://ameliabelieveme.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  8. Anonymous11:41 AM

    Diy jpje stvarno jako originalan i kreativan! Bravo! :D
    Poseeti moj blog ako zelis i uclani ako ti se svidi, imam tek cetiri posta. :)) http://blogteenqueen.blogspot.rs/

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥