12/31/15

Paketic pun radosti, PLANOVI i ZELJE za 2016-u | Poslednji post u ovoj godini

 Jako sam uzbudjena zbog ovog posta. Jednostavno zato sto su mi slike ekstra ispalee ii zato sto je poslednji u ovoj godiniii. Pa odlucila sam da napisem svoje planove, da vam i danas pozelim srecnu Novu godinu i da se jako lepo provedete sa svojim prijateljima ili ako ste kuci sa porodicom.Puno srece i radosti! Nova godina nije svaki dan, uzivajte i nemojte dozvoliti da vam neko upropasti ovaj dan. 

Hajde da pocnemoo, ohh yeaa... 





1. Zelim obnoviti svoju odecu
Da, mislim da sam ovu odecu dosta iznosila i zelim da je obnovim. Sutra idem u kupovini. Planiram uzeti jedno 2 para farmarke jer sam nedavno uzela jedne i 2 para helanki i mislim da ce mi to biti dovoljno. I trebam iskupovati malo vise bluzica i dukseva, a sto se tice cizmica - to imam.



2. Zelja: Volela bih da dobijem novi mobitel 
Kao sto sam rekla u proslom postu, volela bih da dobijemm novi mobitel. I planiram kupiti neki Samsung ili Iphone. ♥ 






3. Pisacu mnogo vise postova i nece se desiti da ne pisem 2 nedelje sigurno!

Zelim da posvetim puno paznje blogu, zelim da radim ono sto volim! ♥ Da vise fotografisemm, pisem itd.



4. Volela bih da do kraja ove 2016 godine imam barr 200 citaoca

Naravno ovo mi je zelja, ali budite sigurni da se necu reklamirati! Zelim da sami uociti moj trud i rad a ne da se reklamiram 24 sata dnevno i da dobijem 300 citaoca za jedan dan. Ja znam da su takvi citaoci laznii i da se samo uclane i odu.


5. Volela bih da se malo vise druzim sa vama ( blogerkama ) 

Otvorila sam blog samo da bih se zabavila i da bih stekla veci krug prijatelja. To je jedna od mojih posebnih zelja i volela bih da se ostvari. 


6. Malo vise saradnji i ne bi bile lose

Htela bih baram jednom u 2016 godini sklopiti saradnju sa nekim sajtom a i malo povecati saradnje sa blogerkama. 




7. Potrudicu se da na instagramu, kao i na blogu odrzavam belu pozadinu. 

Ne znam, nekako mi je bela pozadina najbolja i najlepse ispadaju predmeti bas kada se nalaze na toj beloj pozadini.Nadam se da vam se slike svidjaju ? 


8. Krenucu uciti od starta lekcije

Mnogo se kajem sto su mi se nagomilale lekcije i posle provedem bukvalno 5 sata uceci jedan predmet. Od 2016 godine cu poceti redovno uciti. Kako obradimo tu lekciju, tako cu je nauciti kuci! Tog dana znaci...



9. Plan mi je da renoviram svoju sobu
Zelim malo raspored izmeniti, kupiti novi krevet i beo radni sto, ne crni! ♥


To je to sto se tice ovog postaa. Nadam se da vam se svidjaju fotke i celokupan post! 
Ocekujem vase komentare!

- Miljana. ♥

31 comments:

  1. Divan post :) Ne znam sta bih dodala xD

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Odlican post!Imamo jako slicne zelje i planove.Predivno pises!Mene si odousevila,imas novog clana!

    http://anjasworld1.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  4. Odličan post,Sretna Nova Godina <3 Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se <3
    http://doroty4.blogspot.hr/2016/01/novogodisnji-outfit.html

    ReplyDelete
  5. Anonymous5:54 AM

    suodlican postt

    ReplyDelete
  6. Super post!
    Slike su ti ispale savrseno. I jako mi se svida pozadina. Ja dugo trazim gdje da slikam slike i u potpunosti se slazem s tobom da je bjela pozadina najbolja.

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. Slike su odlicne, zaista zanimljiv post. Odlican izgled bloga. ♥ :)

    ReplyDelete
  9. Great post! xx

    Would you like to follow each other?
    If the answer is yes, please follow me on the both of my blogs :

    http://living-like-v.blogspot.com/
    http://staliaisbae.blogspot.com/

    And let me know in the comments of my newest posts so I can follow you back!

    xx

    ReplyDelete
  10. Pročitala sam post čim si objavila, ali tek sam se sad setila da komentarišem hahaha. Super je ispalo, slike su divnee, a i tvoji odgovori. :)

    Smoothie Glam

    ReplyDelete
    Replies
    1. A dobro, nema veze. Ja samo zelim da cujem vasa misljena o postu, inace mi pregledi govore koliko cura je posetilo moj blog. ♥ Hvala ti puno ♥

      Delete
  11. svidja mi se tvoj blog.
    Ps.imaš novog čitaoca
    Www.makeupnroses.blogspot.rs

    ReplyDelete
  12. Super post! Nadam se da ćeš uspeti. ☺

    http://fashionholicyeahh.blogspot.rs/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se i jaa ♥ Hvala najbolja♥

      Delete
  13. Fantastične slike, to si ti slikala? Predivne su! Želim da ti se sve želje ostvare koje si navela :)
    Učlanila sam se na tvoj blog pa možeš i ti na moj ako želiš :)

    http://catherinehere.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, sve slike su moje u ovom postu ♥ Hvala lepoo ♥

      Delete
  14. Jako su lepe slike.. :) I ja sam pisala zelje ali se one malo vise odnose na zivot i na neke moje promene kako da odrastem i to.. ;) Inace jako lepo pises i izgled bloga je divan.. :)

    Na mom blogu mozes okititi jelku pa pogledaj. ;)
    http://worldarounyo.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  15. Divan post! Slike su stvarno prelepe, svaka čast! Želim ti da ti se sve želje ispune! ☺
    Učlanila sam se, jako ti je dobar blog ☺

    Novi post
    milicinkutak123.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Duso divan post!
    Pratim te ako zelis uzvrati.
    aleksandrascorner.blogspot.ba

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥