12/30/15

Winterlicious TAG


Bila sam dosta nominovana za ove tagove. Odlucila sam da uradim ovaj winterlicious tag jer mi se cinio najzanimljivijim. Ne bih da sada spominjem sve koji su predlozili da svi urade ovaj tag, koji su posebno nominovali itd. Ali u svakom slucaju hvala svimaa♥ 

Slike nisu moje...


1. Omiljeni lak za nokte?

- Pa najvise nosim neke blagoo roze ili bele lakove, tako da to definitivno.I najvise koristimm essie lakove.


2. Omiljeni proizvod za usne tokom zime?
- Od kako sam kupila ljubicasti berry bomb electro baby lips, njega najvise koristim. Bas je onako slaba nijansa i nije los i za skolu.



3.Najcesce nosena stvar ove zime?
Kakva bi to zima bila bez dzempera?



4.Najcesce nosen aksesoar ove zime?
Ogrlica sova, mada ne nosim ja to punoo ali ovo bar nekad stavim a nesto imam sto nikad ne nosim.


5. Omiljeni napitak tokom zime?
Topla cokolada. I to bas recept od Katarine . Vrlo se lako pravi a preokusno je za moj ukus.
Sve sto trebate uraditi jeste zgrejati mleko i staviti jednu kasicicu  bilo kakvog krema i mesati dok ne dobije ukus. Preko stavite slag i izrendate cokoladu. A ako nemate, odvojite belanac i dodate punu kasiku secera i miskirate dok se ne napravi slag, mozda 3 minuta.

6.Omiljeni praznicni film?
Sam u kuci svi delovi ♥


7.Omiljena poslastica?
Ciskejk. ♥ Ja ciskejk i triledj obozavamm. Jela bih to vecno.
Obicno ne volim onoo prepreslatke kolace, volim vocne, solidno zasladjenje.


8.Sta se nalazi na vrhu tvoje liste zelja?
Novi telefon, ne znam, planirala sam iphone 4 ili 5 ali videcu. Alli to mi je jedna zelja koja ce se ( nadam se ) ostvariti.



9.Kakvi su tvoji planovi sto se tice proslavljanje praznika?
Novu godinu cu proslaviti sa drustvom a Bozic sa porodicom kao i uvek. ♥



Nominujem sve koji nisu uradili ovaj tag! ♥
Komentarisite, pridruzite se blogu ako vam se svidja. 
Pozdrav!

11 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Odličan post! :-)
    Razmišljam baš da kupim taj Baby Lips ljubičaste boje, privlači me jakoo! ♥

    http://behappyhappyend.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  3. Anonymous2:45 AM

    Predobar post! <33
    http://medenjacitralala.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  4. Slazem se za bijeli lak i vrucu cokoladu :D

    ReplyDelete
  5. Anonymous8:34 AM

    Odlican tag

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥