1/23/16

Blog tips; Kako ja pravim svoje banere? | Pravljenje png pozadine, font, programi za uredjivanje slika.





Ovu rubriku sam zapocela pre nekih mesec dana, jedna cura me je pitala kako sam napravila svoj baner i kako uredjujem slike za post pa sam odlucila da joj to objasnim u ovom postu a i svima vama kojima nije to jasno. Uglavnom ovaj post ce biti najvise koristan za pocetnike.


1.Programi koje koristim za pravljenje banera i uredjivanja slika jesu PhotoScape, instalirajte OVDE i PicMonkey koji ne trebate instalirati vec samo na google ukucajte picmonkey ili ako zelite da imate vise efekata i opcija ukucajte na fb picmonkey i tu uredjujte.

2. Pre svega treba vam bela pozadina ako vam je beli blog kao moj a u koliko imate neku sarenu pozadinu na blogu onda trebate napraviti providnu pozadinu. Sada cu vam pokazati i kako...







3.Pre svega udjite u photoscape i kliknite na editor.




4.Zatim odmah stisnite na MENU.




5.Posle ce se pojaviti ovo , gore ukucajte 1650 a dole 450 (ako zelite da vam sirina bude malo vise sira onda stavite na 500, mislim da ce bolje biti),izaberite belu pozadinu i stisnite na ok.
Posle ce vam se pojaviti obicna bela pozadina. Zatim stisnite na '' save '' u desnom donjem uglu i posle idite na ' save as ' i sacuvajte to u folder koji zelite.


Ukucajte na google pixlr ( klik )
Zatim stisnite na open image from computer. I nadjite belu pozadinu koju ste napravili u photoscape i tu ubacite.


Zatim pronadjite u ovim alatkama kao neki stapic i stisnite na tu belu pozadinu.
Onda stisnite na ovaj katanac i uzmite gumicu i pocnite da brisete tu belu pozadinu.


Kada sve to zavrsite stisnite tamo u levom gornjem uglu na ' file ' pa zatim na ' save '. Ako tamo pise da je slika jpg , vi stavite da pise png i sacuvajte.


6.Onda ukucajte na google ili na fb picmonkey i stisnite na Computer u koliko ste ukucali na google a ukoliko ste ukucali na fb stisnite na neku kao plavu kocku gde pise ' update ' , tako nesto! ♥




7.I onda kliknete na text i izaberete font , stisnete na add text i namestite to sto ste ukucali gde vam odgovara.♥ Zatim stisnete gore na ' save ' pa na ' save to my computer ' i gotovo sto se tice picmonkey-a



8. Onda na google ukucajte ' png christmas lights ' ili neke druge ukrase sta god zelite, mozete i ' png tumblr flowers ' ili png ukrasi... Nadjite sta god sto vam se dopada....

Pratite dalje korake...


9.Zatim opet se vratite u photoscape i odete na editor i pronadjete sa strane folder gde ste ubacili ono sto ste radili u picmonkey i na to stisnite...




Prvo udjete sa strane u taj folder, zatim izaberete tu sliku. Odete ne na home dole vec na iobject i onda stisnete na ovu kao slicicu pa zatim na ' photo ' i izaberete te png ukrase koje ste skinuli sa google.
Onda ih rasporedite gde zele da stoje.



Evo moje kako je ispalo.













Zatim odete na izgled bloga i stisnete na header , izmeni.... Onda dodajte sliku i stisnete na ' umesto naslova i opisa ' i ' umanji da se uklopi '.... I GOTOVO!


Nikada duze nisam pisala post, toliko sam trebala da slikam,da pravim... Nadam se da cete ceniti moj trud...
Sve u svemu nadam se da sam vam pomogla. Trudila sam se da vam sto vise mogu objasnim, sto sam mogla slikala sam i pokazivala u slikama a sto nisam mogla objasnjavala sam vam recima. ♥



1. Da li ste i vi pravili na ovaj nacin baner? 
2. Da li ste znali napraviti png pozadinu?
3. Da li sam vam pomogla?

36 comments:

  1. Odličan post!Ja uglavnom koristim Fotor I Picmonkey.Veoma koristan post!Banner izgleda fantastično.Na mom blogu je novi post,pa pročitaj,ako želiš.

    http://ameliabelieveme.blogspot.ba/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prvi put cujem za taj program Fotor.
      Inace, hvala ti ♥

      Delete
  2. Vjerujem da onima koji nisu znali jesi s obzirom da sam ja znala. :)

    http://lmpositiveworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Odlican i vrlo koristan post!
    Jako mi se svida kako ti je ispao banner i svakako cu isprobati napraviti banner i na tvoj nacin ♥

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. Odlicno si napravila baner, stvarno koristan post, bravo :) <3

    ReplyDelete
  6. Jao hvala ti ovo mi je puno pomoglo. ♥♥♥

    http://anonimnadjevojka.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  7. Odličan post. Ja svoj baner radim na Picmokeyu, tamo je jednostavnije jer odmah imaš bijelu pozadinu i samo odabereš da se pojavi prozirna i onda ukrašavaš, pišeš i sl nego da koristim dva programa. Ali super objašnjeno. :)

    Posjetite moj blog: http://mylittlecorner0102.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  8. Pravim na sličan način, kao što sam pokazala u jednom postu. Samo možeš uzeti gotovu providnu pozadinu, kucaš na pretraživaču 'fondo png'. Sviđa mi se kako ti je ispao banner. ♥☺

    fashionholicyeahh.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Kaco ♥
      Ukucacu tako na google kada budem drugi put pravila ♥

      Delete
  9. Obožavam pixlr,kao i photoscape. Pravimo na isti način,i sviđa mi se kako je ovo ispalo haha :D
    http://natalijabeauty.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  10. Odličan post! Ja baner obično pravim preko PhotoEditor-a i PicMonkey-a. Znala sam za png sličice još odavno :)

    ReplyDelete
  11. Imas bas lepe banere, zato mi je drago sto si napisala ovaj post. ;)


    Na mom blogu je novi post o blogovima pa pogledaj.:)
    http://worldarounyo.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  12. Ja pravim banere takodje na PicMonkeyu i zadovoljna sam... Lepo je to sto si napisala ovakav post, bice mnogima od koristi... Ljubimm :****

    tijanaqueenoffashion.blogspot.rs

    ReplyDelete
  13. Super post. Ja pravim bannere na Picmonkeyu i nisam baš najvještija ali okej, zadovoljna sam haah.xoxo ♥

    forever-blogm.blogspot.com - novi post ♥

    ReplyDelete
  14. Odličan post, pogledaj moj blog, učlani se, uzvraćam ♥
    http://meridu.blogspot.ba

    ReplyDelete
  15. Odličan post, pogledaj moj blog, učlani se, uzvraćam ♥
    http://meridu.blogspot.ba

    ReplyDelete
  16. Odlican post :)
    Novi post na http://beautyrebel09.blogspot.ba/2016/01/essence-gel-nail-polish-look.html

    ReplyDelete
  17. Stvarno odlican post, ja sve svoje bannere isto radim u Picmonkey-u i mislim da je bas koristan i olican uredivac.

    ❤ kreativanblog.blogspot.com ❤

    ReplyDelete
  18. Super post, jako si mi pomogla. Ako netko želi da posjeti blog, uzvraćam follow. :) <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da sam ti pomogla :*

      Delete
  19. Super je, jako si mi pomogla,nova sam "blogerka" i baš mi je trebao takav post♥
    valerija-s-life-blog.blogspot.hr

    ReplyDelete
  20. I da, napravila sam kao i ti,nadam se da ti ne smeta:)

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥