1/6/16

Collab: How to make a good picture? | + My random photos




Pozdrav drage moje ! 
U ovom postu cu pricati o tome kako napraviti dobru fotografiju i pokazacu vam neke moje random slike. 
Inace nisam ja neki profesionalni fotograf ali znam da uslikam normalnu sliku... 

Ovo je prvi collab post u ovoj godini i to sa Milicom, sa bloga Milicin kutak... 
Njen post pogledajte OVDE . Ako vam se dopada njen blog obavezno se uclanite!




Kako napraviti dobru pozadinu ?

Kao sto sam vec spomenula vise puta, moja omiljena pozadina je bas bela pozadina. Ne znam , nekako slike izgledaju lepse, kvalitetnije i urednije.Ako nemate bas veliki izbor belih pozadina u vasoj kuci, ili imate a nisu dobro osvetljene , onda stavite pored prozora jedan beli papir od bloka ili nesto belo...


Fotografije mozete slikati ovako....

aa , kako mi se dopada ova fotka

A mozete i ovako...
Znaci fotoaparat / telefon da drzite u istom pravcu gde je predmet.

Savet plus: Kada slikate mozete staviti neke ukrase od jelke, zatim neke lampice ili ovo kao na slici.
Slika ce izgledati mnogo lepse. Mozete pogledati recenziju Nivea kreme, 2 posta dole... Slike su jako dobro ispale zbog tih ukrasa.



Pozadina 2 
Ako imate jaknu kojoj je unutra krzno belo. Samo je rasirite na tepih ili radni sto, potrudite se da bude to ravnoo i lepo namesteno i da se ne vide rukavi i slicno.

Sada sam ja namerno kao uslikala rukave ali vi mozete staviti predmet da legne tj. da ga opruzite i da slikate odozgo. Bas kao sto ja to radim na prvoj slici.



U koje vreme slikati? 

Uvek, bas uvek trebate slikati danju i to samo ako ima dovoljno svetlosti i ako je lepo vreme.
Nikako nemojte slikati nocu zato sto slike ispadaju uzasno. A pogotovo ne na nekoj sarenoj pozadini kao ovde ja.

Uporedite ove slike. Koja je bolja?
Sada  je ispalo malo mutno posto sam ih ovako spojila i nekako zbila u PhotoScape.





Uredjivanje slike 
Ako ste uslikali sliku i ta slika nema dovoljno svetlosti.
Jedino sto cete uraditi jeste uci u photoscape... ( pratite dalje korake ispod )


... udjite u editor pa zatim odite na bright,color...
Zatim ovo Deepen stavite na 7 %, a Brighten na 80%.
Mada ako vam je bas mracna slika mozete staviti i na vise od 80%.

Slike koje su slucajno nastale tokom obrade ovog posta... 

Pogledajte... Nisu bas najbolje ispale jer su kao sto sam rekla slucajno nastale, iz dosade ...









Iskreno se nadam da vam je ovaj post bar malo pomogao i da vam se dopale fotografije.
Nova anketa je sa desne strane, ako zelite glasajte

Uskoro collab post sa... (tajna). Ostanite uz moj blog i videcete. Sigurno ide i giweaway veoma brzoo!!

Pitanja: 
Sta vi koristite kao pozadinu ?
Da li vam se dopale ove fotografije?

Ocekujem vase komentare. 
Ako vam se dopada blog uclanite se za jos postova. 

Kontaktirajte me na: isidoradimitrijevic77@gmail.com (sa desne strane)
Moj ask: @modnisaveti22 

44 comments:

  1. Supeer post! Baš mi je drago što smo uradile collab! Saveti su super! Ja kao pozadinu uglavnom koristim papir za štampanje, a sad si mi dala još ideja za jaknu. Slike su super!! ❤☺

    ReplyDelete
  2. Sliku su ti divne, nema veze sto su nastale iz dosade, odlicne su. <3

    ReplyDelete
  3. Supeer su slike i odlican post. Bas mi se svida
    tajfunblog.blogspot.hr/?m=1

    ReplyDelete
  4. Slike su ti savrseno ispale, uglavnom i ja fotografisem po istom principu kao ti... Samo sto nemam photoscape... Volela bih da ga imam samo ne znam kako da ga instaliram i koristim... Mozes li molim te da mi objasnis kako si ga instalirala bila bih ti jako zahvalna <3333

    tijanaqueenoffashion.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na gmail sam ti nesto napisala. ♥
      Inace hvala ti ♥

      Delete
  5. Sviđaju mi se sve slike, kao i post. Obično blogeri pri ovakvim postovima previše osvetle fotografije ali ti si to odlično odradila. Bravoo!


    Poseti moj blog i postani njegov čitalac ako ti se dopada :) Smoothie Glam

    ReplyDelete
  6. Odličan post i veoma koristan!
    Nemam određenu pozadinu, bitno mi je samo je lepa. :D
    Slike se fantastične!

    moonsdreamer.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Ti si blogerka koja ima mnogo dobre slike i drago mi je sto si sa nama podelila ove savete. I slike koje si ovde stavila su divne..♥♥ Svaka cast.. Odusevljena sam tvojim blogom, uclanila sam se jer nisam mogla da odolim.. ♥♥

    Na mom blogu je novi post, vezano za tinejdzerski zivot pa pogledaj. :)I ako zelis uclani se.
    http://worldarounyo.blogspot.rs/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jooj Bozee koliko si me oraspolozilaa!! Hvala ti puno dragaa! ♥♥

      Delete
  8. Odlicno post,slicica su preee ❤️!

    ReplyDelete
  9. Replies
    1. Mada tebi su nepotrebni savetii, ti si sve to usavrsila! ♥ I tvoje fotke su bolje od moje mnogoo putaa! ;)

      Delete
  10. Post je zaista odličan!♥
    Slike su odlične!Koji fotoaparat koristiš?♥
    Pitanja:
    -Sta vi koristite kao pozadinu?
    Još nisam slikala slike za blog,ali ako ponovo počnem sa blogovanjem mislim da bih koristila neku belu pozadinu.Odličan je primer koji si dala!
    -Da li vam se dopale ove fotografije?
    Da,mnogo su dobre!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala draga sto uvek odgovoris na pitanja koja postavim ♥

      Delete
    2. Koristim svoj mobitel Acer od skromnih 5 megapiksela, smesno ali istinito. Ove slike su nastale njime, a nekad slikam ovim foticem kao sto mozes videti na slike od 12 megapiksela ♥

      Delete
  11. Slike su ti predivne, definitivno jedan od najkorisnijih postova u zadnje vrijeme. :)
    posjeti:http://tomicmilena.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  12. Saveti su super ! I ja volim da uređujem slike u PhotoScape-u , mislila sam da su svi zaboravili na taj program :)

    Jana P. Diary

    ReplyDelete
  13. Odlicni savjeti,sigurna sam da ce svima pomoci.☺
    http://lovelivelaugh2015.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Odličan post :)
    Imas follow.

    ReplyDelete
  15. Post je super! Ja pošto nemam bijelu podlogu u kuci, tačnije imam ali nije dobra osvijetljenost, pa uvijek stavim list od bloka i vidim da ti savjetujes isto:-)
    I da, srećno Badnje veče, u koliko slaviš :-)

    Posjeti moj blog i učlani se na njega. http://alwaysbepositiveee.blogspot.com/ Ja na tvoj vec jesam :-)

    ReplyDelete
  16. I'm totally in love with your blog...<3

    Would you like to follow each other (GFC, G+, Fb)?

    Kisses
    x Isabelle | Outfit Van De Dag
    Facebook Page *Click*

    ReplyDelete
  17. Odlican post!Saveti su super!Moja pozadina je uglavnom sto,ili neki beo papir!Slike su sjajne!
    joxykutak12.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Anonymous1:46 PM

    predobri saveti,koristicu ih

    ReplyDelete
  19. Fenomenalan post :) Ja pozadinu stalno menjam,dok nije bilo snega fotografisala sam na terasi pa mi je ulogu podloge vršio beton koji je kao neki kamenčići ili šta već,a sada uglavnom neki papir u nekoj boji... :D

    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni iskreno se ne svidja beton kao pozadina. Okej su mi neke plocice ili slicno. A moze papir u bojii! ♥ Hvala ti Branka ♥

      Delete
  20. Ajme post je odličan.Ja kao podlogu koristim radni stol ispred prozora na koji stavim papir ili nešto drugo ♥
    Super ideja sa ukrasima ♥
    http://dorissbeautycorner.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  21. Post je odličan. Sigurno će mi poslužiti za daljnje slikanje. :)

    Posjetite moj blog: http://mylittlecorner0102.blogspot.hr/

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥