1/5/16

DIY EMOJI pillow | Na moj nacin


Evo mojii omiljeni postovi - DIY postovi.
Obozavam da pisem diy postove a isto tako da nesto sama pravim. 

Znam da je MajaBe Creative snimila video na ovu temu. Ona je koristila neka druga sredstva kada ga je pravila a ja cu sada nesto svoje. 
NAPOMENA: Ako nemate puno zivaca nemojte krenuti praviti ovo... (hahaha)

Hajde odmah,odmah da pocnemo...! 





Trebace vam:
-
makaze
- 2 kruga
- vuna/ vata
- 2 srca, usta
- konac,igla


Kako napraviti:
- krugove mozete napraviti tako sto cete uzeti jednu staru zutu bluzicu, majicu ili uopste nesto zuto sto vam ne treba.Uzmite sestar i nacrtajte 2 ista kruga na taj duks/bluzicu/majicu/krpu... sta god i isecite. 

- vunu cete nabaviti tako sto cete je izvaditi iz neke plisane igracke, sigurno ste se kao mali igrali sa tim plisanim igrackama i samo je pocepajte i izvadite to sa cime je napunjena. 

- srca & usta: isto kao i sa krugovima, od nekog starog materijala uzmite, nacrtajte i isecite to sto vam treba. 



1 korak: 
Znaci uzecete ta dva kruga i krenuti da sijete. Nemojte lepiti zato sto ce lepak brzo pastii i nece biti nista od jastuka. Trebace vam mozda 15 min da sasijete too, tako daa dobro razmislite pre nego sto krenete sa ovim. Bolje je da imate zuti konac da se ne bi primecivalo bas, ali ja sam zurela pa uzela sam konac pri ruci.


Pred kraj, ostavite malo prostora...



2 korak: 
Ubacite ruku kroz taj prostor i odvratite jastuk da se ne bi video konac.
Zatim jos ne dirajte taj otvor da bi ubacili vatu/vunu. 




Ubacite sto vise da bi vam jastuk izgledao punije... 

3 korak: 
Onda rasporedite lepo oci i usta gde zelite da stoje. ( ajme soo kjutt ) 

4 korak: 
Onda sve to polako pocnite da sijetee. Ja sam se zaista **( ono)  sto nisam uzela crveni konac i nije mi bas najbolje ispalo hah. 

Bar je za usta bio beli konacc ( jeej :D ) 


Tadaaam , finisshh!! Jeej ! 
Nemate pojma koliko sam se mucilaa. Mnogo sam zabrljala u odabiru... Trebala sam za oci crveni konac, za ovo zuti, samo kao sto sam rekla za beli uskladila. Ali svejedno jako je sladak... 



Nadam se da vam se ovaj diy emoji jastuk dopao. ♥ 

Pitanja:- Koji je vas omiljeni emoji ? (objavite ga u komentaru)
- Da li ste nekad pravili neki jastuk ?
- Da li vam se dopada sadrzaj mojih postova?


Ocekujem vase komentare, vvp♥ 
Ako vam se dopada moj blog uclanite se i popunite ANKETU sa desne strane bloga

Instagram:  MILJANADIMITRIJEVIC4
Ask: @modnisaveti22  



33 comments:

  1. Divan post,bas mi se dopada diy probacu da ga napravim izgleda zanimljivo.Omiljeni emoji mi je onaj koji place od smeha,a na anketi sam glasala <3!

    perfecthigh136.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Extra 😍.Stvarno korisno za sve koje zele neku novu dekoraciju a pri tome da je mozemo i koristiti.Superr.😍😍😍🙊😁

    ReplyDelete
  3. Extra 😍.Stvarno korisno za sve koje zele neku novu dekoraciju a pri tome da je mozemo i koristiti.Superr.😍😍😍🙊😁

    ReplyDelete
  4. Odličan post, mada ja nemam toliko živaca za to. Probala sam jednom nešto slično da napravim, ali mi nije uspelo. Moj omiljeni emoji mi je srce ( sva srca ) i onaj koji se smeje i u isto vreme plače.
    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  5. Odličan post! Super projekat i originalna ideja. A ovaj sa srcima mi je jedan od najdražih emojija! ☺❤

    zarinkutak.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Odličan post!♥
    Ideja je stvarno(pročitala sam za MajuBe Creative)!Bila si ferplej što mi si baš dopada!
    Ja baš i ne bih upropastila igračku,već bi uzela vatu(znam da bi bilo manje udobnije).
    A što se pitanja tiče:
    Koji je vas omiljeni emoji?
    -Definitvno onaj sa srcima u očima!♥_♥
    Da li ste nekad pravili neki jastuk ?
    -Ne,ali možda ću probati da napravim neki ovakav!♥
    Da li vam se dopada sadrzaj mojih postova?
    -Da!Odlični su! ♥

    ReplyDelete
  7. Odličan post, savršen DIY. Definitivno planiram da napravim ovaj jastuk. :)
    P.S. Izgled bloga ti je predivan, a naslovna fotografija prosto božanstvena! <33

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aaa nmg da verujemm da si mi komentarisalaa, hvala ti puno dragaaa. ♥♥

      Delete
  8. Super post!
    Jastucic je presladak ♥
    Htjela bi ga napraviti, ali mi se ne bi bas uklapao u sobi :( I jako mi se svida izgled bloga <3

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  10. Wonderful post! I like your blog! xx

    Maybe we could follow each other and become Blogger friends?
    If you'd like to, please follow me on the both of my blogs :

    http://staliaisbae.blogspot.ba/2016/01/teenwolfwiki-part-9.html
    http://living-like-v.blogspot.ba/2016/01/inspire-me.html

    And let me know that you are following me in the comments of my newest posts so I can follow you back.

    Kisses

    ReplyDelete
  11. Ajme kako dobar post ♥
    Objavljuj ovakve postove češće ♥
    Jedva čekam slijedeći post ♥
    POgledaj moj blog ako želiš
    http://dorissbeautycorner.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  12. Odličan post, mnogo mi se dopao, posebno to što lepo objašnjavaš. :)
    Moj omiljeni emoji je ☺. Nisam nikada pravila jastuk, ali mislim da ću ovaj pokušati. Prvi put sam na tvom blogu i pre nego što sam ovo počela da pišem, prelistala sama ga. Divan je! Sada ću se učlaniti! ❤

    ako neko žela, neka poseti i moj: http://moonsdreamer.blogspot.rs/?m=1

    ReplyDelete
  13. predivan post,bravo! pratim te <3

    ReplyDelete
  14. Preslatko je, sve si lepo objasnila...Mozda napravim jedan...<P.S. popunila sam anketu <3

    tijanaqueenoffashion.blogspot.rs

    ReplyDelete
  15. Anonymous8:20 AM

    predobar diy i banner
    anasaricfashion.blogspot.rs

    ReplyDelete
  16. Jastuk je predivan :D

    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Jastučić izgleda prelepo!


    http://overthemoonwithvanja.blogspot.rs/?m=1

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥