1/17/16

Five things why I like and don't like winter | Collab sa Aminom







Ahh, evo konacno collab post sa Aminom... Imali smo 300 komplikacija...
Bolje da ne pricamo o tome.

Inace kao sto sam naslov kazee u ovom postu cemo pisati o stvarima koje volimo i ne volimo kod zime
Mislile smo da ja pisem o stvarima koje ne volim a ona koje voli  jer da pisemo oba , ja sam mislila da ce imati dosta slicnosti ali evo, odlucili smo da pisemo ovako. 

Aminin blog i post pogledajte OVDE . Sigurno vecina zna za Aminu i njen blogg, ali u koliko sada prvi put udjete na njen blog obavezno se uclanite. Ima jako kvalitetne i zanimljive postove.



Da krenemo... ( ubacila sam neke random slike )





5 stvari zbog kojih ne volim zimu


1. Kad ti nos pocrveni

- Nemate pojma koliko me zivcira ovo, krenem  negde  i dok stignem tamo vec nos crveni kao paprika. Sigurno i vi imate problema sa ovim? Stavila bih sal ali nije bas to vreme za sal i rukavice. 
Jako sam smesna kada mi pocrveni... Ali sta mogu, jedino da ne izlazim iz kuce i ne idem nigde.



2. Nema sladoleda

- Tokom leta pojedem i 5 sladoleda na dan, a sada zimi... Tesko mi je reci ... ali da 0.
Sladolede obozavam, a pogotovo one u kornete.









3. Vise vremena provodim u kuci i na drustvenim mrezama

- Leti svoje slobodno vreme iskoriscavam napolju, idem na bazen itd. A zimi nemam sta raditi,osim visiti na drustvenim mrezama, napolju mi i nije tako zabavno da sedim sama




4.Kakav je to sneg?

- Ono, zima je a do sada je samo jednom pao sneg. Probudim se, pogledam sneg napolju, sva srecna... Izadjem , obucem se, kad onoo ima snega, ali kakvog? Ima onog od kojeg ni grudvu ne mozes napraviti. Zgazis jednom, nema ga vise...




5. Bicikl,roleri,trotinet

- Ovo nikako nije za zimu i jako mi fali. Znam da provedem i 2 sata vozeci rolere i bicikl sa drustvom tokom leta. Hajde recimo da to i zamene sanke? Da , mozda maloj deci...






5 stvari zbog kojih volim zimu




1. RASPUST

- Znam da je uskoro raspust i da imam vise vremena za sebe, znam da dolazi raspust i znam da tada pocinjem da uzivam u zivotu,onako ljudski. 



2. Bozic i Nova godina

- Kad mi neko spomene rec ' zima ' uvek se asociram na praznike. Obozavam Bozic i Novu Godinu. A posebno mi je drago sto slavim i 31 decembra Novu a i 13 januara jel.  Ova srpska mi je odlicnooo prosla! 
Bozic jako volim jer ne znamm, prosto ga obozavam. Svidjaju mi se obicaji kod ovog praznika. 







3. Fotografisanje na snegu 

- Volim da se slikam kada padne sneg, mozda ga se uzelim jer su ostala godisnja doba nekako suva, nigde nema nesto bas belo itd. Volim da slikam drvece zimi,  taj beli prekrivac, krovove, slike izgledaju premocno. Bas zalim sto ove zime i nije tako mnogo snega kao predhodne. Kao sto sam gore spomenula, samo jednom ga je bilo... Gledam vremensku prognozu i vidim da ga nece biti skoro, nazalost.



4.  Tople carape, cebe, film, kokice , pidzama zurka

- Ovo je jako poznato zimi... Dobro, mozda ne pravite cesto pidzama zurke. Nekako zimi najvise volim ovo da radim, necu leti da se pokrijemm i pored toplog vremena da gledam filmove i serije.



5.Zimska odeca

- Prosto obozavam cizmice, salove, zimske jakne , rukavice.... Zimska odeca mi je bas ono,ful. Vise volim da nosim te tople dzemperice,salove,jakne , nego suknjice i te letnje stvarcice. 








Drago mi je sto sam sklopila saradnju sa divnom Aminom. Njen blog je zaista jako dobar. 
Obavezno ga posetite! ♥ 



 - Kontakirajte me sa desne strane bloga
- Uclanite se ( join this site ) ako vam se dopada moj blog


17 comments:

  1. Uff ja bas ne volim zimu i to hladno vreme, ti si savrseno napisala ovaj post... Bas cu otici da pogledam i Aminin post, ne sumnjam da je i njen odlican kao i tvoj <3333 LY :*

    tijanaqueenoffashion.blogspot.rs

    ReplyDelete
  2. Ne volim baš zimu,hladnoća i to :P Ali naravno praznici sve promjene.
    Odličan post!

    Učlani se na moj blog : funnyandrabbits.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Fenomenalan post :) Ja i ne volim baš nešto zimu... :D

    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Super post ♡
    Ako mozes pogledaj moj blog i ako mozes uclani se uzvraticu
    vannja9.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Odličan post!Baš sam uživala.Ja sam ljubitelj "prave" zime,ali kod nas nema tako mnogo snijega,tako da rijetko uživamo u snježnim čarolijama.
    http://ameliabelieveme.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  6. Ja obožavam fotografirati zimi iako nisam baš dobra u tome, ali mrzim što uvijek moje već crveno lice dodatno pocrveni zbog hladnoće. Također sam veliki obožavatelj večernjih šetnji s psom na svježem zraku <3

    ReplyDelete
  7. Anonymous3:39 AM

    ODLICAN POST

    ReplyDelete
  8. nice post, if u wanna follow each other plz tell me on my blog so i can follow u back
    http://dressedwithimen.blogspot.com/

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥