1/31/16

GIWEAWAY 02 | MiljanaEasySkillful



Zdravo svima ! Evo konacno giweaway koji sam vam spomenula nedelju dana ranije. 
Ovaj giweaway je zbog 160 + citaoca i zbog skoro godisnjice bloga. 
Obzirom da ovo nije ogroman broj citaoca nece biti neki bas veliki giweaway.Kako blog raste tako ce darivanja biti veca. Ovo je neki mali znak paznje.
I trebalo je da mi stigne jos nesto sto sam porucila za vas ali nije stiglo. Nadam se da ce stici jos dok je giweaway u toku.


Pobednica ce biti samo jedna i izabracu je preko random.org sajta sigurno.

Mozete osvojiti sledece stvarcice; 
- kapicu sa jednog instagram profila.
- lepljive papirice (meni ovi papirici mnogo pomazu tokom ucenja)
- bezbojan lak
- choker orgrlicu 
- narukvicu sa jednog instagram profila ( nv.bracelets, nisam je uopste nosila,sve je upakovano)
- masnu za kosu ( takodje sa jednog instagram profila )
- svece za dekoraciju 
- trake za kosu sa zicom



DA BI UCESTVOVALI;

1. Trebate postati clan mog bloga. ( sa desne strane kliknite na 'join this site' )
2. Zapratite me na instagramu ako vec niste; @MILJANAMIMA (ako nemate nije vazno )
3. U komentarima napisite e-mail i ime instagrama ili facebooka, napisite i odakle ste (nije vazno da napisete odakle ste ali bih volela da citam takve komentare). I mozete napisati sta vam se najvise dopada.


AKO ZELITE DA DOBIJETE 2 BROJA I VECU SANSU;
U koliko zelite da budete 2 puta na listi; (Ako ovo odradite u komentaru cu vam dati 2 broja)

1. Objavite ovu prvu sliku gde pise ' GIWEAWAY ' na instagramu(tagujte me) i na kraju nekog vaseg posta na blogu spomenite da je kod mene giweaway. ♥


GIWEAWAY TRAJE 2 NEDELJE I BICE NA VRHU STRANICE i INTERNACIONALAN JE
Kao sto sam gore spomenula, izvlacicu najverovatnije preko sajta ' random.org '



Pogledajte sada malo detaljnije iiii da,ako mi stigne proizvod ubacicu u paketic!! ♥












- izabracete jednu od ove dve trake





Naredna darivanja ce biti mnogo bolja . Kao sto sam rekla, kako blog raste giweaway ce biti kvalitetniji i veci. :)


Srecno! ♥




145 comments:

  1. OMFG sve je predivnooo! Najvise mi se svidja kapisa i zelena traka za kosu,ali i chockerrrr....Preprepredivno je sve Miljo! ♥

    E-mail: preradoviczeljanap@gmail.com
    Fb: Zeljana Minic
    Iz Srbije sam.
    Instagram nemam,ali cu na kraju jednog posta staviti link tvog bloga i obavestiti sve da je giveaway! ♥

    ReplyDelete
  2. Preslatko je sveeee <33333

    E-mail: tijanacvetanovic100@gmail.com
    Fb: Tijana Cvetanovic
    Iz Srbije sam
    I vec sam tvoj clan <333

    ReplyDelete
  3. Divni pokloni! Bas si se potrudila!
    E-mail: jana.02.m@gmail.com
    Fb:Јана Миливојевић
    Instagram: milivojevic__
    Iz Srbije sam :)

    ReplyDelete
  4. Kapica nam se jako dopada, zaista! Blog ti je strava! *0*

    http://dnkbff.blogspot.rs/ Novi post je na blogu! ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mozete ucestvovati, ako niste procitali giweaway je internacionalan

      Delete
  5. E-mail: ajnakotoric12@gmail.com
    Instangram: ajnakotoric
    FB: Ajna Kotoric
    Iz BiH sam ♥

    ReplyDelete
  6. Sve stvarčice su preslatke.Kapica je predivna.Posjeti moj blog:

    http://ameliabelieveme.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  7. Sve je preslatko, kao što sam ti već rekla! Srećno svima. ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Kaco, br. 5 ako ucestvujess. :)

      Delete
  8. Stvarčice su preslatke! Kapica pogotovo, predivna je boja.☺ Slike su jaako lepe.♥

    E-mail:compliment.my.brain@gmail.com
    Instagram:@princesskrofnica

    ReplyDelete
  9. Oduševljena sam svim poklončićima! Posebno mi se dopada ova crna marama sa belim tufnicama. :)

    E-mail: milicastanisicms@gmail.com
    Facebook: Milica Stanisic
    Instagram: @kreativnavila
    Iz Smederevske Palanke sam.
    Inače podelila sam sliku na Instagramu i sve ostalo sam odavno odradila. <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno ♥ I zato sto si podelila sliku na instagram i objavila na kraju tvog posta da je giweaway na mom blogu, ti si broj 7 i 8. Srecno!

      Delete
  10. Svi poklončići su divni! Srećno svima ♥

    E-+mail- tamarasaveti123@gmail.com
    Instagram - @taaamaaaraaaa
    Iz Srbije sam :))

    ReplyDelete
  11. Pokloni su baš slatki!
    Gmail: milicaraca333@gmail.com
    Instagram: @milica_raca
    Iz Novog Sada sam

    ReplyDelete
  12. Giveaway je odlican! Jako mi je drago što si ga organizovala. Puno sreće svim učesnicima! :)

    sajtmilica@gmail.com
    Iz Crne Gore sam :-) Nemam instagram, nažalost :-)

    http://alwaysbepositiveee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Pratim te iz Srbije.
    FB- Marija Ilic
    GFC- marija ilic
    Instagram nayalost nemam
    masacz48@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema veze za insta. Ti si broj 12

      Delete
  14. Sjajni pokloni prelepo sve izgleda,a pogotove slike koje su bozanstvene:))
    E-mail:anabundalo3@gmail.com
    FB: Dajana Lilic
    Instagram nemam:(
    Iz Srbije sam<3333

    ReplyDelete
  15. Email: upnevergive656@gmail.com
    Fb: Petra Grčić
    Inst: petra779
    Iz Hrvatske sam :)

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  16. Sjajni pokloni,pogotovo Choker i traka za kosu <3
    Gomirje-Hrvatska
    dorispeulic@gmail.com
    FB:Doris Peulić

    http://dorissbeautycorner.blogspot.hr/?m=1

    ReplyDelete
  17. Sjajni pokloni,blog je zaista originalan :)

    aleksandra.popovic1828@gmail.com
    alex__popovic
    Iz Srbije sam :)



    Beauty by Alex

    ReplyDelete
  18. Stvarčice su zaista savršene!

    E-mail: beautycorner18@gmail.com

    ReplyDelete
  19. Divne stvarčice, ja sam iz BiH! ❤
    Mail: zarin.kutak@gmail.com
    Instagram: it.is.zara

    ReplyDelete
  20. Hello from Spain: great giweaway. I just discovered your blog and I like the variety of topics that you write. Fashion and beauty are my hobbies with my Barbie doll collection. Right now I have a blog dedicated to those dolls that I invite you to visit: http://all4barbie.blogspot.com.es/ If you want we keep in touch. I already made me a follower of your blog.

    ReplyDelete
  21. Stvarčice su prelijepe. :)
    batgirl030330@gmail.com

    ReplyDelete
  22. Sve stvarcice su predivne, nikad nisam ucestvovala u nekom giweaway, ali probaću na ovom.
    gmail: naki.matic13@gmail.com
    instagram: anastasijamaticc
    Iz Srbije sam

    ReplyDelete
  23. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    Nagrade su predobre! ♥♥♥♥♥♥
    Iz Srbije sam. ♥♥♥♥♥
    gmail: pinkunicorn710@gmail.com ♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Jelena , ti si broj 21 ♥

      Delete
  24. E-mail: tea.sainovic@gmail.com
    Instagram: @tea1983
    Hrvatska

    Hvala ti na prekrasnom darivanju! :)

    ReplyDelete
  25. Aaaaww stvari su predobre!!!!

    Mail: carliestardoll@gmail.com
    Ja sam iz Hrvatske :')

    Instagram: @anaslife_blog (objavila sam sliku i pratim te)

    ❤❤

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala,onda si ti broj 23 i 24 ♥

      Delete
  26. E-mail nadjadollsari@gmail.com
    Fb https://www.facebook.com/profile.php?id=100008706108263&fref=ts
    Iz Srbije sam, najvise mi se dopada kapica :)

    ReplyDelete
  27. Bas divno od tebe sto organizujes giveaway! :)

    Iz BiH sam :)
    Instagram : @mystylishcorner
    E-mail : polyvoretijana12@gmail.com

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ReplyDelete
  28. savicivana14@gmail.com
    fb: Savic Ivana (instagram nemam)
    Iz Srbije sam (Zajecar)
    Volim da citam outfit postove, tako dobijem nove ideje kako mogu da kombinujem svoju garderobu :)

    ReplyDelete
  29. Kapica mi je favorit :) obozavam kape :D A trakice su posebna prica, ko god osvoji nagradu bice tesko za odluciti se koju uzeti :D Puno srece svima :)
    Nemam instagram profil, Fb Danijela Bekcic
    nela_bekcic@yahoo.com Iz Srbije sam, do pre par godina sam bila iz Aleksandrovca-Zupskog a sada sam iz Sombora zahvaljijuci mom dragom :D

    ReplyDelete
  30. Super post,bas lijepo da si napravila giveaway :)
    Uclanila sam se i zapratila te na instagramu,ja se zovem na instagramu @kristinacvjetkovic a e-mail mi je--> mcvjetkovic62@gmail.com
    Najlijepse stvari su mi Choker,lak za nokte,masna i ova zadnja masna masna msm to za kosu,ali i sve stvari su odlicne!
    Jako si lijepe stvari odabrala i also,iz Hrvatske sam :)
    beautyshapes3.blogspot.hr

    ReplyDelete
  31. Predivno :)
    FB i GFC Zorica Djurdjevic
    instagram @zokamiki.djurdjevic
    zokamiki.djurdjevic@gmail.com

    ReplyDelete
  32. Svidaju mi se lak I traka crna sa tufnama sa zicom :) drazanajak@gmail.com, iz Priboja sam, Srbija <3

    ReplyDelete
  33. Sve je extra... kapica i masnice su predivne.. <3
    Fb: Ivanica Iva Milojevic
    Instagram: ivanazica
    E-mail: ivana.milojevic71@gmail.com
    blog je extra Miljooo.. <3 :)

    ReplyDelete
  34. FB slavica smiljanic
    Instagram-pcelica18
    GFC slavica smiljanic
    e-mail slavica.smiljanic8@gmail.com
    Iz Hrvatske sam
    Kada imam vremena volim sve citati i zanima me sve.Znam da je to sirok pojam.Ne citam od rijeci do rijeci,ali i gledam,savjeti i slike su uvijek korisni.

    ReplyDelete
  35. buba zlatic1:30 PM

    masna za kosu :) Buba Zlatic. Insta nemam :p bubazlatic@yahoo.com Iz Srbije sam :)

    ReplyDelete
  36. f.b. Visnja vukosavljevic mail - visnja.vukosavljevic@gmail.com Ja sam iz Srbije. Pokloni su simpaticni!

    ReplyDelete
  37. Iz BiH sam divno darivanje svaka vam cast na fb va spratim kao Cicvara Majda na instagramu @maidacicvara e mail: maidacicvara9@gmail.com l.pozzzzz

    ReplyDelete
  38. Sve je predivno! ♥♥♥♥
    mail: jocy.markovic01@gmail.com
    Fb:Јована Марковић
    Instagram: jocy.markovic01
    Iz Srbije sam. ♥ ☺☺

    ReplyDelete
  39. Tijana sjz sve pratim
    srecajezdravlje@gmail.com
    Srbija

    ReplyDelete
  40. Nina Zivkovic
    Srbija Beograd

    ReplyDelete
  41. Učlanjena sam. Pokloni su predobri. Ne koristim ni FB ni Instagram tako da ću ti postaviti email.
    sehadaljajkoharrypotter@gmail.com
    Adresu ću ti kazati ako osvojim nešto preko gmaila.

    ReplyDelete
  42. malestvarizavelikeljude@hotmail.com Ana Danic Kragujevac

    ReplyDelete
  43. E-mail:tijanastanojcic48@gmail.com
    Insta:tijanastanojcic
    Iz Srbije sam♥
    Sve je prelepo!

    ReplyDelete
  44. Prelepo je sve i siguran sam da ce se dopasti mojoj supruzi :) njen fb profil je https://www.facebook.com/milena.zlatanovic.9275 , mail atlantidjanka2012@yahoo.com i iz Nisa smo :)

    ReplyDelete
  45. sejlinkutak@gmail.com. Sa Kosova sam. Pokloni su predivni.. Ali mi se najvise dopadaju trake za kosu. Svugde trazim da ih kupim ali ne mogu da ih nadjem. Volela bih da ih dobijem.

    ReplyDelete
  46. Odlično.
    Pogledaj i zaprati naš novi blog: insightbalkan.blogspot.com
    Uzvraćamo i najkraćem mogućem roku.

    ReplyDelete
  47. Predivni pokloni
    Uradila sam sve :)
    obucinasamira@gmail.com
    Na instagramu sam te zapratila sa dva naloga: @iznajdabicutu i @samira.obucina
    Podelila sam i sliku na IG-u :)
    Iz Prijepolja sam- Srbija :)

    ReplyDelete
  48. Odlični poklončići! Iz Beograda sam :)
    Instagram: milica_spasenovic
    E-mail: milica389@gmail.com

    ReplyDelete
  49. Divni pokloncici :)
    Uclanjena sam jos od prije ♥
    E-mail: carlaminy39@gmail.com
    Instagram: carlam139

    ReplyDelete
  50. Sve je jakoooo lijepo a najvise mi se svidja kapa i crno-bijela traka. ♥♥♥
    E-mail : vanjakasikovic@gmail.com
    Facebook : Vanja Kasikovic
    Instagram : vanja_kasikovic
    Dolazim iz BiH (Republika Srpska) Trebinje.
    Srecno svim ucesnicima!!! ♥♥♥♥

    ReplyDelete
  51. Svi pokloncic su divni, ali najvise mi se dopadaju trake za kosu, sakupljam ih. xd
    E-mail: maki.marija.cvetkovic@gmail.com
    Facebook: Cvetkovic Marija (ista slika, posto imam vise profila.)
    Instagram: marija_cvetkovic123
    Iz Srbije sam, iz Nisa.
    Uradila sa sva pravila.

    ReplyDelete
  52. E-mail: stojanovic.tamara02@hotmail.com
    Fb : Tamara Stojanovic
    Iz Srbije sam
    Najvise mi se svidja kapica.

    ReplyDelete
  53. Anonymous1:11 AM

    jako lepi pokloni!
    gfc i fb su ANa Buculov,
    bozaana1966@gmail.com
    pratim iz Srbije
    srecno svima koliko nas ima :)

    ReplyDelete
  54. najbolja si <3
    e-mail ; anaboo179@hotmail.com ( facebook )
    iz Srbije sam :)
    najvise mi se svidja kapica i masnice :D

    ReplyDelete
  55. - prelepo je sve . bas bih volela da dobijem .
    - nemam istagram ali imam ; fb , twitter ....
    - imam dva fb-a . pa mozes na bilo koje
    - Mejra Meka - Mia Mia
    - iz Kosova sam .

    ReplyDelete
  56. Sve je super!
    Pratjm te na insta
    Fb znas
    Gracanica KiM

    ReplyDelete
  57. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  58. Sve je prepresuper.
    Volela bih da dobijem,jer ni jednom nisam.:)
    Pratim te na instagramu.
    Fb;Jovana Banjac Instagram;jojkaa
    Srpska Crnja,Srbija <3

    ReplyDelete
  59. Odličan giveaway! Moj mail je: elav278@gmail.com i živim u BiH :)

    xoxo ♥

    ✨ forever-blogm.blogspot.com ✨ -mnogo bi mi značilo kada bi pogledala PONUDU na mom blogu (na vrhu, desno, New Chic) ♥

    ReplyDelete
  60. Anonymous7:34 AM

    E-mail: anjitavlajkovic@gmail.com
    Fb : Sanja Vlajkovic
    Insta : s_vlajkovic
    Iz Srbije sam.
    Sve je lepo na svoj nacin ♥

    ReplyDelete
  61. Preslatki poklončići :)
    E-mail:branka.370833@gmail.com
    Fb:Branka Knežević
    Ig:@branka.12
    Ja sam iz Blaca,Srbija.

    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ReplyDelete
  62. Sve stvari su predivne, ne znam koju bih izdvojila. ♥
    email: jecaxx2010@gmail.com
    instagram: milicjelena98
    BiH

    ReplyDelete
  63. Sve je savrseno, crna sa tockicama mi se malo vise svidja, ali su zaista obe savrsene. <3
    g-mail: dkrsic51@gamil.com
    instagram: _k_dakica_
    BiH/RS

    ReplyDelete
  64. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  65. fb Boško Ana Anči, gfc Boško Ana
    galijana033@gmail.com
    Srbija
    SREĆNO :)

    ReplyDelete
  66. Sve je divno ! ♥♥

    e-mail - andjelaarsic03@gmail.com
    fb. - Anđela Arsić

    ReplyDelete
  67. Kapica je preslatka ^^
    Fb: Maric Danijela
    Insta: maricdana

    ReplyDelete
  68. Kapica je preslatka ^^
    Fb: Maric Danijela
    Insta: maricdana

    ReplyDelete
  69. Anonymous6:23 PM

    sergejjelena2011@gmail.com
    fb jelena sergejevna
    novi sad :)

    ReplyDelete
  70. prelepo darivanje.
    fb. Jelena Ilic
    insta. drjelenair
    pratim te iz Nisa

    ReplyDelete
  71. Na gfcu te kao jassm pratim,
    a na fb ti kao Jasmina Makuljević svratim :)

    SUPERIŠKA darivanje :)

    Srbija...

    ReplyDelete
  72. e-mail: ndanica0@gmail.com
    Facebook: Nikolić Danica
    Živim u mestu kod Niša, u Srbiji. :)

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥