1/26/16

Outfits for school | Shein






Sajt Shein je meni medju omiljenim sajtovima. Garderoba sa tog sajta je jako kvalitetna i jako lepa. 
Jeste sve malo skuplje ali stvarcica opravdava cenu. Sigurno vec svi znate za ovaj sajt. 
Ja sam odlucila da napravim post na temu ' Outfits for school | Shein '

Mozda mislite da ovaj post nema nikakve koristi, mozda ima - mozda nema. Ali zelim da vam dam ideju za oblacenje a mozda vam se i neka stvarcica svidi pa je porucite.Salju svuda! ♥






1. 

- Ja obozavam ovako nesto da nosim.Samo planiram da kupim ovakve cizme jer su meni prekjut. 
Ovde ima dosta razlicitih boja, kada oblacite nesto tako trebate da gledate da bar ima 2 boje slicne. 
Na primer,ako je gore nesto crno, pa farmarke ovako bordo,iskreno meni se ne bih svidjalo kada bi neko obuo bordo cizme.Nekako mi je to jedno do drugo. Volim da pravim ono crno - belo - crno, belo - borde - belo. Ili u ovom slucaju majica je bela sa crnim natpisom tako da su dole neke crne cizme. Nije ovo nista preterano vazno... Al' eto, moj savet! ♥


Dzemper/ Sweater; OVDE / HERE
Cizme/Boots; OVDE / HERE
Pantalone / Pants;OVDE / HERE
Majica / T-shirt; OVDE / HERE




2.


- Ova kombinacija je jako prosta a vrlo lepo izgleda. Nema nikakvih puno detalja.Obicne farmarke,duks i cizme. Volim da nosim farmarke ovakvih boja, ne volim previse tamne, ni previse svetle, ove su savrsene.A duks kao duks odlican! ♥

Farmarke/Jeans: OVDE / HERE
Duks / Sweater; OVDE / HERE
Cizme mozete pogledati gore





3. 


Ova jaknica sa resama je prelepa. Moram kupiti neku, odlicna je i za prolece u ne tako suncanim danima. Bele pantalone sigurno svaka cura ima u svom ormaru, ugg cizme su postale jako moderne u poslednje vreme a nisu tako skupe. Ova kombinacija mi se bas svidja.


Majica / T-shirt; OVDE / HERE
Pantalone / Pants: OVDE / HERE
Jakna; OVDE / HERE
Cizme / Boots; OVDE / HERE






4.


I za kraj crna kombinacija, moja omiljena!Obozavam da nosim crno - bele stvarcice ili crne. Skoro polovina mojih stvarcica u ormaru je crne ili bele boje. Crne kombinacije izgledaju prelepo. Imam jedne kozne helanke koje sam porucila sa Romwe sajta a sada sam porucila ovu crnu bluzicu i jedva cekam da mi stigne.


Helanke / Tights; OVDE / HERE

Bluzica / Blouse; OVDE / HERE
Cizme mozete pronaci u prethodnim outfitima. ♥







To je to sto se tice ovog posta. Giweaway veoma brzooo, za 9 danaa! ♥
Ostanite uz moj blog, ako vam se svidja uclanite se (; 

1. Koji outfit vam se najvise dopada? 
2. Predlog za sledeci post?

29 comments:

  1. Kombinacije su prelijepe, najljepša mi je prva jer sebi već duugo želim kupiti takve pantalone. :D

    http://myblogmything1.blogspot.ba/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Ja sam ih konacnoo narucilaa

      Delete
  2. Prelijepi su outfiti.Jako mi se dopao drugi tako daću sutra njega da obučem.Hvala na inspiraciji :*

    ReplyDelete
  3. Sjajan post,mnogo mi se dopadaju autfiti i verujem da si mnogima pomogla u odabiru kao i meni.Tvoj blog je po mnei sjajan i obozavam tvoje postove,samo tako natsavi da me odusevljavas:))
    Ako zelis uclani se u moj novi blog,mnogo mi znaci:http://mojsvet44.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  4. Najlepsa kombinaci ja mi je prva...odlican post!!

    Molim te,poseti moj blog : girlsstuffblogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Svi outfiti su odlicni, imam dosta slican ukus. Prvi mi se nekako najvise dopada. :) ♥

    ReplyDelete
  6. Anonymous12:33 AM

    Sjajan post outfiti su prelepi i ne mogu izdvojiti samo jedan:))Nastavi da me odusevljavas:D
    Novi post(Komentarisite):http://anasworld7.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  7. Odlican post. Svidja mi se garderoba i ja takodje volim taj sajt. Prvi mi se najvise dopada. :)
    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. Slažem se sa Shein ima odlične stvarčice. Najviše mi se sviđa druga kombinacija. :)

    Preplatite se na moj blog, jer je uskoro giveaway http://mylittlecorner0102.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  10. Obozavam iscepane farmerke i rese, savrsene su.
    Moj novi post je na blogu, pogledaj ako volis modu
    http://missbabybluelove.blogspot.rs/2016/01/haters-gonna-hate.html

    ReplyDelete
  11. 3. kombinacija je preelepa ahah
    Odličan post, svaka čast! ❤☺

    milicinkutak123.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Bas mi se svidja tvoj odabir,SheIn je jedan predobar online sajt medju najboljim definitivno.
    Bijele pantole i majce sa porukama su mi favoriti,basic !
    Pratim te draga,xx

    http://zeberry.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  13. Super post, pogledaj moj blog i učlani se, uzvraćam :)
    http://meridu.blogspot.ba

    ReplyDelete
  14. Love your blog!!!
    Started following your blog via GFC and G+, would you like to follow me?

    ReplyDelete
  15. Predivne kombinacije! Sajt odličan!

    fandbportal.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Najviše mi se dopada poslednji outfit sa kožnim helankama :)
    http://www.milicakrstic.com/

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥