1/21/16

Postavljajte pitanja | Q&A #2




Ćao drage moje, 

nisam skoro radila Q&A post, pa sam odlucila da napravim danas jedan. Mozete me pitati sve sto vas zanima. Dosta novih blogerka su me pitale nesto u vezi sa blogom, sada vam je prilika,pitajte sve sto vas zanima i potrudicu se da vam pomognem koliko mogu. 

Mozete postavljati pitanja i u vezi mene, bas sve sto vas zanima pitajte. Ja cu odgovoriti na pitanja koja mi se dopadaju i koja nisu dosadna.  Mozete i anonimno pitati, kako god zelite.

Na vasa pitanja cu odgovoriti u nekom svom narednom postu. 
Pored pitanja i odgovora postavicu i neke svoje slike da post ne bi izgledao prazno. 


- Pogledajte OVDE moj tag 


Inace, ova zamucena slika gore je Katarinina, ima predobre slike pa sam iskoristila ovu kao pozadinu... Nadam se da joj nece smetati. :)

Ovo je bila samo najavaa, pozz! ♥ 

18 comments:

  1. 1. Šta voliš da radiš u slobodno vreme?
    2. Da li treniraš nešto?
    3. Da li sviraš neki instrument?
    4. Da li govoriš neki strani jezik?
    5. Koji je tvoj omiljeni predmet u školi?
    6. Koje nauke ti idu bolje - društvene ili prirodne?
    7. Koju srednju školu bi želela da upišeš?
    8. Koje je tvoje omiljeno jelo?
    9. Koja je tvoja omiljena serija?
    10. Nabroj 5 najboljih blogova u koje si učlanjena

    Katie's Little Corner

    ReplyDelete
  2. Anonymous3:26 AM

    tVOJ blog je preeeedivan.Kako ,na koji način uredjuješ pozadinu,ovo gdje piše naslov tvog blog,ako možeš obajsni ? :)

    ReplyDelete
  3. 1. Tvoja omiljena društvena mreža?
    2. Kakav si đak u školi?
    3. Čime se želiš baviti u budućnosti?
    4. Tvoja omiljena pjesma?
    5. Kakve postove najviše voliš da čitaš?
    6. Gdje pronalaziš inspiraciju za pisanje postova?
    Eto, pitanja nisu baš nešto kreativna, ali nadam se da to nije problem... Jedva čekam odgovore! ♥
    http://blogforcoolgirls.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. 1. Da li pratis neke youtubere i ako da, koji su ti omiljeni?
    2. Da li volis da crtas?
    3. Kako zamisljas svoju buducnost?

    ReplyDelete
  5. Super post ♥
    1.Baviš li se sportom?
    2.PPratiš li Zorannu?
    3.Najdraži balkanski ytb?

    http://dorissbeautycorner.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  6. Da li ces uskoro otvoriti yt kanal?
    Koju srednju planiras upisati?
    Omiljene blogerke?
    Omiljene you tuberke?
    Jana VS Marija?
    Omiljena knjiga?
    Omiljeni film?

    ReplyDelete
  7. Omiljena boja karmina?
    Najdrazi lak za nokte?
    Najbolji brend sminke po tebi je?

    ReplyDelete
  8. 1.Instagram ili facebook?
    2.Koju kameru koristis?
    3.Omiljene zvake?

    Novi post:perfecthigh136.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Anonymous5:01 AM

    Kada ce giweaway?
    Omiljena igrica?

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥