1/4/16

Recenzija NIVEA kreme | Preporucujem ili ne?


Ne pamtim kada sam uradila neku recenziju. Mislim da je i nisam nikad radila... 
Ali evo sada cu da se isprobam u ovome. 

Prosli postt je imao punoo pregleda i hvala vam na tome punoo! ♥ Drago mi je sto je dosta vas procitalo. Shvatila sam da ne pisem postove eto tako, bezveze


Nastavite citati... 



U pitanju je Nivea krema koju sam nedavno kupila. Imate razna pakovanja.Proizvodi se u HR/ BiH. U novogodisnjem , zimskom, obicnom stilu. Ja sma uzela ovo zimsku pakovanje, mada mislim da je sadrzaj unutra svuda isti. 

Krema ima 30ml.  Svidja mi se kako neguje kozu. Od nje mi je koza jakooo, jako neznaa. 



Svidja mi se kako mirise. Sve Niveine kreme mirisu slicno. Ja je stavljam ujutru i uvece. 


Kao sto mozete videti jako je malo pakovanje ali je krema dosta gusta.
Ja sam ovu malu platila 1 euro :) Nije skupa uopste.

Meni brzo upija, zavisi do koze. Ja imam mesovitu.  Sve preporuke za ovu kremu. 

Za ovu kremu sam saznala u Marijinom ili Janinom videu. Sada planiram da kupim ona labella original, videla sam da ih ima. Labello original kosta 1,80 a ova labella rose,nude,red kostaju 2,50

Odgovorite na pitanja; 

Sta vi koristite za negu lica?
Da li znate nesto dobro protiv sitnih bubuljica? 
Da li ste nekad probali ovu niveinu kremu?

30 comments:

  1. Odličan post!Sve si sjajno navela!Ja za negu lica koristim Nivea Soft kremu.Ja nemam problema sa bubuljicama,ali i kad bih imala ne bih nešto puno mazala na lice.Ovu kremu sam isprobala i imam samo reči hvale za nju.Zaista mi se jako dopada tvoj blog!Drago mi je što sam član tvog bloga,jer uvek mogu da pročitam odličan post!

    anjasworld1.blogspot.rs

    ReplyDelete
  2. Super post! Pored ostalih proizvoda koristim i ovu Niveinu kremu koju nanosim samo uveče jer je dosta masna pa je potrebno više vremena da bi se upila u kožu. Nivea soft kremu koristim kao dnevnu. Nikada nisam imala problema sa bubuljicama, tako da ne znam nijedan proizvod za uklanjanje istih. :)

    Perfection is just a word

    ReplyDelete
  3. Super post :) Bas si uradila dobru recenziju. Ja za negu lica koristim Afrodita kremu, mislim da košta između 1000 i 1500 din. Uradila sam recenziju na blogu pa mozes videti kako izgleda (potrazi u arhivi, nemam link pri ruci). A Nivea proizvode ne stavljam bas, nisam zadovoljna, koristim samo njihove dezodoranse, tako da ovu kremu nisam probala :)

    katieslittlecorner.blogspot.com Hvala na onom komentaru :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti draga♥ Potrazicu bas

      Delete
    2. Hvala ti draga♥ Potrazicu bas

      Delete
  4. Odlična recenzija :)Ja koristim ovu kremu i zaista je odlična :)

    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Koristim Niveinu kremu za lice u ovim hladnim danima. Bas ovu nisam probala, jos ne mogu da je nabavim, ali delije mi odlicna.
    Sve najbolje u Novoj godini Miljana <3

    ReplyDelete
  6. Imaju divan miris, a meni je najbolja Nivea Soft, ona u bijeloj ambalazi! Preporucam :)

    ReplyDelete
  7. Super post!
    Svakako ti moram pohvaliti slike jer su stvarno savrsene. Dali mi mozes reci sto koristis kak pozadinu?
    A sto se tice kreme nisam jer probala. Pakiranje mi izgleda preslatko, a i cjena je povoljna. Ja za njegu lica korisim Nivea Soft kremu i Balea My golden twenties.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. ♥ Za belu pozadinu koristimm blok, samo nije bas onaj kao za crtanje, kao neko platno... Krema je dobra, nije sada ono nista posebno alii je okej. ♥

      Delete
  8. Slike su ti odlicno ispale. Ja koristim Nivea Soft kremu,a ova izgleda preslatko. :)


    alijindnevnik.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aa primetila sam bas sada da dosta vas koristi tu nivea soft kremu. Bas cu je probati

      Delete
  9. Nivea kremu koristim oduvijek.Dobra je za sve,čak i skidam šminku s njom. :)

    http://lmpositiveworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Nivea kreme nikada nisam koristila za negu lica, zato sto sam cula da su masnije pa se plasim da mi koza lose reaguje, ali mozda je kupim za ruke zato sto su mi sada u zimskom periodu nenormalno suve.... Inace, odlicna recenzija, i slike su me bas odusevile <3333

    tijanaqueenoffashion.blogspot.rs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti.♥
      Ja ne stavljam puno, skroz u tankom sloju

      Delete
  11. Divan post Miljana <3!Koristim Nivea kreme jos od kad i zaista sam zadovoljna.I ja planiram da kupim labello original jer mi se bas dopada,samo jos razmisljam da li da kupim ono u kutijici ili normalno :)!Divnoo <3!

    perfecthigh136.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Super post, i ja tragam za nečim dobrim i efikasnim protiv bobuljica, ovu kremu koristim već odavno i odlična je :)
    http://myblogmything1.blogspot.ba/2016/01/tag-potrosi-5-do-kraja-godine-kraj.html

    ReplyDelete
  13. Ajme kako dobar post ♥
    Objavljuj ovakve postove češće ♥
    Jedva čekam slijedeći post ♥
    POgledaj moj blog ako želiš
    http://dorissbeautycorner.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  14. Lovely post dear! Maybe we could follow each other on GFC?
    If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog pinkrabbitbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Super post i kvaliteta slika je predobra! Kremica izgleda preslatko i mislim da ću je kupiti prvi put kada je vidim :)
    xoxo ♥

    ✨ forever-blogm.blogspot.com ✨ -pročitaj novi post na mom blogu ako želiš ♥

    ReplyDelete
  16. Divan post,ajko mi se sviđa i jačak duže vrijeme koristim tu kremu i slazem se u potpunosti sa tobom <3 :* pratim tvoj blog, posjeti moj blog i učlani se ako želiš <3 http://beautyworld830.blogspot.ba/

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥