1/19/16

TAG za svaku blogerku


Malo se glupirala...



Svi znate za instagram tag jel tako? I ja sam ga odradila skoro. Pogledajte OVDE
Taj tag sam ja izmenila i napravila u blog tag. Nadam se da ce vam se se dopasti...


1. Sta znaci ime tvoga bloga? 
- Ja sam ovo ime pronasla na jednom sajtu. Znaci na tom sajtu ti otkucas svoje osobine, sta volis da radis i tako dalje, i oni predloze pravo originalno ime za tebe. To je bilo davno tako da sam zaboravila ime sajta. Ovo ' Milljana Easy Skillful' znaci moje ime + lako vesta. 



2. Kada si napravila blog? 
- Blog sam napravila 22.3.2015 godine. 




3. Prvi post na blogu? 
- Nista posebno, evo kako sam pisala na pocetku; KLIK




4. Koliko blogova pratis a koliko tebe prate?
- Pratim negde oko 30 blogova a mene prate vas 154 profila. Nadam se da ce vas biti mnogo visee ove godine.




5. Koji program koristis za uredjivanja slika kada je potrebno?
- Koristim photoscape i picmonkey. Ta dva programa su najbolja!





6. Koliko postova izbacujes nedeljno?
- Na raspustu ubacujem postove svaki drugi dan. A ovakoo kada je skola, najvise ubacim 2 puta nedeljno.




7. Post sa najvise pregleda?
- Za OVAJ i OVAJ post imam bas punooo pregleda.





8. Najgori objavljeni post?
-  Ovaj post ima dosta pregleda ali meni je uzasan, ne znam kako sam mogla ovo da objavim, ali neka, ne zelim da ga brisem jer kroz te postove ja sam se vezbala i iz posta u post postajala sve bolja i bolja. Taj post pogledajte OVDE





9.Poslednji komentar koji si dobila na blogu?
- Da je bar procitala post... ah



10.  Pokazi post sa najvise komentara?
- OVDE




11. Koliko cesto si na blogu?
- Udjem svaki put kada imam vremena i zadrzim se oko pola sata/sat vremena sigurno...A kada pisem post i sve ostalo onda oko sat ipo.




12. Koji je tvoj poslednji post?
-
To je collab post sa Aminom, 5 stvari zasto volim i ne volim zimu.



13.Koliko postova imas na blogu?
- Oko 50 postova.





14. Cetiri popularne/slavne blogerke koje pratis? 
- Ne pratim bas ove slavne blogerke. Jedino koje pratim su Zorana & Jana Dacovic.




15.Kako se zove tvoj 3,5,18 i 20 post? 
- Treci je DIY post, peti MART favoriti , osamnaesti  My Summer MORNING routine i 20 BACK TO SCHOOL HAIRSTYLES.




16. Cime slikas slike za blog?
- Nekad fotoaparatom a nekad telefonom.



17. Koga nominujes da odradi ovaj tag?
Nominujem;
- All for you

- Fashionholic-yeahh
- Anja's diary
- Nina's world
- Style On First Place
- Tijana ♥



PRAVILA
Nominovani na kraju posta trebaju ; (nije vazno)
- da ocene tag od 1/10.
- blog sa kojeg su nominovani
- da nominuju neke koji nisu odradili ovaj tag




Giweaway za 2 nedelje sigurnoo!! ♥♥





25 comments:

  1. Super post!
    Jako mi se svida tag. Dobro osmisljeno ♥
    Vrlo rado bi ga napravila, ali mozda nekom drugom prilikom ili dok me netko nominira.

    ReplyDelete
  2. Zanimljiv tag, nisam još radila tagove ali stvarno je zanimljivo, ako želiš preplati se na moj blog, uzvraćam ;)

    recenzije11.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Odličan post!Baš su zanimljivi odgovori.Tag je super odrađen.

    http://ameliabelieveme.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  4. Tag je odlican, bas je zanimljiv... Sigurno cu ga odraditi ako me neko nominuje... Svaka cast na ideji <333333

    tijanaqueenoffashion.blogspot.rs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh , kako sam tebe zaboravila nominovatii :O Odradi ovaj tag, sada cu prepraviti

      Delete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. Meni je prejak ovaj post 'Slike za spustanje nafuranih osoba' hahaha,ali dobro svi imamo takve postove. Odlican post,bas si dobro osmislila tag.

    http://peacelovechic17.blogspot.ba/

    ReplyDelete
    Replies
    1. HAHH ,to su bili smesni poceci :333 Hvala ti ♥♥

      Delete
  7. Baš interesantan i zanimljiv tag, sigurno ću ga ubrzo odraditi. Hvala na nominaciji draga! ♥

    ReplyDelete
  8. Divan post Miljana bas si kreativna ♥!

    Novi post:perfecthigh136.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Super post,meni se bas svideo Tag imas stvarno odlicne postove i drago mi je da imam priliku da citam tvoje postove,da mogu ja bih se uclanila jos 100 puta,blizis se cifri od 200 clanova,zelim ti svu srecu u tom cilju:))))) Ps.svaka cast na ideji za TAG i sve blogove pratim koje si nominovala:D

    ReplyDelete
  10. Super post!Mnogo mi se sviđa tag baš si kreativna.

    -Ptaj za Q&A: http://myworldajla.blogspot.ba/
    i uzv follow

    ReplyDelete
  11. Divan tag! ❤ Mnogo mi se dopada ovo za ime bloga! Ja se toga nikad ne bih sjetila, svaka čast! Ja sam se još od ranije pitala kako je ti je palo ovo ime na pamet, ali bih stalno zaboravila da te pitam. Baš originalno! Odličan post! :*
    http://blogforcoolgirls.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Lijep tag.Sviđa mi se, kao i odgovori. :)

    http://lmpositiveworld.blogspot.com/

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥