1/7/16

The instagram TAG


Ne znam zasto sam uzbudjena toliko zbog ovog tag-a haha. Instagram nemam bas toliko dugo i sigurno cu vas razocarati fotkama, ne trudim se bas oko instagrama... Ulazim jer volim da fotografisem i jednostavno tu pronalazim inspiraciju za slikanje i mogu pratiti svoje idole. 

Odmah krecemo... oh yapp 



1. Kako se zoves na instagramu? 

- Miljanadimitrijevic4 , klik OVDE . Ako zelite zapratite me. ♥ 



2. Kada si napravila instagram?

- Instagram sam napravila pre 3 ipo meseca. Ali imala sam i jedan stari na koji sam zaboravila sifru, uglavnom mnogo puta sam brisala i pravila instagram profile. 



3. Prva slika na instagram?

- Neka letnja


4. Koliko ti pratis i koliko tebe prati ljudi ? 

- Pratim 1300+ a mene prate 560+ ♥ 



5. Sta ti pise u opisu instagrama? 




6. Kako izgleda tvoja slika profila? 




7.Koliko slika ubacujes po danu, koliko si do sada objavila?

- Pa ubacim jednu sliku na dan, do sada sam ubacila 36 slike. 



8.Najgora objavljena slika? 

- Sigurno necu objaviti fotku koja mi se ne dopada. Nema takve slike na instagramu. 



9. Slika sa najvise lajkova? 

- Pogledaj odgovor broj 3. 




10. Zadnja osoba koja ti je lajkovala sliku? 

- Neka/neki medvjedic.lino





11. Cetiri slavne osobe koje pratis? 

- Justin Bieber, Selena Gomez, Bethany Mota, Jelena Karleusa... 




12. Pokazi trecu,sestu,devetu i osamnaestu sliku

- Inace ova prva slika tj. treca je povodom onogg January Challenge. Ali nisam uspela hah, ne mogu ja to. 


13. Zadnja postavljena slika? 

- Bezveze sam je ubacila... 

14. Koliko cesto otvaras instagram?

- A nikad ne mogu reci tacnu brojku. Nekad udjem tri puta, nekad dva, nekad i 5... 



15. Stavljas li filtere na slike? 

- Skoro na sve slike imam neke filtere. 



16. Koliko cesto stavljas hashtagova?

- Stavim kad se setim, mogu reci da stavljam jako cesto. 



17. Imas li mnogo selfija na profilu? 

- Ne bas. 



18. Imas li neke druge socijalne mreze? 

- Imam facebook, we heart it , ask ( @modnisaveti22 ) 




19. Koga ti tagujes?

- Tagujem sve one koje nisu uradile ovaj tag.




Nadam se da vam se tag dopao. 

Ocekujem vase komentaree! ♥

Hristos se rodii! ♥

43 comments:

  1. Ja stvarno ne znam da li sam te zapratila, ako nisam hocu odmah... Mozda uradim ovaj tag, zanimljiv je... Ti si super odgovorila na pitanja <333

    tijanaqueenoffashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Tag je odličan, obožavam ga. Super odgovori. :)♥

    ReplyDelete
  3. Zanimljivi odgovori, uživala sam! :)

    planiram da pokrenem nove rubrike, više o njima možeš pročitati u poslednjem postu:
    devojkasadrugeplanete.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Divan post, preko koje aplikacije uredjujes slike jer su PRESAVRSENE♥

    poseti;http://tomicmilena.blogspot.ba/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovu prvu sam uradila na photoscape i picmonkey. A koristim instagram filtere

      Delete
  5. Mnogo volim ovaj Tag , imam i ja nameru da ga uradim uskoro :)
    Slike su ti mnogo lepe , kao i ceo Instagram profil ! :)

    Jana P. Diary

    ReplyDelete
  6. Odličan tag! Tvoji odgovori su me baš zabavili i ajme, preslatka si ♥
    xoxo ♥

    ✨ forever-blogm.blogspot.com ✨ - ako zapratiš moj blog javi mi u komentarima kako bih ti mogla uzvratiti :)

    ReplyDelete
  7. Odlican tag draga! Instrgram ne koristim tako cesto, ali kada pocenm cesce da ga koristim, odradicu ovaj tag :-)

    Posjeti moj blog i učlani se na njega. http://alwaysbepositiveee.blogspot.com/ Ja na tvoj vec jesam :-)

    ReplyDelete
  8. Zanimljiv post skroz ! Stvarno imaš talenta na slikanje,a moram i pohvaliti dizajn bloga.Jedan od boljih definitivno !
    Pratim te pa ako želiš možeš i ti mene.
    http://beautifulanduniqueforme.blogspot.hr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ajmee hvala ti punooo ♥♥ :*

      Delete
  9. Interesantno :) Ja te pratim :)

    -Magdalena

    ReplyDelete
  10. Super post! Zapratila sam te! ❤☺

    milicinkutak123.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Odlicni odgovoriii, super tag <3

    ReplyDelete
  12. amazing you have a blog dear!
    I really like it here, your appearance
    and how you write, really very good.
    I really like this blog, I have to you
    small question, can agree on follow for follow?
    I like to be in touch with amazing blogs
    really inspire me :)
    kisses from Poland!
    ayuna-chan.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. What a fun tag! I love Instagram for the photos. You take such wonderful pics <3

    xx Bash | H E Y   B A S H | bloglovin'

    ReplyDelete
  14. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  15. Super odgovori. :D ♥

    Novi post kod mene http://anonimnadjevojka.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  16. Super post,divne slike :D

    http://catherinehere.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  17. Super post, TAG je zanimljiv. :)
    - pogledaj moj blog i učlani se / uzvraćam http://myblogmything1.blogspot.ba/2016/01/mini-recenzije-rare-gold-skin-so-soft.html

    ReplyDelete
  18. Odličan post!
    Baš si slatka na profilnoj.♥

    mojeveijeme1.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. pre misljenja valjalo bi da se malo reklamiram: queen___03. zapratila samm tee :)
    post mi se svadja kao i ceo blog :)

    ReplyDelete
  20. Ovaj tag mi je super, a tvoji odgovori su zanimljivi. :D

    ReplyDelete
  21. Post je awesome sauce, way to go!

    http://it-s-such-a-wonderful-life.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Mnogo mi se dopada tvoj post i tag je super! ♥ Bas mi se svidja tvoja slika sa najvise lajkova na Instagramu!

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥