2/15/16

DIY ideas from the Internet and my | Pogledajte kako je meni ispalo


Cao svima, u poslednje vreme dosta ukrasavam svoju sobu i isprobavam nove recepte. Uglavnom neke pronalazim na internetu a neke mi same padnu na pamet. Sada cu vam pokazati kako su meni ispale ideje sa interneta i neke moje. Hajde da pocnemo...



1.The box for books
- Ovu ideju sam pronasla pre godinu dana na internetu ali nisam zelela da je napravim,ne znam ni ja zasto. 
Na raspustu mi je pala ideja na pamet da uradim ovako nesto i evo,napravila sam. Nije ovo ispalo bas savrseno ali uzivo izgleda mnogo lepse.

Sve sto ce vam trebati da je napravite jeste neka kutija od zitarica ili nesto slicno. Samo izrezete sa strane na koso i ostavite ovako dole. Bice vam jasnije kada pogledate slike.






2. A jar for lipsticks and other
- Ovu ideju sam pronasla pre par meseci na internetu ali me je Kaca sa bloga Fashionholic-yeahh podsetila da je uradim sada, tj. ona je napravila post i pokazala ovu diy ideju.Onda sam se ja setila da ovo odradim. Ovo mi se uopste ne svidja kako je ispalo, uradicu ispocetka. Ja sam to razmazala rukama i kao sto vidiite ovako izgleda.






3. Jar for brushes
- Ovo sam se sama setila da napravim.Nije ovo nista posebno,samo sam ostatak papira zalepila za ovu teglu i napisala brushes. Sada tu drzim cetkice. Ovo je prelako da se napravi a bas fino izgleda.






4.Nema naslov 
- Ovo sam videla od Jane Dacovic, prelepo izgleda. Evo meni kako je ispalo. Ja sam stavila to kao na ove police i sa strane ima pregrede za stvari.Ovako to izgleda.

Sve sto trebate uraditi nacrtati kao dijamant haha ili nesto slicno, posle samo to presavijete i stavite lepljivu traku u sredinu da se zalepe krajevi ( a i ne morate), konac provucite ispod toga kao i zalepite ga sa lepljivom trakom da se ne bi pomeralo.







5.Memory 2016.
- Ovo sa srcem na sredini sam se sama setile Samo iscrtate neko srce na papiru u boji i zalepite. Ja sam koristila lepak za papire. Gore poklopac obojite i to je to. ♥ Inace me Amina sa bloga Innisall podsetila da uradim ovo haha. Ja sam pogledala njen post i dosla sam do ideje da i ja mogu to da uradim ove godine.





6. Heart shaped box
-  Pogledala sam video od Maje BeCreative i ona je ovo napravila. Posle sam ja pokusala nesto slicno da napravim i meni je ispalo ovako. Mislim da je preslatko i ako meni nijje baas ono WOW ispalo. 

Tu drzim neke kreme za ruke i lice, leptir masnu i dodacu jos nesto.










7.Cakes
- Recept za ove kolace sam videla u Marijinom (Marija Zezelj) videu. Ja sam prosto morala da ih napravim jer se vrlo lako prave. Meni su ovako ispale i preukusni su.

Trebace vam oreo. 
Krem sir abc
Mrvice
Bela cokolada

Izmrvite oreo u coperu, zatim dodate kasiku krem sira i rukama mesajte dok se lepo ne sjedini i napravi kao testo. Zatim istopite cokoladu i stavite mrvice.Yummy.






Eto to je to, nadam se da vam se dopao ovaj post. Ako zelite jos ovakvih postova obavezno komentarisite. 
Kao sto mozete videti font slova sam promenila jer mi onaj nije bio bas dobar.Nadam se da vam se svidja.


1. Sta vam se najvise svidja?


Instagram za blog: miljana_easy_skillful
Privatni instagram: miljanamima
Facebook stranica: Miljana Easy Skillful (ona sa 400+ lajka)
E-mail: isidoradimitrijevic77@gmail.com





22 comments:

  1. Najviše mi se dopada kutija za knjige i kolačići. :)

    http://iwanttobehappybydanica.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  2. Odličan post,sve je baš lepo ispalo.Meni se baš dopada ♥


    Beauty by Alex

    ReplyDelete
  3. Sjajan post! Sve je lepo, a najviše mi se dopadaju kolačići i tegla sa uspomenama :)

    Milica's diary

    ReplyDelete
  4. Sve ti je ispalo stvarno super, ali najvise mi se svidaju tvoji kolacici/keksi, bas izgkedaju primamljivo ♡_♡

    ✨❤ kreativanblog.blogspot.com ❤✨

    ReplyDelete
  5. Post koji si napisala je predivan!!!!❤️Veoma je zanimljiv mogla bi cesce da ih pises kada napravis puno DIY projekata!Divno Miljana ❤️!

    ReplyDelete
  6. Meni se najviše dopada Memory Jar, mislim da ti je sve super ispalo :)

    katieslittlecorner.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Ova kutija za radni sto mi se najviše dopada, ali sumnjam da ću moći da je napravim, mislim da ne znam taj oblik da izražem, ali ipak ću pokušati. :D <33333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.rs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vrlo lako je napraviti,veruj mi. ❤

      Delete
  8. Anonymous11:02 AM

    Mozes li napisati link videa u kojem si videla kako da se napravi ona kutija u obliku srca? Inace, super si napravila sve :) <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ukucaj na jutjub ' Maja BeCreative ' i to je onaj video collab sa Biljanom Petrović.Ima veze za dan zaljubljenih pa je tu to pokazala.Vrlo je lako napraviti je.Izvini što ti nisam dala link,na telefonu sam,inače mi nije problem

      Delete
  9. Kolacici su predivni! Jako kreativan i jedinstven post! Sjajno!

    My new post is up, check it out!
    http://missbabybluelove.blogspot.rs/2016/02/kitty-cat.html

    ReplyDelete
  10. Kutija mi se najvise dopada. Post je odlican. :) <3
    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  11. Sve ti je slatko ispalo! Ja sam po malo smotana za pravljenje bilo cega , ali zaista uzivam u tome. Na primer kutiju za knjige , inace prva "napravi sam" ideja , pokusala sam da napravim milion puta , ali nikad nije ispadalo kako valja. A veliki sam perfekcionista. I tu teklu sa uspomenama sve zelim da napravim , ali nikako da nadjem vremena. Inace , sjuper si !

    http://mojnacindaletim.blogspot.rs/

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥