2/8/16

DIY board | MiljanaEasySkillful


Nekad od tolike dosade samo mi dolaze neke ideje, samo nesto pravim i dekorisem sobu. Jednog dana sam od tolike dosade morala nesto da radim, dosla sam do ideje da uradim jednu tabu i to od jedne malo starije slike. Videcete vec kako sam to uradila. Pratite;



MATERIJAL;









 1. Pre svega trebate uzeti tu sliku.... Moja je izgledala ovako;
Ja sam ovu sliku sekla zato sto sto je bila prevelika.Sika treba imati ovo crno sa strane ( a nije toliko vazno)



2. Zatim trebate staviti neki papir, preporucujem iz bloka i taj papir zalepite na sliku ili ubaciti ispod ovo crno sa strane ako to ima vasa slika.



3. Zatim uzmite konac/vunu/kanap  i napravite ovako i zalepite za sliku. 
Ako izaberete konac stavite u vise slojevaa i zalepite,ako stavite jedan- brzo ce puknuti.

Ovako se zaista vidi lepljiva traka ali kada se udaljite nista se ne vidi.


Dekorisanje table

4. Uzmite sestar i izbusite par rupica. 





5. Pomocu te rupice zakacite mindjuse. (ja nisam bas sve zakacila ,jos preuredjujem tablu)
Mozete rupice izbusitii gde zelite i mindjuse ili lancice staviti na to mesto.



6. Zatim mozete gore zalepiti raspored casova.


- Ja sam koristila lepljive papirice u zutoj i plavoj boji.


7. Zatim sam konac zalepila sa jedne i druge strane i na slikama napravila rupice i ubacila slike tu.
- Mozete i kako koju obavezu imate tu da zalepite i necete zaboraviti.





Eto to je to, nadam se da vam se ideja dopala. Ako uradite ovakvu tablu slikajte i posaljite na moj gmail;
isidoradimitrijevic77@gmail.com




Prijavite se za GIWEAWAY * OVDE *



INACE AMINA, RANIJE SA BLOGA ALL FOR YOU JE PROMENILA IME I URL BLOGA U INNISALL I AKO ZELITE ISCLANITE SE I PONOVO UCLANITE U NJEN BLOG AKO ZELITE DA PRIMATE OBAVESTENJA KADA IZBACI POST






Ask.fm: @Modnisaveti22
Instagram: miljanamima
Zapratite i moju facebook stranicu; * OVDE *
Instagram profil vezan za blog; miljanaeasyskillful

30 comments:

  1. Fenomenalna ideja :)

    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Ovo si ti smislila? - Genijalno. *o*
    Ovo je baš ono što mi treba i hvala ti na ideji. :) <33
    Čoveče, na svim postovima skoro svih blogerki isti kraj : isčlanite se i ponovo uclanite u Aminin blog. Dobro bre, shvatili smo. :D :D
    <3333 :)

    eslyisworldview.blogspot.rs

    ReplyDelete
  3. Ovo si ti smislila? - Genijalno. *o*
    Ovo je baš ono što mi treba i hvala ti na ideji. :) <33
    Čoveče, na svim postovima skoro svih blogerki isti kraj : isčlanite se i ponovo uclanite u Aminin blog. Dobro bre, shvatili smo. :D :D
    <3333 :)

    eslyisworldview.blogspot.rs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, hvala tii ♥
      Pa pomazemo se

      Delete
  4. Baš dobar DIY, i ja imam sličnu tablu u svojoj sobi ☺ Haha, i ti imaš izabrani sport četvrtkom (nebitna informacija ali čisto da ti se pohvalim ☺)

    katieslittlecorner.blogspot.com - novi post na blogu ☺

    ReplyDelete
  5. Divna tabla i super ideja! Ja več imam neku tablu koja mi visi iznad radnog stola i dobila sam je jako davno (kada sam krenula u 1. razred :D) i redovno menjam njen sadržaj :)

    ReplyDelete
  6. Bas mi se dopada DIY,obavezno radi jos ovakvih postova ♥

    Beauty by Alex

    ReplyDelete
  7. Predobro i jako prakticno

    novi post na mom blogu -> http://fab-tony.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  8. odlican post
    http://tajfunblog.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  9. Sjajan post!Bas sam neki dan razmisljala kako da napravim ovakvu tablu!Pomogla si mi!Predivno izgleda :)

    anjasworld1.blogspot.rs-novi post kod mene

    ReplyDelete
  10. Hello I'am Chris !
    I suggest you to publicize your blog by registering on the "directory international blogspot"
    The "directory" is 30 million visits, 199 Country in the World! and more than 22,000 blogs. Come join us, registration is free, we only ask that you follow our blog
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    Imperative to follow our blog to validate your registration.Thank you for your understanding
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    i followed your blog, please follow back
    Best Regards
    Chris
    ++++++++++++++

    ReplyDelete
  11. Jojj prelijepoo! Ja cu da napravim isto ovako haha,ne mogu da ne napravim,slatko <3

    ReplyDelete
  12. Svidja mi se ideja, jako korisno za raspored casova ili plan ucenja :)

    http://missbabybluelove.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  13. Odlican post. Svidja mi se tvoja ideja. :)
    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  14. Odlican post. Svidja mi se tvoja ideja. :)
    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  15. Baš originalna i zanimljiva ideja. :)

    Ako želiš, pogledaj moj blog, nova sam.
    http://iwanttobehappybydanica.blogspot.rs/

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥