2/14/16

GIWEAWAY pobednik i promena nekih poklona + novi baner,200 clanova?


Ćao svima,danas ću proglasiti pobednicu giweaway-a.Ja sam svima koji su komentarisali podelila brojeve i pobednica je izabrana preko random.org sajta.Hvala vam što je toliko vas učestvovalo.Pobednica je Milica (br.8) sa bloga Style On First Place.Baš mi je drago što je ona pobedila,zaista je pošteno osvojila ove nagrade. Čestitam joj!

Ja sam zamenila sveće sa jednim preslatkim manjim minđušama (slika dole). Zamenila sam zato što zapaljive stvari (sveće) ne mogu da se prenose poštom.Ja sam to pročitala kada mi je stigla pošta. Slika minđuša je dole.

Iii razmišljam o tome da darivanja pravim na svakih 45 dana.Zato će biti puno pobednica.





evo kako izgledaju mindjuse






Ja ne mogu da verujem da imam 200+ članova.Hvala svima koji prate moj blog.
Presrećna sam zbog toga.

I promenila sam opet baner,prethodni mi se nije baš sviđao.Ovaj je baš jednostavan i jako mi se sviđa.Šta vi mislite o novom baneru? I dodala sam ove stranice na blogu, da li lepo izgledaju?



Facebook stranica za blog: Miljana Easy Skillful
Instagram za blog: miljana_easy_skillful
Privatni instagram: miljanamima
E-mail: isidoradimitrijevic77@gmail.com

28 comments:

  1. Čestitam pobjednici.To je super ideja što se tiče darivanja svaki 45 dana..Odlično!
    http://ameliabelieveme.blogspot.ba/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sigurno će tako biti,još razmišljam. 😘

      Delete
    2. Sigurno će tako biti,još razmišljam. 😘

      Delete
  2. Cestitam mojoj Mici! Baner ti je odlicaaan! ♥☺

    ReplyDelete
  3. Baner ti je divan, a Milici čestitam! :D <3


    itsnina23.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Čestitam pobjednici.♥ Naušnice su predivne, baš su slatke. Novi baner ti je odličan. I čestitam na 200+ pratitelja. :)

    My little corner

    ReplyDelete
  5. Čestitam pobednici, uživaj! :) :)
    Minđuše su prelepe. *0*

    eslyisworldview.blogspot.rs

    ReplyDelete
  6. Mnogo si me obradovala! Hvala ti puno i svima ostalima na lepim čestitkama. Inače banner ti je prelep! <33

    ReplyDelete
  7. Izgled bloga je super! Čestitke pobednici ;)

    katieslittlecorner.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Cestitam pobednici.Izgled bloga je stvarno divan.Mnogo mi se svidja :D.

    oneloveonestyle.blogspot.com--novi post <33 pozz

    ReplyDelete
  9. Dobar izgled bloga, cestitam pobednici :)

    http://jfashionlover.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  10. Cestitam pobjednici,i blog je zaista divan:)

    http://lorenafashionblog.blogspot.hr/2016/02/savjeti-za-sminkanje.html

    ReplyDelete
  11. Sve čestitke Milici, lep je baner. ❤☺

    Novi post
    milicinkutak123.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Tvoji postovi me uvijek oraspolože.Vjeruj mi,ja sam tvoj stalni citaoc i u svemu te podrzavam jer ti imas poseban dar za pisanje :D <33

    ReplyDelete
    Replies
    1. I mene raspolozi ovakva recenica! ♥ Hvala ti puno

      Delete
  13. Cestitaaam pobedniku! :D

    My new post is up, so check it out please!
    http://missbabybluelove.blogspot.rs/2016/02/kitty-cat.html

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥