2/4/16

Leptir mašna i kapica | Saradnja sa petrucci i prodaja kapa



Pozdrav lepotice moje! ♥
Pre svega hvala vam puno za 200+ clanova. :* Puno sam vam zahvalna a posebno Milici sa bloga Style On First Place :)

Sklopila sam saradnju sa dve instagram stranice. U pitanju su petrucci leptir masne koje mozete poruciti OVDE i sa jednim instagram profilom gde se prodaju kape i salovi, OVDE mozete poruciti.



Prvo cu vam pokazati leptir masnu, pa da krenemoo...


Moja masna je crvena sa belim tufnicama, jako mi se svidja. Mozete je nositi uz belu kosuljicu, uz crnu kosuljicu ili nesto slicno, bas elegantno i lepo izgleda.
Oni su novi i mislim da bi trebali da im pruzimo podrsku tako sto cemo ih zapratiti, KLIK .
Necu da vas lazem kada su u pitanju saradnje. Iskreno nv.bracelets mi se nisu svidele i to sam vam i rekla.
Imaju u svim bojama leptir masne i cena je vrlo povoljna.


 Oni su jako ljubaznii i tu su da vam objasne sta zelite. ♥ Drago mi je sto sam saradjivala sa njima jer zaista imaju preslatke leptir masne. Masnica mi je stigla u ovu kutijicu. Mislim da salju samo na teritoriji Srbije za sada.Oni su iz Beograda

Pored leptir masna imaju i kravate i masne za kosu. ♥
Porucite ---> Petrucci leptir masne








Njihov sajt mozete OVDE pogledati


Ovde gore mozete pogledati i njihove ostale drustvene mreze i mozete im se javiti na 055 525 58 58

--------------------------------------------------------------------------------------------


Sada da predjemo na kapicu koja je prepreslatka,ja sam se odusevila. Zena rucno radi kape i svaka joj cast! FOLLOW IH I POGLEDAJTE VISE ---> Prodaja kapa i salova



Kape kostaju oko 500 dinara i mislim da je cena odlicna i vrlo pristupacna.
Oni su jako ljubaznii i moze se sa njima lepo popricati. Salju samo na teritoriji Srbije. Oni su iz Vranja



Pogledajte kako izgleda moja kapica♥








- Da li vam se dopadaju leptir masna i kapa?
Ako zelite i vi da porucite mozete ovde;
PRODAJA KAPA I SALOVA

PETRUCCI LEPTIR MASNE



Prijavite se za giweaway ako niste - prvi gadzet sa desne strane

35 comments:

  1. Baš lepe stvari, ja baš i ne poručujem stvari preko interneta, ali nemam pojma zašto to ne radim ☺ Inače, jako je lepa kapa, kao i mašnica, koliko ukupna cena proizvoda sa poštarinom?

    katieslittlecorner.blogspot.com - Q&A odgovori na pitanja

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mozes ih pitati tamoo, nzm bas koliko je masnica.Postarina je 150 dinara. ♥

      Delete
  2. Kapica je preslatka :D Bas ti lepo stoji :D <3

    http://jfashionlover.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  3. Anonymous5:38 AM

    Odlican post draga

    ReplyDelete
  4. Kapica je predobra. :) Izvini, do kada traje giweaway?
    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Giweaway traje 2 nedeljee. Sto znaci jos 8 dana ♥

      Delete
  5. Vidjala sam ove masne na Instagramu,ali ja bas i ne volis leptir masne,kapica je divna ♥

    Beauty by Alex

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni ja ne ludim za njima ali ih volim, hvala!

      Delete
  6. Super post! Nisam neki ljubitelj leptir mašni, ali zato mi se kapa mnogo dopada i možda je i naručim. Inače hvala ti što si me spomenula, stvarno si divna. I uzgred, češtitam ti na 200+ pratilaca! ♥

    ReplyDelete
  7. Kapica je prelepa,zaista!Oduševila sam se.Sve si sjajno napisala!

    anjasworld1.blogspot.rs

    ReplyDelete
  8. Mašnica i kapica su divne! Pogotovo kapica :D I novi banner je preeelep!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se svidjaa ☻♥

      Delete
  9. Divan post! Mašnica i kapa su preslatke. Nemam običaj da kupujem preko interneta na ovaj način a ne znam ni zašto. Uzgred, sve čestitke na 200+ čitalaca. ❤

    Novi post: 5 ways to keep your room clean and organized

    ReplyDelete
  10. I kapica i masnica su divni, a ti si preslatka. Supeer post. <33

    ReplyDelete
  11. Kapica je preslatka.A tako i ti sa njom.A masnica je bass kull.

    ReplyDelete
  12. Sjajan post i masnica i kapa su prelepi i preslatki,novi banner je sjajan ja sam odusevljena svaka ti cast:))) Imas sjajan blog i samo tako nastavi idemo do 300 clanova<333
    Nominovala sam te za jedan tag ako zelis uradi ga:http://anasworld7.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  13. Preslatko, a kapa predivna! :)

    ReplyDelete
  14. Odličan post. Mašnica i kapa su jaako slatke! Pogledaću šta još imaju u ponudi! ❤☺

    Novi post
    milicinkutak123.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. ovo je preslatko!
    pogledaj moj post u toku je GLAMULET+charm giveaway contest <3
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  16. Aaa, preslatko je *-* ♥
    xoxo ♥

    ✨ forever-blogm.blogspot.com ✨ - novi post na mom blogu! Ako možeš klikni na barem od jedan linkova iz posta :) Hvala! ♥

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥