2/16/16

Let's talk about blogging | My story


Nikada nisam pisala kako imati dobar blog, kako dobiti sto vise clanova, kako imati vise pregleda i ostalo.
Danas imam neku slicnu temu, pricamo o blogovanju.Ja cu u ovom postu napisati kako sam ja pocela, sta sam radila, kako sam dosla do ovde...
Hajde da počnemo...


Ja sam pocetkom 2015 godine otvorila svoj ask zaa savete. Bila sam anonimna i svi su mislili da kao imam 15/16 godina. Medjutim to nije bilo tako, imala sam mnogo manje.Skoro sve ovde blogerke su imale ask.fm. Ja sam tada bila jako posvecena svom asku, dok sam sada vise blogu. Posle nekog vremena Anja sa bloga Anja's diary je otvorila svoj blog i izbrisala svoj ask za savete. Meni je Anja mnogo puta pomogla i bilo mi je jako zao sto odlazi sa aska. Ja sam link njenog bloga sacuvala u beleske kako bih je bar na blogu pratila. Kada je pocela da pise  meni se to jako dopalo, posle sam odlucila da i ja napravim svoj blog. Onda nisam se na taj blog trudila ni oko clanova, ni oko pregleda , nisam se ni reklamirala. Pisala sam bukvalno sama za sebe,da cisto izbacim sve sto imam iz glave.Uglavnom, postovi su bili vise smesni.Posle su mi dosadili ti smesni postovi pa sam presla na ozbiljnije postove. Nisam znala ni da postavim izgled bloga, vec sam tamo u podesavanja samo iskucala svoje ime i uzela pozadinu koje su bile ponudjene u dizajnu. Naravno ime mi je bilo skroz sa leve strane i jako je ruzno izgledalo. Posle sam taj blog dala jednoj curi, nisam se bas snalazila. 

Onda sam posle 2/3 meseca opet otvorila blog, to je ovaj blog. Tada mi je bilo mnogo lakse,gledala sam neke videe na jutjubu i saznala kako da uredim blog i jos tamo neke vazne stvari.  Odmah sam postavila gadzet sa citaocima. Za prvih 5 clanova ja sam bila presrecna, to je za mene bio bas veliki uspeh. I onda tako sam svaki dan dobijala bar jednog clana i ja sam za svakog jako bila srecna. Prvih 20 clanova su meni predstavljali veliki uspeh i 100 pregleda, to je za mene bila neopisiva sreca. Kao sto sam vec gore rekla nisam se puno reklamirala na blogu, ja sam se na fejsbuku u nekim grupama reklamirala i na svom asku. Tu sam posle dobila oko 30 novih clanova,sto znaci da sam imala 50. Na te prve postove zaista sam imala jako puno komentara (oko 30) i imala sam zaista mnogo vise pregleda nego sto  sada imam (cudno). To je to sto se tice izgleda i clanova. 

Savet; Ne trebate da se opterecujete i brinete oko clanova i oko pregleda. Bas kao i ja , ne treba da vas bude briga za to. Jeste da cete biti srecni nakon 20 , 30, 50 clanova, to je normalno. U pocetku bukvalno pisite sami za sebe, pisite da bi sebe zadovoljili.. Ako se vama svidjaju vasi postovi i ako ste zadovoljni sa njima ne treba da vas brine tudje misljenje.Ne trebate odmah cim otvorite blog da obidjete 100 blogova i ostavite kako ste novi i ono - ovo. Draze ce svima nama biti da kada udjemo u neki novi blog a on ima vec 10 postova... Po postovima mi cemo videti da li je taj blog dobar ili nije. Tako da, prvo pisite za sebee, posle ce ipak neko saznati za vas,uclaniti se u vas blog. Prvih nedelju dana pisite za sebe,posle ostavljajte link svog bloga u komentarima drugih postova. Nikako nemojte da vam bude mracan izgled bloga, to nikoga ne privlaci. Bolje iskoristite neke svetlije,raznobojne boje.


Sto se tice postova, ja sam se pre bavila kao org. slikama , imala sam neki dobar fotic koji sam posle pokvarila. Onda sam dosla do ideje da napisem ' kako napraviti tumblr sliku ' , uglavnom nisam teme pronalazila na pinterestu , we heart it, jutjubu. Sve sam sama smisljala i kada nisam znala sta da pisem nisam blogovala mesec dana.Zato tih prvih nekoliko meseci pisala sam jako malo postova, sto je bilo jako lose. 

Savet; Ako zelite da vas blog bude primecen trebate pisati dosta postova.Ako planirate da otvorite blog, onda ga otvorite na raspustu,tada imate mnogo vise vremena i mozete vise da se posvetite blogu i na pocetku da se pokazete u najboljem svetlu. Nemojte odmah da pravite TMI TAG postove,prvi postovi neka budu neki diy postovi , diy postovi najvise pregleda imaju i najvise privlace.


Potrudite se da pre nego sto otvorite blog istrazujete nesto o njemu,saznajte kako to funkcionise, kako napraviti lep baner, kakav jedan blog treba bude ... Kada sve to saznate tek tada otvorite blog. Traka za pisanje treba da vam bude siroka, font treba da bude uredan i lep, slike ne trebaju da budu male, povecajte ih na najvise, da se lepo vide.




To je to sto se tice ovog posta, htela sam da vam ispricam moju pricu o blogovavanju i da  dam neke korisne savete za pocetnike. Obavezno mi ostavite komentar, napisite sta mislite o ovom postu, kako vam se cini moja prica i ostalo. ♥ 


Ako imate neki predlog za sledeci post obavezno napisiitee. 
I napisite da li vam odgovara velicina fonta, da li da smanjim malo ili je okej ?


Ask.fm: @modnisaveti22
Instagram za blog: miljana_easy_skillful
Instagram privatni: miljanamima
Facebook stranica; Miljana Easy Skillful (400like)
Ako zelite collab javite se ---> E-mail: isidoradimitrijevic77@gmail.com

25 comments:

  1. Svako uđe u blogosferu drugačije , i iz drugih razloga. Ta anonimnost je magična , lol xD

    ilordogaming.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Veličina fonta je okej ;) A post je divan. U pravu si što se tiče mnogih stvari. Ja sam bila pomalo uplašena posle dva meseca (jer nisam imala NIJEDNOG čitaoca), pa sam počela malo da se reklamiram, a sad imam 48 i veoma sam zadovoljna. Nadam se da ćeš imati još više čitalaca :) Ja sam još uvek anonimna, mislim da će tako i ostati :)

    katieslittlecorner.blogspot.com - novi post na blogu

    ReplyDelete
  3. Moja priča započinje slično, ali ne preko aska već Stardolla. Meni je isto duuugo vremena trebalo da sakupim nekolicinu članova i bila sam presretna i sa 20 članova jer se zaista nisam uopće reklamirala, čak niti poslije 40! Kasnije sam prokužila sve "fore" i također mi je pomogao Youtube i neke bloggerice :)
    Odličan post svakako ♥♥

    ReplyDelete
  4. Hvala što si sa nama podelila tvoje početke u blogovanju i korisne savete, pogotovo što sam i ja početnik. :) <33333333333

    ReplyDelete
  5. Naravno, dala si odlicne savete, pogotovo novim blogerkama, ja sam vec 6 meseci blogerka (nisam bas nova) ali si svakako dala dobre savete svima pa i meni... Divan post Miljana kao i uvek :***

    tijanaqueenoffashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Ovo je odlican post, svidja mi se! Clan sam tvog bloga preko GFC-a, nadam se da ces uzvratiti! :**

    New post: http://marinailes9.blogspot.rs/2016/02/leopard-turtleneck.html

    ReplyDelete
  7. Ja sam nova u blogovanju i jako skoro sam napravila blog. Pre toga sam pratila puuno blogova i došla sam na ideju da i ja pokušam sa tim. I eto, sad mi je dan ispunjen fotkanjem, pisanjem postova, uređivanjem... I uživam u tome. Prestaću da blogujem kada mi blog postane obaveza, a ne zabava. :)

    http://iwanttobehappybydanica.blogspot.rs/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se da nam je dan ispunjen,blogovanje je divno i jako zabavno

      Delete
  8. Superiska post. Volim da citam ovakve postove i da cujem kako su drugi saznali za svet blogovanja i to. ☺♥

    ReplyDelete
  9. Drago mi je što sam ti bila inspiracija :) Imaš divan blog, divan dizajn i drago mi je što iz dana u dan napreduješ :*

    Anja's diary

    ReplyDelete
  10. Ti si meni skroz kul blogerka, imaš zanimljive ideje, prelepo si dizajnirala blog i baš lepo što nisi odustala od pisanja i ponovo otvorila novi blog. ♥:)x

    http://georgiarose5.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  11. Odličan post,volim ovakve postove,ti si odlično napisala ♥

    Beauty by Alex

    ReplyDelete
  12. Divan blog,samo tako nastavi:)

    http://lorenafashionblog.blogspot.hr/2016/02/savjeti-za-sminkanje.html

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥