2/10/16

MOB tag



Cao svima, za danas sam vam pripremila jedan tag.Izbegavam da radim tagove ali neki su tako zanimljivi i prosto želim da ih odradim.Za ovaj tag me je nominovala Amelia i hvala joj na nominaciji. Inace tag se zove ' Moj omiljeni blog ', skracenica MOB.
Ubacila sam i neke svoje random slike da ne bi bilo dosadno.
Hajde da počnemo❤




1. Šta sve jedan dobar blog treba da ima?
- Možda nekom i nije toliko važan izgled bloga ali meni jeste.Pre svega izgled pokazuje da li je i koliko taj blog kreativan i originalan.A najgore je kada vidim da je traka za pisanje uža od trake gde se nalaze gadžeti.Treba to biti široko i veliko,da se vide lepo slike.Isto tako nije lepo kada neko ima veliku traku za pisanje a slike sve male. A kako napraviti baner možete OVDE pogledati.Dobar blog takođe treba imati lep font slova i da slova budu crna,ne zelena,žuta, crvena i druga.To je meni skroz neuredno.Treba biti originalan,da teme budu dobre,da ne gurate jednu rubriku,pišite sve.Moji omiljeni postovi za čitanje su diy post i lifestyle.I za veći uspeh bloga pored ovih gore,ne trebate uvek skidati slike sa interneta,ja to izbegavam,jedino ako vam je baš loša kamera.




2.Kako vidiš da je blog dobar?
- Mislim da sam sve rekla u prethodnom odgovoru.Vidim da je blog dobar ako sve ovo gore što sam navela ima. Znači dobar izgled,dobar način pisanja, dobre slike...Ali izgled bloga mnogo govori o vlasniku koji vodi taj blog.





3.Kada ćeš se učlaniti u neki blog?
- Mislim da onaj koji je pravio ovaj tag nije trebao da stavi ova tri pitanja zajedno jer su sva na istu foru.Učlaniću se ako su mi teme interesantne i ako me zanima taj sadržaj.Znači ovo nije kompletan blog,pored tih dobrih tema trebalo bi da ima dobar izgled.Ali učlaniću se i ako taj blog ima samo jednu dobru stranu.





4.Hoćeš li se učlaniti u blog ako ima jako malo članova
- Naravno da hoću.Ako je novi to će značiti kao podrška,ako nije onda bih se sigurno učlanila ako mi se sviđa. Čitaoci nisu presudni.Jesu važni za saradnje ,ali saradnje nisu neophodne.




5.Ko ti je uzor u blogovanju i zašto
- Ja mislim da sam preko Anje saznala za blog.Ona je pre vodila ask za savete  i ja sam preko tog aska saznala za njen blog.Posle sam čitala njene postove i poželela sam i ja da imam svoj blog.Ona mi je tada bila uzor u blogovanju a sada nemam zaista!




6.Kako ti neki blog može postati omiljeni ?
- Ti blogovi trebaju imati nešto što drugi nemaju,nešto po čemu se lako pamte i prepoznaju.Da li će to biti slike,poseban način pisanja ili savršen izgled bloga ,nije važno!Treba da ima nešto od ovoga ili nešto četvrto.



Nominujem:
- Katarinu sa bloga Fashionholic-yeahh
- Milicu sa bloga Style On First Place
- Ivu  sa bloga World around you



Ne znam da li su ove blogerke odradile ovaj tag ali eto,nominovane su. Može naravno i ostali uraditi ako žele,slobodno recite da sam vas ja nominovala.  ❤

U subotu/nedelju ću proglasiti pobednicu giweawaya i promeniću neke poklončiće (sveće)....Videćete već u nedelju ali biće bolji. I komentarisaćemo moj novi izgled bloga i još nešto. ;)


- Koje su dobre a koje loše strane kod mog bloga?

27 comments:

  1. Sjajan post divni odgovori:)) I ja sam te nominovala za onaj tag o skoli nadam se da ces ga uraditi:)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uradicu i njega uskoro♥
      Hvala ti ♥

      Delete
  2. Divno si odgovarala, baš jasno i opširno. :) <3 Slažem se, skoro sva pitanja na tagu mogu da se odgovore kao jedno, ali je zanimljiva njegova tema. Izgled bloga je wow. *o* Ne bode oči, boje nisu prejake, a opet je prelepo! :) <33333

    eslyisworldview.blogspot.rs

    ReplyDelete
  3. Interesantna pitanja, kao i odgovori. Hvala na nominaciji! Sviđa mi se novi baner.:)

    ReplyDelete
  4. Novi banner je odlican, kod tvog bloga mi se sve dopada i ne bih nista menjala, divan je <333... Pitanja su odlicna i tag je vrlo zanimljiv :***

    tijanaqueenoffashion.blogspot.rs

    ReplyDelete
  5. Super tag, slike su predobre
    http://tajfunblog.blogspot.hr/?m=1

    ReplyDelete
  6. Ovaj tag mi je bas zanimljiv,odlican post ♥

    Beauty by Alex

    ReplyDelete
  7. Baš je lep novi baner i dopadaju mi se odgovori na pitanja ☺ Mnoooogo mi se dopada tvoj blog, samo nastavi ovako da pišeš ☺

    katieslittlecorner.blogspot.com - novi izgled bloga! ako želiš pogledaj ;)

    ReplyDelete
  8. Super post!
    Dosta sam vidala ovaj tag, ali nikako da ga napravim. I usput jako mi se svida novi banner i slike iz posta ♥

    ReplyDelete
  9. Odlican post!Na sva pitanja si sjajno odgovorila i delim misljenje s tobom.Istina je da se izgled bloga,ipak prvo zapazi,sto je i logicno.Moram samo da ti kazem da je izgled tvog bloga sjajan!

    anjasworld1.blogspot.rs

    ReplyDelete
  10. http://beautyrebel09.blogspot.ba/2016/02/noviteti-2.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bitno da si reklamu ostavilaa -.-

      Delete
  11. Sjajan post, bas lepo napisano :-) <3

    POGLEDAJTE MOJ NOVI POST I UCLANITE SE :
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2016/02/like-lady.html

    ReplyDelete
  12. Odlican post, bas zanimljiv tag. Slike su prelepe. :)

    ReplyDelete
  13. Odlican post. Slazem se u svemu sto si napisala. :)

    ReplyDelete
  14. http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥