2/21/16

Month favorites | Clothes,makeup and other




Pozdrav svima! Danas cu vam pokazati svoje mesecne favorite.Mozda sam malo poranila, mozda nisam, ali kada bude 29.2. skoro svi ce ovakve postove pisati. Ja vise ne znam sta da pisem na blogu, od kako je skola pocela sve manje ideja imam haha. Hajde da pocnemo...

#Inace slike sam prebacila preko fb (nisam pronasla kabal) i cini mi se da je fb malo pokvario kvalitet.





1. Prva stvar koju sam dosta nosila ovog meseca jeste ova bluzica/majica , ne znam kako da je nazovem. Ona ima ovako ni duge, ni kratke rukave, negde na pola. Ja najvise imam majice/bluzice na ovu foru, meni su ovakve najlepse.  Inace nosila sam je kada je bilo toplije vreme tako, a kada je hladnije oblacila sam neki dzemper preko.  Ovo ' truth or dare? ' u prevodu znaci ' istina ili izazov '. 

Kupljeno je u Zari. 


2. Pre svega izvinite sto je izguzvano,nisam stigla da opeglam i mrzelo me je haha.Ovde ima jedna bluzica/majica slicna ovaj gore i jedan teget duks. Bluzica je takodje kao i ova gore kupljena u zari pre par meseca, bas sam je iznosilaaa i mnogo mi se svidja. 
Ovaj duks sam kupila pre 2 nedelje, kupila sam ga jer mi se slagao uz jedne farmarkee koje cete videti dole. Kupljen je u waikiki.




3. Za ove farmerke sam odlepila cim sam videla. Trazila sam ono bas teget farmerke i nasla sam ih. Mozete ih detaljnije pogledati u mom outfit postu OVDE . Bas mi se slazu sa ovim gore duksom ii ovo mi je jedna od omiljenih kombinacija za skolu. Ove su kupljene u albi u bershku.




4. Sledeca stvar jeste ovaj baby puder u prahu. On je savrsen.Nemate pojma koliko je meni pomogao da se resim bubuljica, pomocu ovoga meni su bubuljice skroz izbledele i sada gotovo i nemam bubuljice na celu.
Pored sto cete ukloniti bubuljice mozete ovo koristiti kao i sampon za suvo pranje i za gusce trepavice.Znaci 3 u 1. Ovaj proizvod se jako isplati a kosta samo oko 2 eura.



5. Onda tu je i jedan lak. Bele nokte sam najvise imala ovog meseca,jako volim bele lakove. Ja koristim ovaj lak.On je u broju 06.

6. Omiljeni baby lips iz kolekcije electro mi je ovaj ljubicasti.Super hidrira i odlican je za skolu.Bas sam ga dosta trosila ovog meseca.
Kupljen je u lily i kostao je 1,60

7. Omiljena maskara mi je ovaaa i necu da je menjam za sada. Kupila sam je u Avon katalogu i kostala je 600/700 dinaraa, mozete uhvatiti i akciju i poruciti je za samo 300/400 dinara.



8. Ja sam odusevljena ovom knjigom, zove se ,,Pre nego sto umrem '' i napisao je Dzeni Daunam. Na ovoj drugoj slicici mozete procitati o cemu se radi. Knjiga je kul i super, kada procitam mozda ce neko od vas imati priliku da je osvoji.Ovu knjigu sam ja osvojila kod Kace za darivanje.



9. Omiljeni napitak ovog meseca je caj od hibiskusa. Ja obozavam cajeve od hibiskusa. Hibiskus ima jako dobar ukus. Meni je on cak lepsi i od nane. Bas mi je prijao u hladne dane.


10. Sto se tice nakita, mindjuse najvise volim. Imam stvarno jako puno mindjusa i uskoro cu napraviti post na temu ' kolekcija mojih omiljenih mindjusa ' , naravno ako se slazetee! Napisite mi dole u komentarima da li zelite da napisem takav post. 
Inace ove dole zelene mindjuse sam kupila u Crnoj Gori, a ove sovice sam kupila u albi. Ove mindjusice najvise volim da nosim, omiljene su mi. Inace ako vas zanima cenaa, ove sovice su kostale oko 4 eura, a ovee zelene 50 centi ili evro! Bila neka rasprodaja.



11. I poslednji favorit ovog meseca jeste ova niveina krema. Ja je stavljam u skroz malim kolicinama na licu. Lice mi je bas mekano nakon nje, odgovara mi i super je. I jako je jefttina. Recenziju o ovoj kremi mozete OVDE pogledati



To je to od favorita. Nadam se da vam se dopada ovaj post i da nisam smorila haha. 
Napisite mi da li zelite da uradim post na temu ' kolekcija mojih omiljenih mindjusa '.


Sklopila sam saradnju sa japanskim sajtom i uskoro ocekutje super giweaway,mislim da ce taman biti za rodjendan bloga to neko darivanje.Zaato ostanite uz moj blog! Ljubim vas puno!



31 comments:

  1. Odličan post.Prva majica je predivna.Svaka cast na suradnji!Predivna kozmatika!Na mom blogu je novi post,pa pročitaj,ako želiš.

    http://ameliabelieveme.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  2. Odličan post. Prva majica mi se posebno svidela. :)
    Fashion, Beauty and Style

    ReplyDelete
  3. Odličan post! Super favoriti, prelepe slike! <3 <3
    http://mirjanafashion.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  4. Super post! Majica sa početka je predivna. *-*
    I da, možeš da napraviš post o svojoj kolekciji minđuša. :)

    http://iwanttobehappybydanica.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  5. Odličan post Miljana, super su slike, ne vidi se da je fb uništio kvalitet. Napravi kolekciju minđuša obavezno. <3

    ReplyDelete
  6. Favoriti su kao i uvek odlični, a minđušice mi se zaista puno dopadaju!
    I jako bih volela da napišeš post 'Kolekcija mojih omiljenih minđuša', volela bih da ih vidim, mada sigurno su prelepe! :)
    Čaj ću morati da isprobam! <3333333333

    eslyisworldview.blogspot.rs

    ReplyDelete
  7. Sjajan post,divne stvarcice:))
    Giveaway kod mene pogledaj i prijavi se ako zelis:http://anasworld7.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  8. I ja obozavam caj od hibiskusa. Super proizvodii :)

    GIVEAWAY na mom blogu http://jfashionlover.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  9. super post draga!
    http://highheelpoodl.blogspot.rs

    ReplyDelete
  10. Hi girl, nice post, Love your blog!
    My new post is up, please check it out, I followed you so if you want to return it would be great, if you already did it Thank you! :D <3
    http://missbabybluelove.blogspot.rs/2016/02/black-and-white.html

    ReplyDelete
  11. Odličan post! Svaka čast na suradnji, slobodno napiši post o naušnicama, rado ću ga pročitati. ♥

    Annie's secret

    ReplyDelete
  12. Odličan post, farmerice mi se mnogo sviđaju, odlične su. :)
    Follow 4 follow? Ako si za, javi mi na mom blogu da bih ti uzvratila praćenje!
    Vesna - Home Chic Club
    http://vesna-kreativnostidrugesitnice.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  13. Favoriti su ti super, a kolekcija naušnica bi bila vrlo zanimljiv post. :)

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥