2/13/16

Napravi sam/a: Topli napitak







Kada je Katarina sa bloga Fashionholic-yeahh objavila kako napraviti toplu cokoladu od tada mi je to postao omiljeni napitak. Pre neki dan sam odlucila da ja napravim neki topli napitak zato sto mi je dosadilo da pijem toplu cokoladu. Meni se napitak jako dopao i odlucila sam  da ga podelim sa vama. 



Za ovaj topli napitak ne treba puno sastojaka. Trebace vam sledece stvari; 


- Jedna solja mleka ( sipajte mleko koliko zelite da pijete )



- Trebace vam kakao prah


-  Malo secera ( moze i ovaj a moze i drugi)


- I trebace vam jedan krem. Ne preporucujem nutellu, vec beli krem. Sa nutellom nije to to. Mozete uzeti ovakav krem ili eurokrem i koristicete samo belu stranu tj. beli krem.



1. Stavicete mleko u dzezvu ili neku drugu posudu da se zagreje.
2. Kada se bas zagreje ubacite ove sastojke, sada cu vam pokazati sta koliko da ubacite.


Ne sklanjate dzezvu sa ringle, dodajete sastojke jos dok je dzezva na sporetu.
- U zagrejano mleko prvo stavite kakao. Stavite punu malu kasicicu. Ako imate nesto vece od solje,onda naravno dodajte vise



- Onda tu ubacite kasicicu belog krema. Mozda ovako mislite da je ovo losa kombinacija, ali odlicna je!

- Posle krema dodajte kasicicu secera



+ Mozete staviti slag iz bocice, ili ga napraviti same (   izdvojite belanac i dodajte 1 kasicicu secera i to izmiksirajte, dovoljno ce biti 3 min)

I napitak je gotov, uzivajte!








- Sigurno mislite da je ovo fuj zbog sastojaka ali verujte mi,odlicno je! ♥ Samo stavite sve onoliko koliko sam gore navela. Ako vam je malo gorko stavite vise secera i bice super!


Prijavite se za giweaway OVDE .
Pobednicu proglasavam prekosutra . I kao sto sam rekla u proslom postu bice promene poklona, jer su zapaljive stvari kao sto su svece zabranjene da se prenose postom.



37 comments:

  1. I ja trenutno puno pijem toplu čokoladu, pa i jeste malo dosadila...
    Ovaj recept taman na vreme. :) Isprobaću, ne sumnjam u tvoj ukus. :) Ali odlično izgleda na fotografiji! :) <33333

    eslyisworldview.blogspot.rs

    ReplyDelete
  2. Jako zanimljiv recept. Probaću ga čim budem stigla. :)
    Fashion, Beauty and Style

    ReplyDelete
  3. Deluje tako ukusno, uclanila sam ti se na blog nadam se da ces mi uzvratiti<3

    Chocolatemuffin555.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Mmm, baš lepo izgleda, verovatno ću pokušati da napravim. :)

    http://iwanttobehappybydanica.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  5. Aaaa, moram ovo probati, baš je dobrooo! I uopšte nije fuj, ja ionako ne volim Nuttelu, već LINO krem ☺ Baš dobra ideja!

    katieslittlecorner.blogspot.com - novi post na blogu!

    ReplyDelete
  6. Upravo sam ga napravila i savrseno je! ♥

    Novi post je upravo izasao,budite prvi koji ce ga procitati! ♥http://forgirlsonly-ofg.blogspot.rs/2016/02/life-hacks-for-girls.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je sto ti se svidjaa! ♥

      Delete
  7. kako prelijepo,moram da probam :)

    ReplyDelete
  8. Odlican recept,sigurno cu isprobati <3!Nesto slicno sam i sama pravila .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvalaa ♥ Meni je bas ukusnoo! ♥

      Delete
  9. Odlican recept. Probacu ga uskoro. :)
    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  10. Odličan recept, a takođe i fotke! Svakako ću probati jednom prilikom tvoj recept :)

    ReplyDelete
  11. Predobar post ♥

    Pogledaj moj blog i uclani se ako ti se dopada ♥

    http://smallwomenscorner.blogspot.rs

    ReplyDelete
  12. Fenomenalan post draga! Moraću ovo da probam... ♥

    ---> innisall.blogspot.com <---

    ReplyDelete
  13. Odlican recept, moram ga probati :)

    ReplyDelete
  14. what a lovely post my dear
    amazing item review
    lovely :)
    with love your AMELY ROSE

    ReplyDelete
  15. Odlican post pre svega, slike mi se svidjaju pogotovo prva :)
    Kako si to uradila?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Radila sam u photoscape. Imas post kako to napraviti. Pogledaj u archive sa desne strane bloga

      Delete
  16. Slike su predivne! Napitak izgleda preukusno, bacam se na isprobavanje!

    ReplyDelete
  17. Zaista je sjajna ideja i svakako ću isprobati ovaj napitak :) Hvala na receptu.


    alijindnevnik.blogspot.com

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥